Grąca prosba o ocenę
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Grąca prosba o ocenę
Witam Serdecznie
Mam gorącą prośbę o ocenę ponższych MB:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7040866
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8395618
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8729492
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8731934
Będę wdzięczny za wszelkie uwadi
Pozdrawiam
Mam gorącą prośbę o ocenę ponższych MB:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7040866
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8395618
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8729492
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8731934
Będę wdzięczny za wszelkie uwadi
Pozdrawiam
pierwszy zalapal sie na CDI, ale na lifting juz nie. przebieg pomnoz x2.
drugi kiepsko wyglada, przebieg x2.
trzeci ladny, ale martwi mnie ta dziura pod radiem po taksometrze albo innym ustrojstwu. nie dal zdjecia tylnej kanapy. bedzie wytarata niezle.
czwarty tez przebieg duzo wyzszy ma, sprawdz tylko czy to na pewno skora czy nie mb-tex taksowkowe.
nie wspominam nawet czy byly roboty blacharskie, bo na pewno byly w kazdym, przez tyle lat ciezko nie zadrapac samochodu nawet.
drugi kiepsko wyglada, przebieg x2.
trzeci ladny, ale martwi mnie ta dziura pod radiem po taksometrze albo innym ustrojstwu. nie dal zdjecia tylnej kanapy. bedzie wytarata niezle.
czwarty tez przebieg duzo wyzszy ma, sprawdz tylko czy to na pewno skora czy nie mb-tex taksowkowe.
nie wspominam nawet czy byly roboty blacharskie, bo na pewno byly w kazdym, przez tyle lat ciezko nie zadrapac samochodu nawet.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 31 lip 2008, o 16:37
- Lokalizacja: Słupsk
czwarty to mb-tex no chyba ze była wersja cywilna z gładkimi boczkami a nie marszczonymi;) a przebieg...hmm no podłokietnik mógł sie sam tak zniszczyć po 220tkm.
E 200 CDI sedan Automat 99r Po Lifcie
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris
MB-TEX może i taryfy nie oznacza, ale jeżeli ktoś zamawia auto z tapicerką (niebójmy się użyć tego słowa) - skajową :mrgreen: , to zakłada albo ponadprzeciętnie trudną eksploatację (rolnik? :mrgreen: ) albo możliwość uświnienia wnętrza przewożonym - hmm - zwierzakiem(?)....vax pisze:Czy wy czasem z tą obsesją na punkcie taryf to już nie przesadzacie?
Juz gdzieś to omawialiśmy, że MB-TEX nie oznacza taryfy jak również jakaś dziura w desce.
Moim zdaniem nr 3 i 4 warto obejżeć.
W każdym razie nikt do normalnej jazdy rodzinnej nie kupuje (NOWEGO-mówimy o zamawianiu w salonie!!) auta do którego plecy - mimo klimy - lepią się w upale....
W203 C270CDI WDB2030161F625560
W210 E200 Classic 97' - sprzedany
W210 E200 Classic 97' - sprzedany
Witam,
Dzięki za uwagi.
Mimo, że jestem świeżakiem w temacie MB, to nie jestem taki naiwny aby wierzyć w te przebiegi.
Zależy mi aby dowiedzieć jak najwięcej, bo i tak na żywo będę kupować sam.
Uwagi na temat boczków i MB-TAX są bardzo słuszne i cenne :lol:
Jedna rzecz, której nie mogę jeszcze rozgryźć do końca. Są trzy modele MB: Clasic, Eleganc i Avantgarde. Oprócz wyposażenia różnią się elementami karoserii np.: grill, zderzaki, listwy itd. Czy można gdzieś poczytać, a najlepiej zobaczyć, jak powinien wyglądać każdy z modeli? Czytając Wasze uwagi na forum widać, że zdarzają się bardzo przedziwne kombinacje... :-/
Będę wdzięczny za podpowiedź.
Pozdrawiam
Dzięki za uwagi.
Mimo, że jestem świeżakiem w temacie MB, to nie jestem taki naiwny aby wierzyć w te przebiegi.
Zależy mi aby dowiedzieć jak najwięcej, bo i tak na żywo będę kupować sam.
Uwagi na temat boczków i MB-TAX są bardzo słuszne i cenne :lol:
Jedna rzecz, której nie mogę jeszcze rozgryźć do końca. Są trzy modele MB: Clasic, Eleganc i Avantgarde. Oprócz wyposażenia różnią się elementami karoserii np.: grill, zderzaki, listwy itd. Czy można gdzieś poczytać, a najlepiej zobaczyć, jak powinien wyglądać każdy z modeli? Czytając Wasze uwagi na forum widać, że zdarzają się bardzo przedziwne kombinacje... :-/
Będę wdzięczny za podpowiedź.
Pozdrawiam
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Albo komuś brakuje kasy na skóre a nie chce szmaty.Lookmal pisze:
MB-TEX może i taryfy nie oznacza, ale jeżeli ktoś zamawia auto z tapicerką (niebójmy się użyć tego słowa) - skajową :mrgreen: , to zakłada albo ponadprzeciętnie trudną eksploatację (rolnik? :mrgreen: ) albo możliwość uświnienia wnętrza przewożonym - hmm - zwierzakiem(?)....
W każdym razie nikt do normalnej jazdy rodzinnej nie kupuje (NOWEGO-mówimy o zamawianiu w salonie!!) auta do którego plecy - mimo klimy - lepią się w upale....
No tutaj to już palnąłęś głupote chyba aby tylko coś było. Przy klimie to chyba nawet w maluchu byś się nie przykleił, no chyba że ta klima dmucha z kratki powietrzem o temp. +20.Lookmal pisze: auta do którego plecy - mimo klimy - lepią się w upale....
Odnośnie taxi. Ostatnio też szukałem samochodu i podzielam opinie poprzedników. Jeśli ktoś z salonu w Niemczech kupuje nówkę mercedesa, a kupuje Classica to po pierwsze w Classicu nie ma innych fabrycznie tapicerek jak szmata. Classic w Niemczech zawsze był brany przez taksiaży. Nawet u nas w Polsce rzadko się zdarzało, na prawdę rzadko, aby ktoś dziany kupował w salonie klasika. Jak kogos stać na merca to nie kupi Classica umówmy się. Taksiaże zamawiali skajkę z przyczyn oczywistych, poruszanych juz na tym forum, takich jak, wylany soczek, żygowiny, ojszczany osobnik . Kumpel z merca zawsze odradzał mi kupowanie w Niemczech Classica z tą "pożal się Boże" <<skórzaną>> tapicerką. Poza tym warto dodać, że przebiegi w tych autach zazwyczaj są w okolicach pół bańki do 600 tys. I jeszcze jedna uwaga: po taksówce samochody zazwyczaj mają silniki 2.0 lub 2.2. Nikt z tkasiarzy nie weźmie przecież 300 tki Po prostu Classic 2.0 w dieslu ze skajką to najlepszy samochód świata dla taksiaża, pod każdym względem. Warto teraz żeby kolega sie przyjżał jeszcze raz tym samochodom. a najlepiej Vina, Vina, Vina dajcie i do sprawdzenia ruszajcie. pozdr.
270 CDI Avantgarde, autom. (2002)
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
yanek1981 pisze:Avantgarde: wnetrze i grill. Kolor drewienek ciemniejszy niz w classic czy elegance. Ponadto napis na listwie bocznej (na blotniku), napis na galce zmiany biegow, obnizone zawieszenie.
http://moto.allegro.pl/item638225298_e_ ... owany.html
[ Dodano: 2009-05-29, 18:48 ]
Nie porównuj niemiec do polski. Tam auto na taksówke to auto na taksówke to jest poprostu narzedzie pracy.Ma byc najtańsze i nikomu nikle na zderzakach nie są potrzebne.U nas jezdzi sie prywatnymi autami i nikiel czy motorek typu 300td,270cdi,320cdi jak najbardziej w modzie 8-)koko pisze:Odnośnie taxi. Ostatnio też szukałem samochodu i podzielam opinie poprzedników. Jeśli ktoś z salonu w Niemczech kupuje nówkę mercedesa, a kupuje Classica to po pierwsze w Classicu nie ma innych fabrycznie tapicerek jak szmata. Classic w Niemczech zawsze był brany przez taksiaży. Nawet u nas w Polsce rzadko się zdarzało, na prawdę rzadko, aby ktoś dziany kupował w salonie klasika. Jak kogos stać na merca to nie kupi Classica umówmy się. Taksiaże zamawiali skajkę z przyczyn oczywistych, poruszanych juz na tym forum, takich jak, wylany soczek, żygowiny, ojszczany osobnik . Kumpel z merca zawsze odradzał mi kupowanie w Niemczech Classica z tą "pożal się Boże" <<skórzaną>> tapicerką. Poza tym warto dodać, że przebiegi w tych autach zazwyczaj są w okolicach pół bańki do 600 tys. I jeszcze jedna uwaga: po taksówce samochody zazwyczaj mają silniki 2.0 lub 2.2. Nikt z tkasiarzy nie weźmie przecież 300 tki Po prostu Classic 2.0 w dieslu ze skajką to najlepszy samochód świata dla taksiaża, pod każdym względem. Warto teraz żeby kolega sie przyjżał jeszcze raz tym samochodom. a najlepiej Vina, Vina, Vina dajcie i do sprawdzenia ruszajcie. pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 45 gości