Dogrzewacz silnika
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
inferno-po zalozeniu w aso [uzywka} silnik nie pracowal rowno w koncu doszlo do tego ze rozladowalo aku,Stare czesci mam tj pompka +dogrzewacz.W popiolce mam przycisk ale nigdy to nie dzialalo i tak teraz jezdze bez dogrzewacza- moze sie to w koncu uda uruchomic komus, toc to mercedes i musi dzialac .Znasz sie na tym ?
WDB2102061X072423
S210 CDI 2002r
S210 CDI 2002r
nie spotkałem sie jeszcze z takim przypadkiem aby piec miał wpływ na pracę silnika(oprucz oczywiście szybszego zagrzania) chyba że jest to piec sterowany po CANie , jest uszkodzony sterownik i robi bałagan w informacjach na CANie bo ten rocznik to może być i CAN i analog jeszcze, jeśli masz stary dogrzewacz to odkręć górny plastikowy dekiel (jest na 4 śrubki)pod spodem jest sterownik,zrób zdjęcie sterownika i wklei tutaj,zobaczymy co tam siedzi
Panowie, czy ktoś mógłby sprawdzić w EPC jaki powinienem kupić podgrzewacz i termostat? Silnik grzeje się tylko do 60 stopni a w komputerze błąd B1660 od podgrzewacza.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Muniek pisze: Panowie, czy ktoś mógłby sprawdzić w EPC jaki powinienem kupić podgrzewacz i termostat?tonidriver pisze:to wymień termostatMuniek pisze:Silnik grzeje się tylko do 60 stopni
[ Dodano: 2015-11-30, 19:03 ]
Termostat i podgrzewacz już wymieniony.
Mimo, że EPC wskazało dwa różne numery podgrzewaczy to polecam najpierw zajrzeć pod maskę i kupić taki jak mamy. Ja kupiłem ten drugi i musiałem wymienić cały komplet łącznie z metalową podstawką mocowaną do karoserii. Są różne ułożenia grzałek, różne uklady scalone, różne rozstawy śrób... tylko z zewnątrz wygląda identycznie.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
- gepardcheester
- Posty: 163
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 17:22
- Lokalizacja: Olsztyn
Koledzy, po ok 500-700m zatrzymuje autko i... kopci mi z prawej strony niemiłosiernie otwieram maskę, a tam kłęby dymu śmierdzące ropą, domyślam się, że to dogrzewać tak działa? Dodam, że jest może z 2-3 stopnie max. Postałem chwilkę i dymu było coraz mniej, a dogrzewacz pracował dalej, aż się wyłączył. Pytanie czy on tak bardzo kopci? Bo podczas jazdy może tego nie widać, ale na postoju to kłęby dymu.
Trzeba być głupim by móc stać się mądrzejszym.
VIN WDB2100061B071948
VIN WDB2100061B071948
- gepardcheester
- Posty: 163
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 17:22
- Lokalizacja: Olsztyn
No właśnie... też mnie to zadziwiło, że tego dymu było dość dużo... rura wydechowa z dogrzewacza wychodzi gdzieś z przodu auta jak się dobrze orientuje?jacekm7 pisze:gepardcheester, coś tam kopci, ale żeby kłęby dymu? dogrzewacz działa poniżej 8 stopni.
Znalazłem jeszcze coś takiego, z innego wątku... Czyżby czekała mnie kolejna naprawa?
noc pisze:Witamy.Zapraszamy do "powitalni".Przyczyną dużych ilości dymu jest zły skład mieszanki paliwowej w palniku.Bezpośrednią przyczyną tak jak nadmienił kolega, może być zbyt mała ilość powietrza.Wpływ na to ma stan turbiny powietrznej i filtra/tłumika powietrza w zderzaku pod reflektorem.Również ilość i stan paliwa ma na to wpływ.Uszkodzenie pompy paliwa, elektroniki lub odparowywacza wewnątrz palnika.Najczęstsze przyczyny to uszkodzenie turbiny
powietrznej i przytkanie filtra/tłumika w zderzaku.
Trzeba być głupim by móc stać się mądrzejszym.
VIN WDB2100061B071948
VIN WDB2100061B071948
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości