Klima archiwum (powtórki i in.)
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
mam jeszcze jedno pytanko u mnie schowek jest ''wyłamany'' tz lata mi luźno klamka od schowka i nieda się otworzyc go zna ktoś jakis sposób na otwarcie go ?
[ Dodano: 2008-11-24, 12:07 ]
Juz sobie poradziłęm z schowkiem, filtry wyminiłem i nawiew dalej dmucha jak dmuchal. Na kazdym biegu dmucha tak samo jak by na pierwszym caly czas byl. Ma ktoś jakiś sposób ?
[ Dodano: 2008-11-24, 12:07 ]
Juz sobie poradziłęm z schowkiem, filtry wyminiłem i nawiew dalej dmucha jak dmuchal. Na kazdym biegu dmucha tak samo jak by na pierwszym caly czas byl. Ma ktoś jakiś sposób ?
W210 320
Witam wszystkich..Nie chcialem zakladac nowego tematu wiec napisze tu..mam taki problem ktorego nie moge rozwiazac..Wymienbnilem wszystkie filtry (4-2 za schowkiem i 2 pod nim)i nawiew jest slaby:(tak jak bylo ale najbardziej martwi mnie to ze w srodkowych kratkaach nawiewu wogole nic nie wieje :(jak mam zalaczone ogrzewanjie bez klimy to czyle jekki ale to naprawde lekki podmuszek zimnego powietrza i nic wiecej czy fuul czy mini to i tak nic:(moze mozecie pomoc:?dziekuje mo model to 320cdi 200r fuul komplet klima automat
Witam..w innym temaciejest napisane jak to rozwiazac jak nie skutkue nabicie klimy to trzebaa wyczyscic zaworki by luzno chodzily tzw"gdzybki" instrukcja jest w 2-4 temacie przed twoim pozdrawiam.."problem z klima.rozwiazanie problemu"
Sorki tu masz link nie szukaj(viewtopic.php?t=896)
Sorki tu masz link nie szukaj(viewtopic.php?t=896)
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
z tego co bylo u mnie to wyszlo pokretlo od nawiewu wymienilem na inne ale dalej ma tylko trzy biegi 1 3 i max moze byc ze to sterownie silnika dmuchawy a nie pokretlowicherrr3 pisze:a niema sposoby zeby sprawdzic czy wentylator dostaje odpowiednie napiecie ?
[ Dodano: 2008-11-27, 05:39 ]
a moze ktos wie co moze byc ze nawiewy nie maja regulacji czyli daja wszedzie bez wzgledu na polozenie pokretla (2.2d 96 klima maualna) swoja droga nie kupujcie ksiazki bo w niej nic nie ma szkoda kasy
trabant 2.2 96r sedan
Klima archiwum (powtórki i in.)
Witam panowie od jakiegoś czasu mam mały problem zwiazany ze sterowaniem nadmuchu w klimie manualnej
Objawia sie to w taki sposób że za każdym razem po właczeniu silnika bez wzgledu na który stopin ustawiony jest nadmuch dmuchawa zaczyna prace na najwyższych obrotach i nie reaguje na nic, ustawienie temperatury zmniejszenie obrotów dosłownie na nic
Dopiero po przejechaniu jakiegoś większego odcinka ewentualnie pracy ok 15 min obroty spadają i wtedy dopiero mogę sterować ogrzewaniem
Nie wiem czy ten typ tak ma czy nie
Spotkałem sie z czymś takim ale w innym modelu który tez miał manualną klime i tzw dodmuchiwanie za każdym razem po zapaleniu silnika podmuchał sobie i wracało do normy.
Fachowiec z mercedesa powiedział ze to padający przekaźnik nawet nie obserwując objawów
w którymś poście wyczytałem ze podobno jet gdzieś czujnik temperatury wewnątrz auta ale nie było żadnych szczegółów i podobno wystarczy go wyczyścić i wraca do normy
Proszę o pomoc
Objawia sie to w taki sposób że za każdym razem po właczeniu silnika bez wzgledu na który stopin ustawiony jest nadmuch dmuchawa zaczyna prace na najwyższych obrotach i nie reaguje na nic, ustawienie temperatury zmniejszenie obrotów dosłownie na nic
Dopiero po przejechaniu jakiegoś większego odcinka ewentualnie pracy ok 15 min obroty spadają i wtedy dopiero mogę sterować ogrzewaniem
Nie wiem czy ten typ tak ma czy nie
Spotkałem sie z czymś takim ale w innym modelu który tez miał manualną klime i tzw dodmuchiwanie za każdym razem po zapaleniu silnika podmuchał sobie i wracało do normy.
Fachowiec z mercedesa powiedział ze to padający przekaźnik nawet nie obserwując objawów
w którymś poście wyczytałem ze podobno jet gdzieś czujnik temperatury wewnątrz auta ale nie było żadnych szczegółów i podobno wystarczy go wyczyścić i wraca do normy
Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 2 sty 2010, o 16:28 przez zematis, łącznie zmieniany 1 raz.
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Już po diagnozie ;p tak na wszelki wypadek podpiąłem pojazd pod delphi no i okazało sie ze zadna wada elektronicznych g... ;p wiec jedyne co pozostało to własnie przekaźnik od dmuchawy jutro bedzie zamówiony -
[ Dodano: 2008-12-04, 21:21 ]
No i przekaźnik wymieniony, niestety bez zmian - jedyne co mnie zastanawia to dlaczego nadmuch zaczyna funkcjonować normalnie w momencie gdy temp wody osiąga 80 stopni tudzież autko przestoi nockę w ogrzewanym garażu
[ Dodano: 2008-12-04, 21:21 ]
No i przekaźnik wymieniony, niestety bez zmian - jedyne co mnie zastanawia to dlaczego nadmuch zaczyna funkcjonować normalnie w momencie gdy temp wody osiąga 80 stopni tudzież autko przestoi nockę w ogrzewanym garażu
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
W TYM TEMACIE kol.kyl wykonał pomiar napięć na wtyczce rezystora silniczka nadmuchu i opisał wartości napięcia sterującego z panela klimatronic .wicherrr3 pisze:a niema mozliowsci sprawdzenia czy do wentylatora badz regulatora dochodzi dobrze prad ? bo raczej mozliowsci podminki panelu niemam
Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 13 gości