E430 Ktoś coś więcej ???
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
E430 Ktoś coś więcej ???
Witam, proszę o kontakt czy ktoś może oglądał ten egzemplarz i może coś powiedzieć. Z góry wielkie dzięki
https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... yD4iD.html
https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... yD4iD.html
AVANTGARDE 2,7 CDI - 2001 rok.
WDB2102161B290820
WDB2102161B290820
- kompressor
- Posty: 527
- Rejestracja: 1 kwie 2008, o 12:27
- Lokalizacja: Okolice Goleniowa
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Poduszka nie od tej kierownicy.
Brak celownika na masce,porwany dywan
744 to najgorszy kolor jaki można sobie wymarzyć
Generalnie trąci "taniością" , za ten piniadz wymagał bym czegoś zgoła innego.
Brak celownika na masce,porwany dywan
744 to najgorszy kolor jaki można sobie wymarzyć
Generalnie trąci "taniością" , za ten piniadz wymagał bym czegoś zgoła innego.
S280 4 Matik
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Co Ty masz do 744? Ten fotel też chyba nie od tego auta bo ma z 400 tysięcy nalatane Na fotelu pasażera jest oberwany schowek.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
za te siano W210 ? w benzynie ? trzeba byc nieźle chorym człowiekiemkompressor pisze:Poduszka nie od tej kierownicy.
Brak celownika na masce,porwany dywan
744 to najgorszy kolor jaki można sobie wymarzyć
Generalnie trąci "taniością" , za ten piniadz wymagał bym czegoś zgoła innego.
jak juz takie pieniadze na W210 to tylko z DE i to taka perełka bardziej a nie zajechany trup
z wyswieconymi fotelami
lepiej doloz z 5 tysiecy i kup W211
300TD S210 1998
W211 420CDI
W211 420CDI
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Juziu pisze:za te siano W210 ? w benzynie ? trzeba byc nieźle chorym człowiekiemkompressor pisze:Poduszka nie od tej kierownicy.
Brak celownika na masce,porwany dywan
744 to najgorszy kolor jaki można sobie wymarzyć
Generalnie trąci "taniością" , za ten piniadz wymagał bym czegoś zgoła innego.
jak juz takie pieniadze na W210 to tylko z DE i to taka perełka bardziej a nie zajechany trup
z wyswieconymi fotelami
lepiej doloz z 5 tysiecy i kup W211
Nie wiem czy zauważyłeś ale to benzyna do tego V-ka z LPG - bije na łeb wszystkie diesle na łeb i szyje kosztami jazdy komfortem nie mówiać o kosztach napraw. W Polsce diesle odchodzą do historii i mało kto ich chce kupować i sa przez to tansze od gazociągów
Fakt że cena troszke wysoka ale mozlie ze do stargowania jak jeszcze troszke powisi bez efektu sprzedaży.
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
No bije jak cholera Szczególnie kiedy przychodzi do wymiany rozrządu, świec, kabli i wyregulowania junkersa
S210 320 CDI Avantgarde
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
tez jestem zdania że B+lpg to najlepsza opcja tym bardzie jeżeli mowa o V8
poduszka powinna być ze skóry przy drewnianej kierownicy, możliwe że ktoś wymienił samo koło na drewniane a poduchę włożył starą
celownik co koszt 100 zł ale za te pieniądze powinien taki detal mieć
jak blacharka zdrowa to warto zobaczyć utargować 2, 3 koła i brać
przebieg hm kombi merca z 1999 z 230 000 ? mało realne
u mnie clk w coupe z 2000r ma prawie 300 000 wiec w210 będzie miał na pewno grubo ponad 300 000
kolor kwestia gustu do kombiaka jakoś srebrny nie pasuje ;p
poduszka powinna być ze skóry przy drewnianej kierownicy, możliwe że ktoś wymienił samo koło na drewniane a poduchę włożył starą
celownik co koszt 100 zł ale za te pieniądze powinien taki detal mieć
jak blacharka zdrowa to warto zobaczyć utargować 2, 3 koła i brać
przebieg hm kombi merca z 1999 z 230 000 ? mało realne
u mnie clk w coupe z 2000r ma prawie 300 000 wiec w210 będzie miał na pewno grubo ponad 300 000
kolor kwestia gustu do kombiaka jakoś srebrny nie pasuje ;p
Moja gwiazdka ====> mercedes-clk-w208-by-rataj-111-2-0k-vt31684.html
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Siema
Oglądałem tego Mercedes-a jakieś rok półtora temu. Z tego co pamiętam to wtedy była sama benzyna i cena niższa. Sprzedawany był przez tą samą osobę co teraz. Ogłoszenie już kilka razy się pojawiło. Z tego co pamiętam to po odpaleniu były niepokojące dźwięki z silnika, klima nie działała, paliły się jakieś kontrolki po odpaleniu, nie pamiętam jakie. Co do blachy i innych szczegółów nie pamiętam dokładnie, aaa po obejrzeniu auta nie miałem chęci na jazdę próbną.
Oglądałem tego Mercedes-a jakieś rok półtora temu. Z tego co pamiętam to wtedy była sama benzyna i cena niższa. Sprzedawany był przez tą samą osobę co teraz. Ogłoszenie już kilka razy się pojawiło. Z tego co pamiętam to po odpaleniu były niepokojące dźwięki z silnika, klima nie działała, paliły się jakieś kontrolki po odpaleniu, nie pamiętam jakie. Co do blachy i innych szczegółów nie pamiętam dokładnie, aaa po obejrzeniu auta nie miałem chęci na jazdę próbną.
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
No jak przecież to jest super silnik, tani w naprawach i diagnozie...a na gazie jeszcze ma bonus mocy. Juz jeden tu był co kupił perełkę szwajcara od handlarza dla konesera za prawie 2dychy. Kij, ze wyłożył tam w ciągu pierwszych 3miesiecy prawie drugie tyle za gnijącego rympla z klepiącym silnikiem jak stara mlockarnia(naprawdę ostatnio jak slysze w warsztacie te stare v8 to wszystkie chodzą jakby się miały zaraz rozlecieć), który w ogóle nie jedzie i w zasadzie jedynym jego plusem jest to, ze możesz podbudować sobie ego na zasadzie ooo mam v8
S210 320 CDI Avantgarde
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Większość tych v8 to auta z przebiegiem 1 mln a nie 200 tys stad to złomy
300TD S210 1998
W211 420CDI
W211 420CDI
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
I pewnie jeszcze po taxi auta
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Po taxi nie bo za dużo żłopią, mieszkam w de od 30 latdream pisze:I pewnie jeszcze po taxi auta
I tam nie kupuje się V 8 do kościoła , każde V 8 jest dojechane do maks
Bardziej jak diesel
300TD S210 1998
W211 420CDI
W211 420CDI
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Może już temat odbiegł ale ja opisze swoje doświadczenia. Nie usłyszane od Januszy ale na własnej skurze doświadczone. Samochodów już miałem troche ale porównam dwa ostatnie
Jesteś wyznawcą dizelków- Ok. Jednak ja też byłem jak ceny na stacjach paliw były korzystne dla ON a nie LPG.
Popatrz teraz na ceny okularników z LPG a taki sam model z silnikiem diesel.
Poprzednio miałem 2,7 cdi sedan obecnie kombi 4,3 4matic z LPG.
Stan obydwu podobny.
Nie wrzucam że diesle sa mniej dojechane i odrotnie .
2,7cdi spalał 10 litrów w miescie ropy a na trasie około 6 czyli 4,41zł x 10 l = 44,1zł za 100km na miescie trasa 26,46zł za 100km
4,3 v8 LPG 17 litrów LPG w miesćie. Gaz jest po 2,14zł czyli daje 36,38 zł za 100km na miescie. Trasa 10 litrów gazu daje 21,4zł.
Dodam że auto ciezsze i 4 napedowe 279KM odczucie przyspieszenia też lepsze na korzyść V8
Wymiana tych 16 świec z kablami zajeła mi jedno popołudnie opierdalajac sie koszt ok 1000zł ale zmieniałem jeszcze kilka rzeczy na bierzaco po zakupie. W dieslu jaka kolwiek naprawa zaczyna sie od tysiąca w góre i sam nic nie zrobisz tylko juz niestety musi fachowiec. Wieczne problemy bo dymi na czarno, bo turbo a to zaworek , intercooler i tak w koło. Rzadko bo mercedes ma dobre silniki ale gazociąg przewyższa. Jednak ja go doprowadziłem do ideału ale niestety kosztowało bo sam nie wiel narobiłem
Osobiście uważam że niezawodnośc diesla i niskie koszty eksploatacji to już tylko jest legendą i przyzwyczajeniem. Opowiadanie o zajechanych i mniej trwałych benzynach to lubia powtarzac miłośnicy dieslów którzy nie miecli nawet naet posiadaniu aby porównac . Argumenty gaźnikowego poloneza z LPG porównywane do wspołczesnych diesli.
Jesteś wyznawcą dizelków- Ok. Jednak ja też byłem jak ceny na stacjach paliw były korzystne dla ON a nie LPG.
Popatrz teraz na ceny okularników z LPG a taki sam model z silnikiem diesel.
Poprzednio miałem 2,7 cdi sedan obecnie kombi 4,3 4matic z LPG.
Stan obydwu podobny.
Nie wrzucam że diesle sa mniej dojechane i odrotnie .
2,7cdi spalał 10 litrów w miescie ropy a na trasie około 6 czyli 4,41zł x 10 l = 44,1zł za 100km na miescie trasa 26,46zł za 100km
4,3 v8 LPG 17 litrów LPG w miesćie. Gaz jest po 2,14zł czyli daje 36,38 zł za 100km na miescie. Trasa 10 litrów gazu daje 21,4zł.
Dodam że auto ciezsze i 4 napedowe 279KM odczucie przyspieszenia też lepsze na korzyść V8
Wymiana tych 16 świec z kablami zajeła mi jedno popołudnie opierdalajac sie koszt ok 1000zł ale zmieniałem jeszcze kilka rzeczy na bierzaco po zakupie. W dieslu jaka kolwiek naprawa zaczyna sie od tysiąca w góre i sam nic nie zrobisz tylko juz niestety musi fachowiec. Wieczne problemy bo dymi na czarno, bo turbo a to zaworek , intercooler i tak w koło. Rzadko bo mercedes ma dobre silniki ale gazociąg przewyższa. Jednak ja go doprowadziłem do ideału ale niestety kosztowało bo sam nie wiel narobiłem
Osobiście uważam że niezawodnośc diesla i niskie koszty eksploatacji to już tylko jest legendą i przyzwyczajeniem. Opowiadanie o zajechanych i mniej trwałych benzynach to lubia powtarzac miłośnicy dieslów którzy nie miecli nawet naet posiadaniu aby porównac . Argumenty gaźnikowego poloneza z LPG porównywane do wspołczesnych diesli.
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
nie wierze że jak ktoś przejedzie się v8 to powie ,, nie podoba mi się, wole moje cdi... '', a jak już ktoś tak powie to chyba nie jest z nim wszystko ok ;p
Moja gwiazdka ====> mercedes-clk-w208-by-rataj-111-2-0k-vt31684.html
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Swietnie liczysz. Dodaj jeszcze benzynę na rozruch i robi się z 36,38 zł ponad 40zł czyli prawie tyle co dieslem. Mi 320cdi pali w Bydgoszczy 10l(realnie, nie z komputera, gdzie pokazuje zazwyczaj 8.8-9.2l). I co, montujesz lpg, a przy rożnicy rzędu 5zł 100km kiedy zwróci ci się instalacja za prawie 5k pln? Tak na marginesie za te 5k kupisz drugie cdi w angliku, przelozysz wszystko co tylko mozna i jeszcze na zupe zostanieconrado pisze:Może już temat odbiegł ale ja opisze swoje doświadczenia. Nie usłyszane od Januszy ale na własnej skurze doświadczone. Samochodów już miałem troche ale porównam dwa ostatnie
Jesteś wyznawcą dizelków- Ok. Jednak ja też byłem jak ceny na stacjach paliw były korzystne dla ON a nie LPG.
Popatrz teraz na ceny okularników z LPG a taki sam model z silnikiem diesel.
Poprzednio miałem 2,7 cdi sedan obecnie kombi 4,3 4matic z LPG.
Stan obydwu podobny.
Nie wrzucam że diesle sa mniej dojechane i odrotnie .
2,7cdi spalał 10 litrów w miescie ropy a na trasie około 6 czyli 4,41zł x 10 l = 44,1zł za 100km na miescie trasa 26,46zł za 100km
4,3 v8 LPG 17 litrów LPG w miesćie. Gaz jest po 2,14zł czyli daje 36,38 zł za 100km na miescie. Trasa 10 litrów gazu daje 21,4zł.
Dodam że auto ciezsze i 4 napedowe 279KM odczucie przyspieszenia też lepsze na korzyść V8
Wymiana tych 16 świec z kablami zajeła mi jedno popołudnie opierdalajac sie koszt ok 1000zł ale zmieniałem jeszcze kilka rzeczy na bierzaco po zakupie. W dieslu jaka kolwiek naprawa zaczyna sie od tysiąca w góre i sam nic nie zrobisz tylko juz niestety musi fachowiec. Wieczne problemy bo dymi na czarno, bo turbo a to zaworek , intercooler i tak w koło. Rzadko bo mercedes ma dobre silniki ale gazociąg przewyższa. Jednak ja go doprowadziłem do ideału ale niestety kosztowało bo sam nie wiel narobiłem
Osobiście uważam że niezawodnośc diesla i niskie koszty eksploatacji to już tylko jest legendą i przyzwyczajeniem. Opowiadanie o zajechanych i mniej trwałych benzynach to lubia powtarzac miłośnicy dieslów którzy nie miecli nawet naet posiadaniu aby porównac . Argumenty gaźnikowego poloneza z LPG porównywane do wspołczesnych diesli.
3.2cdi zrobilem w rok prawie 30kkm i z osprzetu typowo dieslowskiego zepsulo sie turbo. Drugie kupiłem za 350zł + zestaw uszczelnień za jakieś grosze i 3godziny zabawy na podnośniku. Straszne to cdi, tylko mechanik moze naprawiac. A V8 to ze zdzisiem rozpykasz chlopie przy 4paku wzdluz i wszerz - https://www.youtube.com/watch?v=HU2NiszYff4
A benzynę miałem i szarpnęła po kieszeni - spalaniem.
Ja tak mówię. Jedyne co tam jest fajne to dźwięk. Potem się zaczyna tankowanie i serwis. A jak zamontujesz gaz to wycieczki od jednego speca do drugiego. Tankujesz co 250km w szybkiej trasie(a najlepiej jak wjezdzasz takim bolidem w niemczech na stacje, jesli cudowanie uda sie taka z gazem znalezc zawsze kolejka rodakow do dystrybutora na 30min czekania. Zreszta u nas na autostradach też się czesto kolejki do lpg zdarzaja. Alternatywnie masz zawalone pol bagaznika walcem i brak mozliwosci skladania kanapy, dla wyzszego zasiegu. Masakra. I dodatkowo nie wierzę, że takie 430 4m z junkersem i przebiegiem pod pół bańki objedzie mi cdi...a już na pewno nie przy takim normalnym jeżdżeniu na pół gazu.rataj_111 pisze:nie wierze że jak ktoś przejedzie się v8 to powie ,, nie podoba mi się, wole moje cdi... '', a jak już ktoś tak powie to chyba nie jest z nim wszystko ok
S210 320 CDI Avantgarde
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości