dystanse

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
karawar
Posty: 172
Rejestracja: 3 gru 2012, o 10:27
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: karawar »

Moje są z allegro. 150 zł za komplet na ośkę ze śrubami. Dają radę.
E 320 CDI WDB2100261B101574
Obrazek
Awatar użytkownika
Jasio
Posty: 6
Rejestracja: 23 gru 2013, o 07:29
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Jasio »

Panowie. Jeżeli chodzi o dystanse to odradzam zamawianie na allegro. W Kielcach jest mała firma, specjalizująca się w dotaczaniu. Co najważniejsze goście wiedzą w jakich czasach żyjemy i mają bardzo rozsądne ceny. Za komplet 25mm na jedną oś zapłaciłem 142 zł z kompletem śrub 65mm. Piszę także bo mam problem... Kupiłem felgi ori Monoblock 17' 7.5J i ET 55. I właśnie to ET jest problemem bo po założeniu kół i przejechaniu 4km zpiłowałem ochronę rantu od wewnątrz. Postanowiłem, że założę dystanse 10mm. I tu się zaczynają schody. Kupiłem dystans bez pierścienia centrującego, ponieważ nie zmieściłby się na przedłużenie oryginalnego. I nie mam pomysłu, jak dobrze wycentrować koło, bo skacze góra - dół, wibruje i mnie denerwuje. Czy da się jakoś zdjąć ten "czepek" - przedłużenie oryginalnego pierścienia? Czy cokolwiek? Próbowałem na dwa szczelinomierze, ale i tak nie udaje mi się zrobić tego tak jak należy... Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Jasio :D
W210 E200 '99
S210 E320 CDI '01

<<MTN KIELCE>>
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Jak powinny wygladac dystanse, to wstawilem zdjecia na poprzedniej stronie.
Piszesz ze znalazles firme ktora wie co robi, a wstawili ci rzezbe?
Ja osobiscie unikam dystansow jako ze nawet te poprawnie zrobione podnosza ryzyko.
ET55 przyszlo prawdopodobnie z klasy S.
Jesli poszukasz kol od CLK albo SLK, to beda one mialy ET ok 38 i beda pasowac bez przerobek.
Awatar użytkownika
karawar
Posty: 172
Rejestracja: 3 gru 2012, o 10:27
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: karawar »

Przez 3 lata jeździłem w rajdach samochodowych z autem z dystansami 25 mm.
Jak to piszecie, rzeźbionymi na Allegro za 130 złotych. Żeby nie było, to miałem do tego szpilki i nakrętki dorabiane pod tarcze.

Cisnąłem na tych dystansach po lasach, torach, wertepach itd. i nie było żadnego problemu. Moi koledzy też takie dystanse mieli i nikt dacha przez to nie wyłapał.

Teorie o kalifornijskich dystansach za 100$ za parę polecam tym, którzy nie mają co z kasą zrobić. Niech lepiej kupią te polskie, a nadwyżkę dadzą administratorom tego forum, co by się rozwijało.

Do okulara przednie dystanse muszą mieć dłuższy kołnierz, żeby koło się dobrze trzymało i tyle. Tylne są standardowo toczone pod wymiar. Żadna filozofia.
E 320 CDI WDB2100261B101574
Obrazek
Pussey
Posty: 1007
Rejestracja: 6 sty 2009, o 15:31
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pussey »

Na zimę wpadł nieco kontrowersyjny komplet Brabus 8,5x18", oponki 245/40/18 Vredestein.
Felgi były pod s-klasę więc wysokie ET55.
Aby to wyglądało jak wygląda zamontowałem komplet 20mm dystansów, człowiek z którym rozmawiałem znał się na rzeczy-wiedział że piasta przednia w naszyc oczkach ma mocno wysunięte centrowanie i aby wszystko było ok kołnierz centrujący na dystansie musi być bardzo cienki. Dla potomnych wizytówka:

Kod: Zaznacz cały

DYSTOM Tomasz Ziental
PROMNIK ul. Osiedlowa 1
26-067 STRAWCZYN
Telefon:535-413-935
E-mail:dystom@dystom.pl 
4 strona wątku o niutku - nawet ET jest takie samo jak u Ciebie
300pln ze śrubami
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

karawar pisze:Przez 3 lata jeździłem w rajdach samochodowych z autem z dystansami 25 mm.
Jak to piszecie, rzeźbionymi na Allegro za 130 złotych. Żeby nie było, to miałem do tego szpilki i nakrętki dorabiane pod tarcze.

Cisnąłem na tych dystansach po lasach, torach, wertepach itd. i nie było żadnego problemu. Moi koledzy też takie dystanse mieli i nikt dacha przez to nie wyłapał.

Teorie o kalifornijskich dystansach za 100$ za parę polecam tym, którzy nie mają co z kasą zrobić. Niech lepiej kupią te polskie, a nadwyżkę dadzą administratorom tego forum, co by się rozwijało.

Do okulara przednie dystanse muszą mieć dłuższy kołnierz, żeby koło się dobrze trzymało i tyle. Tylne są standardowo toczone pod wymiar. Żadna filozofia.
Zastanawiam sie dlaczego tak wielu czlonkow na tym forum lubi przeklamywac wszystko?
Chyba to juz nie slady komunistycznej propagandy, ze wielu "cos czuje" do Kaliforni?
Byc moze starczy wiek i ignorancja w nieuzywaniu okularow?
Tak czy inaczej jeszcze raz powtorze ze Kalifornijskie dystanse kosztuja $35, czyli ok 100 pln i sa porzadnie zrobione.
Co do rajdowania na dystansach (mowie tu o adapterach na kola), chyba nie robiles tego w 2 tonowym aucie ze porownujesz?
Kolejna blokada mentalna?
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

Jasio pisze:Za komplet 25mm na jedną oś zapłaciłem 142 zł z kompletem śrub 65mm
Jasio pisze:Postanowiłem, że założę dystanse 10mm.
To jakie w końcu założyłeś te dystanse?

25mm muszą mieć pierścień centrujący (chyba, że kupiłeś jakąś lipę) przy 10mm już nie koniecznie:

Obrazek

Jak już chciałeś założyć 25 + 10 (bez pierścienia) to gorzej chyba zrobić nie mogłeś, to nigdy nie zadziała :/

Przy feldze 7,5" i ET55 najlepsze dystanse to 35-45mm
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
Awatar użytkownika
Jasio
Posty: 6
Rejestracja: 23 gru 2013, o 07:29
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Jasio »

Te 25mm mają pierścień. Te 10mm już nie i tu jest problem ponieważ koło nie jest wycentrowane jak trzeba i bije góra - dół, przez to, że nie zapiera się na oryginalnym pierścieniu mercedesa a w dystansie go nie ma...
W210 E200 '99
S210 E320 CDI '01

<<MTN KIELCE>>
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

Jak już chciałeś założyć 25 + 10 (bez pierścienia) to gorzej chyba zrobić nie mogłeś, to nigdy nie zadziała
Zainwestuj w dystanse o odpowiedniej grubości i NIGDY nie zakładaj dwóch kompletów dystansów na jedną oś.
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
Awatar użytkownika
Jasio
Posty: 6
Rejestracja: 23 gru 2013, o 07:29
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Jasio »

Aikas. Nie zrozumieliśmy się. Mam 10mm na przedniej osi, a 25mm na tylnej. Aż taki lewy nie jestem, żeby takie mody robić. Pussey, dzięki za wizytówkę. Tak się złożyło, że mam do tego pana 7km. Jak na razie założyłem prowizoryczne pierścienie centrujące (nie pytajcie z czego je dorobiłem), bo nie mogę teraz odstawić samochodu, a do 10 jeszcze kawałek. Po wypłacie podjadę do niego, bo powiedział, że jest w stanie coś takiego dorobić. Także, Panowie dziękuję za pomoc :)
W210 E200 '99
S210 E320 CDI '01

<<MTN KIELCE>>
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

Jasio pisze:Aikas. Nie zrozumieliśmy się. Mam 10mm na przedniej osi, a 25mm na tylnej. Aż taki lewy nie jestem, żeby takie mody robić
No to rzeczywiście się nie zrozumieliśmy, sorry :)
Tylko goopot do tego 10 nie narób :P
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości