Zmiana alu na stal
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Zmiana alu na stal
Witam .
W mojej Srebnej Strzale mam obecnie alu na letnich 205/65/15.Zakladam ,ze sa fabryczne felgi czyli 6,5Jx15 H2 ET37 lub 7Jx15 H2 ET37. Mam okazje kupic stalowki z oponami za dobre pieniadze.Stalowki maja takie oznaczenie 6J15H2 ET31.Podobniez byly zalozone do w210.Znalazlem wzor na wyliczenie ile beda felgi wezsza szersze od aktualnych.
Oto wzor (szerokosc nowej felgi *25/2-ET)-(szerokosc fabrycznej felgi *25/2-ET)
Wiec z moch obliczen wynika ze (6*25/2-ET31)-6,5*25/2-ET37)=44-44,25=-0,25 czyli cwiartka.
Wyliczenie dla felgi 7J (6*25/2 -ET31)-(7x25/2-ET37)=44-50.5=-6.5.
Wiec zadaje szacownym fachowcom i znawcom pytanie czy przy takiej zmianie nic nie bedzie tarlo?
W mojej Srebnej Strzale mam obecnie alu na letnich 205/65/15.Zakladam ,ze sa fabryczne felgi czyli 6,5Jx15 H2 ET37 lub 7Jx15 H2 ET37. Mam okazje kupic stalowki z oponami za dobre pieniadze.Stalowki maja takie oznaczenie 6J15H2 ET31.Podobniez byly zalozone do w210.Znalazlem wzor na wyliczenie ile beda felgi wezsza szersze od aktualnych.
Oto wzor (szerokosc nowej felgi *25/2-ET)-(szerokosc fabrycznej felgi *25/2-ET)
Wiec z moch obliczen wynika ze (6*25/2-ET31)-6,5*25/2-ET37)=44-44,25=-0,25 czyli cwiartka.
Wyliczenie dla felgi 7J (6*25/2 -ET31)-(7x25/2-ET37)=44-50.5=-6.5.
Wiec zadaje szacownym fachowcom i znawcom pytanie czy przy takiej zmianie nic nie bedzie tarlo?
Re: Zmiana alu na stal
Na moje to w porównaniu do felgi 6,5x15et37 proponowana przez Ciebie wyjdzie na zewnątrz o 6,7mm, czyli raczej opona nie powinna dotykac rantu błotnika ( na dziurach przy pełnym obciążeniu).rudi1125 pisze:Witam .
W mojej Srebnej Strzale mam obecnie alu na letnich 205/65/15.Zakladam ,ze sa fabryczne felgi czyli 6,5Jx15 H2 ET37 lub 7Jx15 H2 ET37. Mam okazje kupic stalowki z oponami za dobre pieniadze.Stalowki maja takie oznaczenie 6J15H2 ET31.Podobniez byly zalozone do w210.Znalazlem wzor na wyliczenie ile beda felgi wezsza szersze od aktualnych.
Oto wzor (szerokosc nowej felgi *25/2-ET)-(szerokosc fabrycznej felgi *25/2-ET)
Wiec z moch obliczen wynika ze (6*25/2-ET31)-6,5*25/2-ET37)=44-44,25=-0,25 czyli cwiartka.
Wyliczenie dla felgi 7J (6*25/2 -ET31)-(7x25/2-ET37)=44-50.5=-6.5.
Wiec zadaje szacownym fachowcom i znawcom pytanie czy przy takiej zmianie nic nie bedzie tarlo?
nic nie powinno trzeć.
tu masz "kalkulator" do kół - wszystko pięknie na obrazku będzie widać jak wprowadzisz parametry
tu masz "kalkulator" do kół - wszystko pięknie na obrazku będzie widać jak wprowadzisz parametry
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości