Czy da sie znalezc jeszcze oko w idealnym stanie?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 cze 2015, o 11:19
- Lokalizacja: Wrocław
Czy da sie znalezc jeszcze oko w idealnym stanie?
Witam szanownych użytkowników tego forum. Jestem fanem marki i jezdze starym W124 2.3 benzyna, z tym ze to juz staruszek i nie jest juz w najlepszym stanie. Chcialbym cos nowszego.
Noszę się z zamiarem zakupu poliftowego W210 - najlepiej w sedanie, w automacie, jasna skora, elegance/avantgarde (takie tam niewielkie wymagania ). Najwazniejszy jest dla mnie stan techniczny i wizualny. Nie wiem sam jaki silnik. Chyba co sie trafi. Aby tylko nie byl muł. Spalanie jest mało istotne bo mało jezdze, do pracy niedaleko. Jestem raczej fanem benzynowych silnikow. Myslalem o jakiejs benzynie chociaz ostatnio przekonalem sie ze 320CDI i 270CDI maja tak fajna kulturke pracy i dosyc niezle odejscie ze biore tez pod uwage CDI'ki.
Budżet na zakup to max. 15.000zł. Na naprawy, opłaty, wymiany i dopieszczenie odkładam jeszcze 5.000zł. Poza tym w kazdym miesiacu moge kilka stowek na auto przeznaczyc wiec stac mnie w sumie na utrzymanie bez wiekszego problemu.
Teraz tylko pytanie czy znajde w ogole takie auto w kraju, sprowadzone, jak chocby to z tej aukcji:
http://allegro.pl/mercedes-benz-eklasa- ... ml#thumb/7
Choc nawet za ta kase jak widac jest tu zadrapany, tu wgnieciony... sam nie wiem.
Czy moze lepiej nie pchac sie juz w ten model i szukac czegos innego? Najbardziej siada mi oko ale musi byc wypas. A tak to oprocz W210 z mojego typu aut w miare lubie Audi A6 C5 albo BMW 5er E39. No i jestem fanem Volvo S80 nad czym tez mocno rozwazam zaraz po oku Z reszta chetnie podyskutowalbym z kims chetnym nt. porownania tych 4 aut.
Prosilbym o rady czy okulary jeszcze istnieja takie na wypasie, bez korozji (lub z minimalna), w moim budzecie. Bo jak szukam to na aukcjach sam szrot. O klasie S juz nie wspomne bo ceny kosmiczne za ladne sztuki a auto ma mi sluzyc kilka lat wiec nie chce kupowac byle czego.
Serdecznie pozdrawiam! Krzysztof
Noszę się z zamiarem zakupu poliftowego W210 - najlepiej w sedanie, w automacie, jasna skora, elegance/avantgarde (takie tam niewielkie wymagania ). Najwazniejszy jest dla mnie stan techniczny i wizualny. Nie wiem sam jaki silnik. Chyba co sie trafi. Aby tylko nie byl muł. Spalanie jest mało istotne bo mało jezdze, do pracy niedaleko. Jestem raczej fanem benzynowych silnikow. Myslalem o jakiejs benzynie chociaz ostatnio przekonalem sie ze 320CDI i 270CDI maja tak fajna kulturke pracy i dosyc niezle odejscie ze biore tez pod uwage CDI'ki.
Budżet na zakup to max. 15.000zł. Na naprawy, opłaty, wymiany i dopieszczenie odkładam jeszcze 5.000zł. Poza tym w kazdym miesiacu moge kilka stowek na auto przeznaczyc wiec stac mnie w sumie na utrzymanie bez wiekszego problemu.
Teraz tylko pytanie czy znajde w ogole takie auto w kraju, sprowadzone, jak chocby to z tej aukcji:
http://allegro.pl/mercedes-benz-eklasa- ... ml#thumb/7
Choc nawet za ta kase jak widac jest tu zadrapany, tu wgnieciony... sam nie wiem.
Czy moze lepiej nie pchac sie juz w ten model i szukac czegos innego? Najbardziej siada mi oko ale musi byc wypas. A tak to oprocz W210 z mojego typu aut w miare lubie Audi A6 C5 albo BMW 5er E39. No i jestem fanem Volvo S80 nad czym tez mocno rozwazam zaraz po oku Z reszta chetnie podyskutowalbym z kims chetnym nt. porownania tych 4 aut.
Prosilbym o rady czy okulary jeszcze istnieja takie na wypasie, bez korozji (lub z minimalna), w moim budzecie. Bo jak szukam to na aukcjach sam szrot. O klasie S juz nie wspomne bo ceny kosmiczne za ladne sztuki a auto ma mi sluzyc kilka lat wiec nie chce kupowac byle czego.
Serdecznie pozdrawiam! Krzysztof
Witam Krzysztofie
Z 5-letniego posiadania C5
plus
- ladne wnetrze i deska rozdzielcza,praktyczny schowek po siedzieniami przednimi.
-odporne manualne skrzynie
-zawieszzenie wileowachaczowe sprawda sie w zakretach
minusy
-rdzewieje(przednie blotniki i pod zbiornikiem paliwa oraz okolice wlewu.
-kola dwumasowe i osprzet silnika klopotliwy.
-ergonomia w silniku R4 gorsza niz w V8 Mercedesa,Polamania rak mozna dostac chcac cos naprawic.(wymiana turbo wiaze sie z rozebraniem calej sciany przedniej.)
-Gama silnikow uboga
Mercedes uzytkowalem 2.3, 320 cdi R6 i 5.0
wady
-ruda szaleje(wymaga ciaglej kontroli)
-toporne wnetrze,kanciaste,
plus
-sporo silnikow od 2.0 do 7.3
-wymiana czegokolwiek nie nastrecza problemow dla przecietnego srednio rozwinietego majsterkowicza.
-komfort lepszy niz w C5
-optycznie sporo miejsca w wnętrzu.
Bmw nie mialem
a design Volvo trzeba lubiec,Najbardziej udany silnik 2.4 D5. Najpopularniejszy silnik w Skandynawii
Co do ceny 15 tys.
Koledzy maja większe doświadczenie ale wiem tylko tyle ze znalesc igle za tyle to nie lada wyzwanie i raczej trzeba bedzie dolozyc troche wiecej niz 5 tys zeby to jezdzilo.
Nie lepiej odlozyc i kupic drozszy model i tak suma sumarum wyjdzie tyle samo.
No cgyba ze ktos chce jezdzic padlina albo bazowac na czesciach Topran
Z 5-letniego posiadania C5
plus
- ladne wnetrze i deska rozdzielcza,praktyczny schowek po siedzieniami przednimi.
-odporne manualne skrzynie
-zawieszzenie wileowachaczowe sprawda sie w zakretach
minusy
-rdzewieje(przednie blotniki i pod zbiornikiem paliwa oraz okolice wlewu.
-kola dwumasowe i osprzet silnika klopotliwy.
-ergonomia w silniku R4 gorsza niz w V8 Mercedesa,Polamania rak mozna dostac chcac cos naprawic.(wymiana turbo wiaze sie z rozebraniem calej sciany przedniej.)
-Gama silnikow uboga
Mercedes uzytkowalem 2.3, 320 cdi R6 i 5.0
wady
-ruda szaleje(wymaga ciaglej kontroli)
-toporne wnetrze,kanciaste,
plus
-sporo silnikow od 2.0 do 7.3
-wymiana czegokolwiek nie nastrecza problemow dla przecietnego srednio rozwinietego majsterkowicza.
-komfort lepszy niz w C5
-optycznie sporo miejsca w wnętrzu.
Bmw nie mialem
a design Volvo trzeba lubiec,Najbardziej udany silnik 2.4 D5. Najpopularniejszy silnik w Skandynawii
Co do ceny 15 tys.
Koledzy maja większe doświadczenie ale wiem tylko tyle ze znalesc igle za tyle to nie lada wyzwanie i raczej trzeba bedzie dolozyc troche wiecej niz 5 tys zeby to jezdzilo.
Nie lepiej odlozyc i kupic drozszy model i tak suma sumarum wyjdzie tyle samo.
No cgyba ze ktos chce jezdzic padlina albo bazowac na czesciach Topran
W210 E50 AMG Avantgarde 1997
WDB2100721A452762
Byl
W124 230E 1989
WDB2100721A452762
Byl
W124 230E 1989
trochę słabo złożyli przód po kolizji w tym srebrnym oczku. Tył też chyba majstrowany, 240tyś też wsadziłbym między bajki. A tak to fajny
Aktualnie: w210 e420 1996 Avantgarde
ex: w124 300E 91'
w124 220CE 93' Tęsknię za nią, włącz 720p
https://www.youtube.com/watch?v=akTa6hDgqpM
ex: w124 300E 91'
w124 220CE 93' Tęsknię za nią, włącz 720p
https://www.youtube.com/watch?v=akTa6hDgqpM
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 cze 2015, o 11:19
- Lokalizacja: Wrocław
purgley
Nawet nie zwrocilem uwagi na te zle dopasowane elementy. Ale obciach, heh.
rafall
Dzieki za porade. Czyli moje domniemania sie sprawdzily, ciezko juz o to auto i nie do konca warto sie w to pchac. W sumie racja, najlepiej byloby odlozyc trochę na przedliftowe 211 ale to z kolei musialbym troszke jeszcze dolozyc kasy bo one sie zaczynaja powyzej 20 tysięcy. No ale na razie nie mam odpowiedniej kwoty. Ajj.. to C5 byloby najrozsadniejszym wyborem ale wlasnie ta "topornosc" Mercedesa mi lezy i elegancki styl. Poza tym taki troche sentyment do celownika
Jezdzilem kazdym z nich oprocz A6 C5 ale zadnego z tych aut nie mialem.
Dla mnie:
Mercedes
+ komfort (miekkie zawieszenie)
+ dobre automaty
+ tylny naped
+ sentyment do marki
+ wyglad zewnetrzny
- korozja
- zajezdzone egzemplarze
Audi
+ ocynk
+ chyba najlatwiej znalezc
- jakos nie jestem zwolennikiem vw i audi
Volvo
+ wyglad zewnetrzny
+ prowadzenie
- kiczowate wnetrze
BMW
+ ergonomia
+ tylny naped
+ osiagi i silniki benzynowe
+ prowadzenie
- tu chyba nie ma minusow
Chyba przejade sie kazdym z nich jeszcze raz z osobna, poogladam kazdy model i dojde do wniosku co robic. Najwyzej poczekam z rok i kupie w211. A co sadzicie o w220 zamisst w211 gdyby tak miec 20-25 tysięcy na sam zakup za jakis czas?
[ Dodano: 2015-09-13, 18:52 ]
A tak z innej beczki... co sadzicie o Jaguarze Xj X308 z 99' w pelnej opcji z gazem i po oplatach za 15 tysiecy?
http://allegro.pl/ladny-xj-oplacony-3-2 ... 61561.html
Piekny wewnatrz i na zewnatrz
Tylny naped
Mocne i dobre jednostki
Dobre skrzynie
Ponadczasowy wyglad
No ale naprawy, znalezc kogos kto to naprawi i zeby ogarnac czesci to chyba troszke inna bajka.
Moze ktos z Was mial do czynienia z ta gablota? Swoja droga... czemu one sa tak tanie...
Nawet nie zwrocilem uwagi na te zle dopasowane elementy. Ale obciach, heh.
rafall
Dzieki za porade. Czyli moje domniemania sie sprawdzily, ciezko juz o to auto i nie do konca warto sie w to pchac. W sumie racja, najlepiej byloby odlozyc trochę na przedliftowe 211 ale to z kolei musialbym troszke jeszcze dolozyc kasy bo one sie zaczynaja powyzej 20 tysięcy. No ale na razie nie mam odpowiedniej kwoty. Ajj.. to C5 byloby najrozsadniejszym wyborem ale wlasnie ta "topornosc" Mercedesa mi lezy i elegancki styl. Poza tym taki troche sentyment do celownika
Jezdzilem kazdym z nich oprocz A6 C5 ale zadnego z tych aut nie mialem.
Dla mnie:
Mercedes
+ komfort (miekkie zawieszenie)
+ dobre automaty
+ tylny naped
+ sentyment do marki
+ wyglad zewnetrzny
- korozja
- zajezdzone egzemplarze
Audi
+ ocynk
+ chyba najlatwiej znalezc
- jakos nie jestem zwolennikiem vw i audi
Volvo
+ wyglad zewnetrzny
+ prowadzenie
- kiczowate wnetrze
BMW
+ ergonomia
+ tylny naped
+ osiagi i silniki benzynowe
+ prowadzenie
- tu chyba nie ma minusow
Chyba przejade sie kazdym z nich jeszcze raz z osobna, poogladam kazdy model i dojde do wniosku co robic. Najwyzej poczekam z rok i kupie w211. A co sadzicie o w220 zamisst w211 gdyby tak miec 20-25 tysięcy na sam zakup za jakis czas?
[ Dodano: 2015-09-13, 18:52 ]
A tak z innej beczki... co sadzicie o Jaguarze Xj X308 z 99' w pelnej opcji z gazem i po oplatach za 15 tysiecy?
http://allegro.pl/ladny-xj-oplacony-3-2 ... 61561.html
Piekny wewnatrz i na zewnatrz
Tylny naped
Mocne i dobre jednostki
Dobre skrzynie
Ponadczasowy wyglad
No ale naprawy, znalezc kogos kto to naprawi i zeby ogarnac czesci to chyba troszke inna bajka.
Moze ktos z Was mial do czynienia z ta gablota? Swoja droga... czemu one sa tak tanie...
Znajomy właściciel warsztatu powiedział mi raz - Chłopie dobrze ze tego nie kupiłeś bo bym Ciebie nawet na warsztat nie wpuścił. Tego tutaj nie przyjmujemy.- Było to o angielskim producencie samochodów.
Moze Jagular tez cos z tego ma tym bardziej ze wygląda w środku jakby byl z przed 2 wojny taki wyświechtany.
Z dokładaniem do w 211 .... wolałbym dołożyć do w 210 i mieć dobre niż złom ale w211.
Swoja droga na forum jest chyba jeszcze E55 i 2 E320CDI na sprzedaż w rozsądnej cenie,no i od forumowicza a nie auto zagadka.
Moze Jagular tez cos z tego ma tym bardziej ze wygląda w środku jakby byl z przed 2 wojny taki wyświechtany.
Z dokładaniem do w 211 .... wolałbym dołożyć do w 210 i mieć dobre niż złom ale w211.
Swoja droga na forum jest chyba jeszcze E55 i 2 E320CDI na sprzedaż w rozsądnej cenie,no i od forumowicza a nie auto zagadka.
W210 E50 AMG Avantgarde 1997
WDB2100721A452762
Byl
W124 230E 1989
WDB2100721A452762
Byl
W124 230E 1989
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 4 kwie 2011, o 10:44
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Da się kupić zdrowe W210.
Ale - za krajowe musisz położyć sporo banknotów, co i tak nie gwarantuje że będzie zrdzewiało :0
- możesz szukać za granicą - najlepiej włochy Idzie kupić tanio i dobrze.
Ale - za krajowe musisz położyć sporo banknotów, co i tak nie gwarantuje że będzie zrdzewiało :0
- możesz szukać za granicą - najlepiej włochy Idzie kupić tanio i dobrze.
S210 270 CDI Elegance '01 GALERIA WINA - S210 270CDI
ex: S124 250TD '92
ex: C124 230CE '87
ex: W201 300D '91
ex: S124 250TD '92
ex: C124 230CE '87
ex: W201 300D '91
We wrześniu pojawił się na motoallegro E290 TD z przebiegiem 100 tysięcy. Cena była 29 tysięcy (tutaj widocznie sprzedawca ją zedytował przed zakończeniem aukcji). Szkoda, że nie działa pełna galeria, ale auto było piękne na zdjęciach.
http://allegro.pl/mercedes-benz-e-290-t ... 36199.html
Inne Mercedesy też ma piękne.
http://allegro.pl/mercedes-benz-e-290-t ... 36199.html
Inne Mercedesy też ma piękne.
BYŁ --> Mercedes E290TD Classic
JEST --> Volvo S60 2.4T 2002
JEST --> Volvo S60 2.4T 2002
Tylny zderzak zalakierowali nawet czujki PTS , jak dla mnie sporo ognisk korozji , wewnętrzne ranty tył oj będzie się tam działo rudy szaleje , naliczyłem z lekka cztery elementy do lakierowania . Na plus super wyposażenie nie ma co , przebieg niewątpliwie kręcony ..
MB|e240|2.6 V6 (112,914) Manual-6 2001.r -Sprzedana .
MB|W211|e320| V6 M112.949| ASB 722.6 |Avangarde sedan
Star diagnosis Zgorzelec 508 834 500
MB|W211|e320| V6 M112.949| ASB 722.6 |Avangarde sedan
Star diagnosis Zgorzelec 508 834 500
Zalezy o którym C5 mówisz, bo pierwszej generacji nie ma wielowachaczu.rafall pisze:-zawieszzenie wileowachaczowe sprawda sie w zakretach
[ Dodano: 2015-09-16, 01:33 ]
Krzysztofie, za 20tys zł w211 to będzie taki sam trup jak tanie w210. Mimo nowszego rocznika również ciężko będzie cokolwiek dobrego znaleść.Krzysztof711 pisze:W sumie racja, najlepiej byloby odlozyc trochę na przedliftowe 211 ale to z kolei musialbym troszke jeszcze dolozyc kasy bo one sie zaczynaja powyzej 20 tysięcy.
sam sobie odpowiedziałeśKrzysztof711 pisze:Swoja droga... czemu one sa tak tanie...
Krzysztof711 pisze:No ale naprawy, znalezc kogos kto to naprawi i zeby ogarnac czesci to chyba troszke inna bajka.
Ten sam problem co z w210 i w211. A jak trafisz na trupa to Cie ten samochód wykończy finansowo. Głównie ze względu na zwieszenie.Krzysztof711 pisze:A co sadzicie o w220
Może zerknij do działu Giełda na forum- od forumowicza zawsze troche pewniej kupić auto.
Można kupić jeszcze idealnego W210 ale raczej nie za takie pieniądze jakie chciałbyś na niego przeznaczyć.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 22 sie 2015, o 17:16
- Lokalizacja: krk
Ja za swoją Gwiazdę w zeszłym roku dałem 20 tyś zł na gotowo, nie żałuję że poszedłem w w210 oczywiście 211 bardzo kusiła ale jak dotarło do mnie jakiego trupa technicznie bym miał dałem na luz, na 211 przyjdzie czas.
MB|e240|2.6 V6 (112,914) Manual-6 2001.r -Sprzedana .
MB|W211|e320| V6 M112.949| ASB 722.6 |Avangarde sedan
Star diagnosis Zgorzelec 508 834 500
MB|W211|e320| V6 M112.949| ASB 722.6 |Avangarde sedan
Star diagnosis Zgorzelec 508 834 500
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości