Mateklobez pisze:Mi się wydaje, że przez te zwykłe idzie zawsze, a jak załączasz przyciskiem węglowe, to wtedy idzie przez cztery.
Mercedes tego nie wyjasnia czytelnie w instrukcjach, ale wlaczenie filtrow weglowych automatycznie wlacza obieg zamkniety, wiec powietrze z zewnatrz nie jest zasysane.
Nie jestem pewien czy obieg zamkniety tez przez filtry papierowe idzie, czy sa one tylko dla powietrza z zewnatrz. Podejrzewam ze tylko dla powietrza z zewnatrz, ale snu z powiek mi to nie spedzi.
Jeśli masz klimę "manualną" (pokrętła i 3 przyciski na środku), to jest jeden filtr nad nogami pasażera. Rozbudowany system filtrów jest w klimie z wyświetlaczem (klimatronik).
Panowie szykuje się do wymiany filtra. Wiem ze u siebie mam jeden pod schowkiem.
Strona filtrona podaje dwie wersje filtra K1016 i K1016A. Wszystko było by super myślę wyjmę wezmę na wzór i po sprawie niestety , niestety poprzedni właściciel wyrzucił stary i nie włożył nowego .
Jak sadzicie który będzie pasował. Wstępnie obstawiam wersje pierwszą
Pawek pisze:Panowie szykuje się do wymiany filtra. Wiem ze u siebie mam jeden pod schowkiem.
Strona filtrona podaje dwie wersje filtra K1016 i K1016A. Wszystko było by super myślę wyjmę wezmę na wzór i po sprawie niestety , niestety poprzedni właściciel wyrzucił stary i nie włożył nowego .
Jak sadzicie który będzie pasował. Wstępnie obstawiam wersje pierwszą
Dzieki za szybką odpowiedz
Obojętne, to jest to samo. Nawet na stronie mają k1016 LUB k1016a.
Edit: 1016a to jest chyba węglowy a 1016 to zwykły
pozdr
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.