E320 R czy V

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

E320 R czy V

Post autor: sanon »

Moja byla gwiazdga znalazla juz zadowolonego nowego wlsciciela, czas z silnikia 2.4 V6 przeniesc sie na 3.2 tylko nie wiem czy kupic silnik rzedowy czy Vidlasty, napewno auto bedzie jezdzilo na sekwencji.
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

R do 1999 potem tylko V.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

hammond24 pisze:R do 1999 potem tylko V.
Mozesz bardziej sprecyzowac swoja wypowiedz? przedstawic jakies konkrety.
Awatar użytkownika
kris_lodz200E
Posty: 282
Rejestracja: 24 maja 2009, o 17:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kris_lodz200E »

sanon, kolego skoro miałeś vidlaka to chyba wiesz jakie mogą być za i oprzeciw tej jednostki tym bardziej ze sie chyba dużo nie różnią :) Rka to konstrukcja hmm chyba przestarzała bo inaczej po co by Merc wprowadzał Vki? Ja bym szukał V-ki! Ale decyzja należy do Ciebie. Palić będą tyle samo, ale kultura pracy V6 większa niż R6. Moje zdanie :) R3.2 jeździłem w124 CE Zbierał się pięknie ale ostatnio jechałem Vką i kupiłbym V ! Pozdrawiam !!!
Krzysiek www.mblodz.pl
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

hammond24, Chyba r6 do połowy 97,a po v-ki. :mrgreen:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Kacpero
Posty: 111
Rejestracja: 29 cze 2010, o 12:03
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kacpero »

bierz v6 sam uzytkuje i jestem bardzo zadowolony:)
ladnie pracuje i fajnie jezdzi
MB 290 TD 97r.-sprzedany na taxi
MB 320 Benz 99r. - :)
WDB2100651A873607
Suzuki GSR 600 2007 r.;)
Awatar użytkownika
Lookmal
VIP
Posty: 439
Rejestracja: 18 sie 2008, o 09:33
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Lookmal »

skoro miałeś E240 to chyba nie chcesz zamieniać autka na starsze - więc zostają Ci już raczej V-ki :mrgreen:
W203 C270CDI WDB2030161F625560
W210 E200 Classic 97' - sprzedany
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

avandgarde, Pewnie tak.Mówiąc szczerze nie interesowałem się tym zbytnio.Choruje na V8.tylko słyszałem bardzo niepochlebne opinie o 430,a 420 są już po prostu za stare.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

No jednak jestem slonny kupic R-ke, bo za cene golej V-ki mam R-ke na full wypasie.
Awatar użytkownika
pawel85
Posty: 966
Rejestracja: 16 maja 2008, o 14:07
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pawel85 »

hammond24 pisze:.Choruje na V8.tylko słyszałem bardzo niepochlebne opinie o 430
?? żeby nie robić offtopa napisz na priv o co kaman. bo sam jestem ciekaw a narazie zlego slowa powiedziec nie moge o tej motorowni
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Powtórze krucjate przeciw V kom:
--powstały w wyniku ograniczeń technicznych gdy porypani konstruktorzy wyszli naprzeciw rozpasanym automaniakom w podnoszeniu pojemności i mocy, i okazało sie że 8 garów w rzędzie to problem dla wału i długości maski. ^ garnków to jeszcze przeszło, ponadto okazało się że to idealna cyfra dla wyrównoważenia wału z tłokami.
--układ V rozwiązał ten problem, zaowocował komplikacjami z rozrządem, chłodzeniem, wydechem itd. oraz klna ten układ mechanicy-ciasnota.

V- ki kojarzone z potęgą mocy natychmiast doczekały sie naśladowców poślednich pojemności[do 3 litrów] , które klangiem chciały upodobnić sie do poważnych braci i sióstr na szosie. Bo przyznac trzeba, brzmienie maja mocarne. I jakby odejście lepsze. I tyle.

Wniosek: V- ki sa usprawiedliwione powyżej 3 litrów. Mniejsze pędraki powinne zostać przy rzędówkach. Najlepiej R6! A jeszcze lepiej R6/3000 td!
A najlepiej E210 300TD! I to z 1998 roku. Czyli Krówka!
cbdo! [co było do okazania]
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Leonidas79
Posty: 623
Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Leonidas79 »

hammond24 pisze:Choruje na V8.tylko słyszałem bardzo niepochlebne opinie o 430
Ciekawe, pierwsze słyszę. Jeżeli 4.3 jest kiepski, to 3.2 także, bo to wykastrowany 4.3. Idźmy dalej, 2.8 i 2.4 też, bo to odchudzone 3.2. ???
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Nie chodzi o konstrukcję,tylko o problemy z elektroniką.

[ Dodano: 2010-09-14, 20:00 ]
Leonidas79, W/g twojej teorii dziadkiem tych silników jest V2,bo takie też były bodajże w pompach strażackich.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Leonidas79
Posty: 623
Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Leonidas79 »

hammond24 pisze:Nie chodzi o konstrukcję,tylko o problemy z elektroniką.

[ Dodano: 2010-09-14, 20:00 ]
Leonidas79, W/g twojej teorii dziadkiem tych silników jest V2,bo takie też były bodajże w pompach strażackich.
:mrgreen: V1 te co spadały na Londyn... A tak poważnie, to elektronika jest ta sama we wszystkich tych autach, poza sterownikiem silnika do E 430. Mechanicznie tłoki, korbowody, zawory, wtryski E 430 i E 320 to dokładnie to samo, więc co tu jest takiego co jest niby gorsze niż w pozostałych modelach? Silnik V 3.2 powstał poprzez odcięcie 2 cylindrów z bloku 4.3 - E 3.2 nie jest samodzielną konstrukcją. Tak samo 2.8 - blok ten sam co w 3.2 a zmniejszono skok tłoka albo średnicę cylindra - dokładnie nie pamiętam.
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
Awatar użytkownika
FiLiP_SoPoT
Posty: 183
Rejestracja: 20 lip 2010, o 08:28
Lokalizacja: tak zaje...ało ??
Kontakt:

Post autor: FiLiP_SoPoT »

ja mam 4.3 i śmigam tym na taxi i gra jak ta lala... ;-)

[ Dodano: 2010-09-15, 07:48 ]
p.s i nawet czasami zarobie na paliwo ehehehhee "lotnicze" :mrgreen:
E 430 TaXi :D
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości