E 230 czy E 240
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
E 230 czy E 240
Witam wszystkich koledzy proszę o pomoc w doborze MB E klasy rocznik 97 - 98 a dokładnie chodzi o wybór silnika.Po głowie mi chodzi poj.2,3 lub 2,4 jaka awaryjność jest tych motorów i jak jest z dostępnością części do silnika 2.4.Dzieki i pozdrawiam.
Mam E240 z 2000 roku i taką niescisłośc tu widze że E240 ma pojemność 2,6 a nie 2,4.
Co do silnika to to jest dość dynamiczny, najmniejsze spalanie na trasie - 7,8l na autostadzie przy dość szybkiej jezdzie - 10,5, i w miescie 13.
Skrzynia 6 biegów wg mnie super, mozna używać 3 biegów 1 , 3 i 6 :-) żartuje ale mam porównanie do audi A6 tdi 180KM i działa to w dieslu nie aż tak dobrowolnie.
Co do silnika to to jest dość dynamiczny, najmniejsze spalanie na trasie - 7,8l na autostadzie przy dość szybkiej jezdzie - 10,5, i w miescie 13.
Skrzynia 6 biegów wg mnie super, mozna używać 3 biegów 1 , 3 i 6 :-) żartuje ale mam porównanie do audi A6 tdi 180KM i działa to w dieslu nie aż tak dobrowolnie.
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
mam 230 zagazowane sekwencja i po właczeni klimatronika spadek m cy jest odczuwalny przydało by sie troszke koników jednak wiecej ,tylko jaka roznica w spalaniu miedzy tymi silnikami u mnie srednia gazu bez korków i czasem bez klimy miasto 11,5litra lpg
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Ja mam E 240 benzyna i ASB jestem bardzo zadowolona , ma świetne przyspieszenie z pod świateł to tylko chyba AMG mnie prześcignie :lol: :lol: :lol: ale obroty ponad 4000 :-/ . Silniczek pszczółeczka i czasami nadsłuchuję czy mi nie zgasł bo w ogóle go nie słychać, a podczas jazdy słychać tylko szum opon . Co do części to nie wiem bo jak na razie wszystko OK.
PS premo a to ciekawe co piszesz bo ja w dowodzie rejestracyjnym ma 2398.00 cm3 i 125.00 kw a rocznik mam ten sam
Pozdrawiam Anna
PS premo a to ciekawe co piszesz bo ja w dowodzie rejestracyjnym ma 2398.00 cm3 i 125.00 kw a rocznik mam ten sam
Pozdrawiam Anna
W-210 Avantgarde 2000 r E 240 Benz
Ja u siebie w dowodzie mam 2597cm3 i 125 kw
Mercedes mówi że powinno być 2.6 ale była już o tym mowa na forum tu:
viewtopic.php?t=175
Mercedes mówi że powinno być 2.6 ale była już o tym mowa na forum tu:
viewtopic.php?t=175
ja wam powiem ze 2.3 w porownaniu z 2.4 to duzo oszczedniejszy silnik a roznica jak sie nie myle to chyba 20KM,to moje pierwsze auto ktore nie pali olejui i mimo 272000 km wciaz leje 5w 30 ,kolega kilka podworek dalej mial 2.4 z 2000r i powiedzial ze ten silnik to smok na paliwo a rakieta z niego zadna ja w swoim na autostradach jadac do polski spalanie mialem przy srednich predkosciach 130/150km w granicach 8/8.5l ale pewnie znajda sie osoby ktore pochwala 2.4 ,ile osob tyle opini ;-)
mercedes E 230 classic 97 sedan
WDB 210037 2A 445407 7
WDB 210037 2A 445407 7
Ogólnie zauważyłem tendencje na allegro że 2.3 jest tańsze niż 2.0.
Cc mnie trochę zdziwiło że 2.3 ma gorsze osiągi od 2.0... Może rozchodzi się o wagę samego silnika?
A co do 2.4 to ci powiem że odradzam ci. Silnik nie zbyt udany... Z tego co wiem to był produkowany dla ludzi którzy nie mogli sobie pozwolić na Kompressory które były droższe w zakupie. No i trochę tych 2.4 poszło do stanów.
Cc mnie trochę zdziwiło że 2.3 ma gorsze osiągi od 2.0... Może rozchodzi się o wagę samego silnika?
A co do 2.4 to ci powiem że odradzam ci. Silnik nie zbyt udany... Z tego co wiem to był produkowany dla ludzi którzy nie mogli sobie pozwolić na Kompressory które były droższe w zakupie. No i trochę tych 2.4 poszło do stanów.
Szczęśliwi Spalania Nie Liczą
W208 Kompressor Avantgarde 2000r
W208 Kompressor Avantgarde 2000r
Podpisuję się dwoma rękami.trocin pisze:Jak benzyna to od E320 w gore (oprocz E430). 2.3 słabiutki, 2.4 troche lepiej ale to nie silnik do okulara.
U mnie pod maską teoretycznie jest 186 koników i szału nie ma.
Ostatnio na przeglądzie autko przejechało przez "ścieżkę zdrowia" i wyszło, że wraz z diagnostą ważyło 1725 kg. To robi wrażenie - więc koników trochę trzeba, żeby to ruszyć.
Teraz nie kupiłbym poniżej 3.2.
Trocin, a tak z ciekawości - dlaczego porócz 430? Za duży, za dużo garków?
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości