jestem prawie zdecydowany - kupiony :)

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Milosh
Posty: 352
Rejestracja: 12 kwie 2010, o 14:04
Lokalizacja: Będzin

Post autor: Milosh »

czynnika powinno byc cos ponad 1kg (przynajmniej w modelu E290, ale nie przypuszczam, coby klima w obrebie nadwozia W210 zasadniczo roznila sie pojemnoscia ukladu).

Wazne jest coby podjechac do porzadniego fachowca, ktory odessa stary czynnik (i wilgoc z ukladu). Dowali nowego + warto wlac oleju do spreazarki - chyba 20-30ml.

Osuszacz pewnie tez wartaloby wymienic - nie drogi 80-120zl.

Ja robilem u siebie klime i wchodzi na pewno cos troszke ponad 1kg czynnika. W aucie marszczy sie skora na jajeczkach :mrgreen: (tak zimno sie robi) - tak samo jak kapiel w zimnej rzece.

Bardzo wazna rzecza jest to aby wentylatory dodatkowe (te przed chlodnica) ruszyly. Jeden (ten wystajacy przed oslone) jest elektryczny a drugi jest napedzany paskiem przez ten pierwszy. Jak tylko chodzi jeden (zazwyczaj ten el. :mrgreen: :mrgreen: ) to masz tylko uwalony pasek klinowy. Mozna to sprawdzic bez klimy (jak zdejmiesz oslone wentylatorow - banalna - 2 spinki do przekrecenia to zobaczysz 2 pinowa wtyczke zasilania wentylatora - wystarczy podac tam 12V (lepiej wtyczke rozlaczyc od kabla od sterownika). Wentylator ma ruszyc (bez zgrzytow piskow itp.)

Te wentylatory to bolacy temat W210 (mnie udalo sie moj zatarty ozywic).

Powodzenia i pozdrawiam
BMW E39 520i 1997
W123 240D 1981
W210 E290 Manual
WDB2100171A264474
Awatar użytkownika
kemor79
VIP
Posty: 530
Rejestracja: 13 lut 2009, o 23:05
Lokalizacja: Koczała / Edinburgh

Post autor: kemor79 »

moze masz racje z tym kilogramem (mam 2.3) a moze to bylo w accordzie bo tam tez niedewno pompowalem klime :-/
mercedes E 230 classic 97 sedan

WDB 210037 2A 445407 7
Awatar użytkownika
Milosh
Posty: 352
Rejestracja: 12 kwie 2010, o 14:04
Lokalizacja: Będzin

Post autor: Milosh »

moze mam :mrgreen: sprawdz wujek zielona nalepke na pasie przednim lub na obudowie kompa (plastikowa oslona za zaworami od ogrzewania)
BMW E39 520i 1997
W123 240D 1981
W210 E290 Manual
WDB2100171A264474
jakobs66
Posty: 129
Rejestracja: 19 lut 2010, o 09:55
Lokalizacja: Sopot

Post autor: jakobs66 »

...sprawdż gniezda przednich sprężyn,bo to w tych autach masakra jest
S210 2.7CDI '01 wcześniej W210 300TDT'99,W:116,123,124,126,201,202,vito,sprinter
WDB2100161B347490
forum2
Posty: 148
Rejestracja: 27 lut 2010, o 21:23
Lokalizacja: Czarnowo, Torun

Post autor: forum2 »

vinci, ktory to byl rok, i za ile go wziales?
okular 2000
vinci
Posty: 18
Rejestracja: 24 cze 2010, o 23:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vinci »

1998 rok, jak cię bardzo cena interesuje to napisz na priv. Jak to zwykle jak sie uzywany kupi jest kilka rzeczy ktore chce sie zrobić. Po dwóch dniach jazdy tematy są takie: tarcze i klocki przód drewniane i na wykończeniu, pęknięte przy gumach sprężyny przód, cieknąca maglownica jeszcze bez pisków, do tego jakiś samozwańczy mechanior silikonem zniszczoną uszczelkę skrzyni robił, plus syczy i nie działa klima - chyba zakamienione elektrozawory, kierowca się gotuje bo leci ciepłe z klimy i brak czynnika :))) Więc tak: dziś wziąłem nowe nacinane tarcze ATE + klocki ATE, już są założone i dziś tez idzie nowy olej skrzyni, uszczelka, filtr + zawór do skrzyni biegów. Następne będą sprężyny, ale klimy mi nie mogą zrobić bo czynnika w serwisie zabrakło :((( Potem maglownica do regeneracji. I jak to zrobie to wyglada na to że posmigam ze dwa lata całkiem sympatycznym autkiem!

[ Dodano: 2010-07-02, 15:36 ]
a gniazda sprężyn sprawdzone, jest OK.
Ostatnio zmieniony 5 lip 2010, o 22:56 przez vinci, łącznie zmieniany 1 raz.
forum2
Posty: 148
Rejestracja: 27 lut 2010, o 21:23
Lokalizacja: Czarnowo, Torun

Post autor: forum2 »

jesli dobrze kupiles, i wlozysz wyjdziesz tak jakbys kupil normalnie, a bedziesz wiedzial co zrobione... to i tak wygrales...

zycze ci by:

1. nie byla to przemalowana taksa... (martwi ta antenka na dachu, vin sprawdzales?)

2. nie bylo problemu z lucasem... chyba ze tam pompa ok... nie wiem co to za silnik...

3. nie bylo problemu z automatem, no chyba ze to manual... automacik rules, nastepne auta beda automaty... chyba ze znajde jakas perelke w manualu to sie zdecyduje...
okular 2000
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości