Regulator dmuchawy "jeż"
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Na kości wtykowej są numery nr.1-brązowy gruby 4mm2 masa
nr.2-biało/różowy cienki 0.5mm2 sterowanie
nr.3-czerwony gruby 4mm2 plus akumulatora
dwa styki boczne płaskie to silnik, niestety każda firma daje inne kolory,ale to nie problem
silnik ma dmuchać nie ssać więc najwyżej zamienisz miejscami.
Powodzenia.
nr.2-biało/różowy cienki 0.5mm2 sterowanie
nr.3-czerwony gruby 4mm2 plus akumulatora
dwa styki boczne płaskie to silnik, niestety każda firma daje inne kolory,ale to nie problem
silnik ma dmuchać nie ssać więc najwyżej zamienisz miejscami.
Powodzenia.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 3 lut 2009, o 19:37
- Lokalizacja: stalowa wola
Klimatronik - padł regulator 96' E 200
Padł mi regulator nawiewu mam w związzku z tym pytanie czy można go zastąpic jakimś innym tzn. z innego modelu tez w wersji z climatronikiem nowy drogi jak diabli a używki nie dostanie . Jest to taka czarna kostka z czteroma przewodami. Prosze o pomoc.
MB E 200 1996 r. Avantgarde wersja climatronic.
MB E 200 1996 r. Avantgarde wersja climatronic.
Ostatnio zmieniony 5 mar 2009, o 20:09 przez jacek22jacek, łącznie zmieniany 1 raz.
Regulator dmuchawy "jeż"
witam wszystkich uzytkowników MERCEDESA:)
od niedawna mam w swoim MB 210 1998 roku E220 problem z nawiewem który raz działa a raz nie nie jest to uzaleznione od ruchu pojazdu nawiew nawet na postoju dziwnie sie zachowuje włacza sie i wyłacza chciałbym dostac sie do silnika dmuchawy aby zobaczyc czy moze cos tam nie łaczy ale nie wiem jak tam sie dostac...moze ktos pomoze>?? prosze o pomoc
Z góry dziekuje i pozdrawiam
od niedawna mam w swoim MB 210 1998 roku E220 problem z nawiewem który raz działa a raz nie nie jest to uzaleznione od ruchu pojazdu nawiew nawet na postoju dziwnie sie zachowuje włacza sie i wyłacza chciałbym dostac sie do silnika dmuchawy aby zobaczyc czy moze cos tam nie łaczy ale nie wiem jak tam sie dostac...moze ktos pomoze>?? prosze o pomoc
Z góry dziekuje i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2 sty 2010, o 16:01 przez rafik883, łącznie zmieniany 2 razy.
Rafał
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
napiecie na stykach dmuchawy nawiewu JEZ BEHR
witam od niedawna borykam sie z problemem szwankujacej dmuchawy nawiewu w E220 z 1998 roku z klimatyzacja manualna
szukałem na forum ale nigdziej nie znalazłem jakie napiecie powinno byc na kostce dochodzacej do tak zawnego jeza dmuchawy (Behr 53183 210 820 62 10 9140010348 )
prosze o podnie jezeli ktos zna naoiecia na tej 3-pinowej kostce dochodzacej do jeza i na 2 zaciskach wychodzacych z niego na kazdym przełozeniu dmuchawy bo chyba tylko tak sprawdze czy to wina jeza czy moze czegos innego .Dodam ze jak podepne dmuchawe na krótko to działa bez problemu
z góry dziekuje za pomoc
szukałem na forum ale nigdziej nie znalazłem jakie napiecie powinno byc na kostce dochodzacej do tak zawnego jeza dmuchawy (Behr 53183 210 820 62 10 9140010348 )
prosze o podnie jezeli ktos zna naoiecia na tej 3-pinowej kostce dochodzacej do jeza i na 2 zaciskach wychodzacych z niego na kazdym przełozeniu dmuchawy bo chyba tylko tak sprawdze czy to wina jeza czy moze czegos innego .Dodam ze jak podepne dmuchawe na krótko to działa bez problemu
z góry dziekuje za pomoc
Rafał
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Przykro mi,ale to jeszcze nie jest to.mam jeszcze inny,przy którym serwis mercedesa rozkłada ręce.
Tak prosto tłumacząc to mój ma kostkę w miejscu w którym ten ma końcówki i odwrotnie.Z wyglądu jest też nieco inny choć to też taka kostka.Numery się nie zgadzają .Może jednak ktoś to już zamieniał?
pozdrawiam
Tak prosto tłumacząc to mój ma kostkę w miejscu w którym ten ma końcówki i odwrotnie.Z wyglądu jest też nieco inny choć to też taka kostka.Numery się nie zgadzają .Może jednak ktoś to już zamieniał?
pozdrawiam
miro1210
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Lub juz ktoś przerobił i dlatego ma teraz problem. :-Dtomtoja pisze:Ja bym Ci jeszcze poradził tak.Kup ten który Ci podesłałem a z pewnością mimo że kostki nie pasują każdy elektryk poradzi sobie z tym problemem albo zrobi na wsówki albo przerobi kostki.
Ostatnio zmieniony 12 maja 2009, o 13:32 przez avandgarde, łącznie zmieniany 1 raz.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 maja 2009, o 12:12
- Lokalizacja: koszalin
witam wszystkich serdecznie
czy to co kolega mówił jest możliwe?? kolego mógłbyś trochę wypowiedzieć się jak zastąpiłeś regulator starego typu w W210 (nie jez) regulatorem z W124??tomtoja pisze:Witam
Ja miałem też ten problem.Dopasowałem od 124 .Kosztował mnie 220 zł i wszystko działa.Mamy ten problem że nasze rezystory produkowano tylko w pierwszych rocznikach i dlatego są takie drogie.
Regulator dmuchawy "jeż"
Witam.
Padl mi wlasnie rezystor dmuchawy jak w temacie 4 pinowy,dosc ciezko go dostac i jest dosc drogi z tego co sie orientuje.Moje pytanie dotyczy przewodow w tym rezystorze a konkretnie jednego? sa tam cztery przewody 2grube (pominmy) i 2cienkie jeden jak sie domyslam jest sterujacy a drugi???
Zastanawiam sie czy moge podlaczyc rezystor 3pinowy i nie wiem od czego jest ten przewod?
Ewentualnie moze jest jakis sposob w jaki mozna zastapic ten rezystor?(auto z klimatronikiem)
Dziekuje za wszelkie informacje.
Padl mi wlasnie rezystor dmuchawy jak w temacie 4 pinowy,dosc ciezko go dostac i jest dosc drogi z tego co sie orientuje.Moje pytanie dotyczy przewodow w tym rezystorze a konkretnie jednego? sa tam cztery przewody 2grube (pominmy) i 2cienkie jeden jak sie domyslam jest sterujacy a drugi???
Zastanawiam sie czy moge podlaczyc rezystor 3pinowy i nie wiem od czego jest ten przewod?
Ewentualnie moze jest jakis sposob w jaki mozna zastapic ten rezystor?(auto z klimatronikiem)
Dziekuje za wszelkie informacje.
Ostatnio zmieniony 27 gru 2009, o 10:06 przez Krzych801, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 E290 TURBODIESEL 96'
WDB2100171A151071
WDB2100171A151071
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
O tych przewodach. Czwarty jest zależny od wyposażenia, a niechciałbym wprowadzić w błąd.
Poproszę o nr. Vin wtedy dopasuję schemat i precyzyjnie opiszę podłączenie.
Poproszę o nr. Vin wtedy dopasuję schemat i precyzyjnie opiszę podłączenie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości