Rdza
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Rdza
Witam .
Właśnie dołączyłem do forum …, zanoszę się z zamiarem zakupu E55 AMG z 2001 roku , troszkę czytałem już o tym aucie , jeżeli mógłbym prosić o kilka praktycznych rad , na co zwrócić uwagę przy zakupie itd .
Dużo można przeczytać o problemach z rdza w tych autach , pytanie jest gdzie ona najczęściej występuje i czy np ma sens zakup tańszego auta , gdzie problem rdzy jest obecny ( i to naprawić ) , czy nie warto zawracać sobie tym głowy i wydać większą kwotę na zakup czystego autka
Z góry dziękuje za porady
Pozdrawiam
Właśnie dołączyłem do forum …, zanoszę się z zamiarem zakupu E55 AMG z 2001 roku , troszkę czytałem już o tym aucie , jeżeli mógłbym prosić o kilka praktycznych rad , na co zwrócić uwagę przy zakupie itd .
Dużo można przeczytać o problemach z rdza w tych autach , pytanie jest gdzie ona najczęściej występuje i czy np ma sens zakup tańszego auta , gdzie problem rdzy jest obecny ( i to naprawić ) , czy nie warto zawracać sobie tym głowy i wydać większą kwotę na zakup czystego autka
Z góry dziękuje za porady
Pozdrawiam
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Rdza
tańsze, zardzewiałe i nielakierowane wcześniej to wg mnie lepiej niż takie z kilogramami szpachli, podmalowane pędzelkiem - szykowane do sprzedaży ... no chyba, że te tańsze to sito, wtedy oba gówno warte... i tu też należy przedyskutować kwestie cenymxartur pisze: czy np ma sens zakup tańszego auta , gdzie problem rdzy jest obecny ( i to naprawić ) , czy nie warto zawracać sobie tym głowy i wydać większą kwotę na zakup czystego autka
dokładnie - widzisz i wiesz co kupujesz, ogarniesz sam, porządnie bo dobre środki antykorozyjne kosztują tyle co setka bazy ale... handlarz pierdoła każde 2zł przyoszczędzi żeby fuszerę odwalić.kid pisze:zardzewiałe i nielakierowane wcześniej to wg mnie lepiej niż takie z kilogramami szpachli, podmalowane pędzelkiem - szykowane do sprzedaży ...
Gipsu za 300zł kupi i oblepi dookoła i mu nie szkoda... a 100zł na podkład reaktywny + jakiś epoxy żeby było "jak Bóg przykazał" już żal d*pę ściska
Korozja tzw. pierwotna jest "dużo lepsza" od wtórnej bo jak widzisz pęcherz na lakierze, to po oczyszczeniu najwyżej dziurka będzie w tym miejscu - do ogarnięcia ale może być blacha OK. Ale jak wyłazi już z pod gipsu to po odbiciu gipsu najczęściej okazuje się że tam już nie ma czego naprawiać - trzeba ciąć, palić i wstawiać całe elementy a to dopiero kosztuje bo to dużo roboczogodzin...
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Sceptycy, elektrycy i mądrale Rzeczowo czy ktoś miał, używał coś wie?
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=46 ... rule_id=91
ewentualnie inne alternatywne przyrządy, powstrzymujące proces korozji- to jedyny jaki znalazłem
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=46 ... rule_id=91
ewentualnie inne alternatywne przyrządy, powstrzymujące proces korozji- to jedyny jaki znalazłem
E 55 AMG Lorinser 99'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
tak czytałem na innych forach i zdania podzielone, nie rozmawiajmy o polonezach tylko o tym czy ktoś używał, doświadczał. Nie pytam o przypuszczenia bo sam jestem sceptykiem a o konkretach i doświadczeniu na własnej dup.. blasze
E 55 AMG Lorinser 99'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
nie podobno tylko na pewno... to jest tzw ochrona katodowa, działa - jeżeli obiekt jest zanurzony w elektrolicie... - czyli statek w wodzie, zbiornik w ziemi itd.ptk1982 pisze:Kilkadziesiąt złotych to nie wielkie pieniądze więc możesz to dla nas wszystkich przetestować ;-)
Ale podobno to nie działa.
...a to gówno które chcesz zakupić do niczego się nie nadaje
...ps. chodzą słuchy, że jak się założy takie 4 urządzenia na jeden samochód to z ze zwykłego czarnego lakieru, zrobi się po roku czarny metallic
w cenie dwóch "urządzeń" masz litra gównianej łiski, lepiej se skatować wątrobe niż te oporniki do Gwiazdki zamontować
i dokładnie to samo czytałem.kid pisze: to jest tzw ochrona katodowa, działa - jeżeli obiekt jest zanurzony w elektrolicie... - czyli statek w wodzie, zbiornik w ziemi itd.
Poza tym nie można ochronić przed korozją czegoś co już skorodowało
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
nie do mercedesa tylko do świeżo wypiaskowanej wyremontowanej i pomalowanej rajdówki. "Podobno" " słyszałem " i reszta niesprecyzowanych doświadczeniem stwierdzeń MNIE NIE INTERESUJE.
Uprzedziłem, że szukam argumentów popartych doświadczeniem a nie przypuszczeniami. Nie używałem-znaczy nie wiem czy działa a nie : nie używałem ale sądze, że nie działa.
i odrazu mówie dajcie spokój z innymi przykładami, że nie musicie czegoś użyć by wiedzieć że nie działa
Kid skoro działa na zbiornik zanurzony w ziemi nie widzę powodu dla którego miałoby nie działać na uziemione nadwozie.
Z fizyki byłem średni, szukam mądrych artykułów o sposobach na powstrzymywanie rozwoju rdzy przy pomocy prądu i różnych ładunków elektrycznych. Wiem, że jest to możlwie i stosuje się katody, (mer)katody ?
Uprzedziłem, że szukam argumentów popartych doświadczeniem a nie przypuszczeniami. Nie używałem-znaczy nie wiem czy działa a nie : nie używałem ale sądze, że nie działa.
i odrazu mówie dajcie spokój z innymi przykładami, że nie musicie czegoś użyć by wiedzieć że nie działa
Kid skoro działa na zbiornik zanurzony w ziemi nie widzę powodu dla którego miałoby nie działać na uziemione nadwozie.
Z fizyki byłem średni, szukam mądrych artykułów o sposobach na powstrzymywanie rozwoju rdzy przy pomocy prądu i różnych ładunków elektrycznych. Wiem, że jest to możlwie i stosuje się katody, (mer)katody ?
E 55 AMG Lorinser 99'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
Nic z tego nie będzie .Tą metodę stosuje się gdy można uziemić dany przedmiot.LORINSER pisze:nie do mercedesa tylko do świeżo wypiaskowanej wyremontowanej i pomalowanej rajdówki. "
Ochrona katodowa elektrolityczna jest stosowana powszechnie, np. do ochrony:
rurociągów w wodzie morskiej lub gruncie
zbiorników zakopywanych w gruncie lub zasypywanych (np. zbiorników paliw, odizolowanych od instalacji naziemnych)
zbrojenia żelbetu
W przypadku auta jest tu niemożliwe ze zrozumiałych względów.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
- michal.goclawsk
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
- Lokalizacja: Pułtusk
Odpowiedzcie na jedno zasadniczo ważne pytanie.
Dlaczego mercedes w modelach w210 wstawił pancerne zawieszenie i silnik, które znosi i milion km do nadwozia, które jest przysłowiowym zgniłkiem?
Dlaczego porsche nie schodzi z jakości a mercedes tak? Nie wiem czy to dobre porównanie.
Dlaczego mercedes w modelach w210 wstawił pancerne zawieszenie i silnik, które znosi i milion km do nadwozia, które jest przysłowiowym zgniłkiem?
Dlaczego porsche nie schodzi z jakości a mercedes tak? Nie wiem czy to dobre porównanie.
WIN: WDB2100041A226348
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
Gówno prawda ! Nasze fury mają już po kilkanaście lat (na moim przykładzie dokładnie w grudniu puknie 18) i jestem po spotkaniu ze znajomym lakiernikiem, który ogarnia mi w tej chwili oczko...michal.goclawsk pisze:mercedes w modelach w210 wstawił pancerne zawieszenie i silnik, które znosi i milion km do nadwozia, które jest przysłowiowym zgniłkiem?
Otóż nie znalazł ani grama szpachli, ani jednego śladu wcześniejszych napraw a i podejrzewa, że to był pierwszy lakier... Po osiemnastu latach jestem skłonny zrozumieć dużo Popatrz sobie na te nowe gówna które sypią się zanim z taśmy zjadą !!!
Jedna podstawowa zasada - Jak dbasz - tak masz !
Większość gwiazdek niestety lepiej lub gorzej, ale była już naprawiana, lżej lub mocniej stuknięta, a to ma ogromny wpływ...
A i apropos ochrony elektrycznej - nie zadziała - elektryk Ci to mówi... Chyba że utopisz gwiazdę w elektrolicie, lub zakopiesz (ale najpierw zedrzyj wszystko do gołej blachy)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości