Prawa dolna podłużnica
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 31 gru 2018, o 00:02
Prawa dolna podłużnica
Witam!
Dzisiaj zajechałem do warsztatu u znajomego żeby zobaczyć spód jak wygląda i zaobserwowałem, że po tej zimie , pomimo konserwacji, zgniła mi prawa dolna podłużnica. Czy ktoś miał już taką sytuację i może wie gdzie kupić nową ćwiartkę, czy będę musiał się bawić we własnoręczne reperaturki?
Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź i pozdrawiam
Dzisiaj zajechałem do warsztatu u znajomego żeby zobaczyć spód jak wygląda i zaobserwowałem, że po tej zimie , pomimo konserwacji, zgniła mi prawa dolna podłużnica. Czy ktoś miał już taką sytuację i może wie gdzie kupić nową ćwiartkę, czy będę musiał się bawić we własnoręczne reperaturki?
Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź i pozdrawiam
Re: Prawa dolna podłużnica
Możesz wyciąć u mnie, zależy skąd jesteś.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 31 gru 2018, o 00:02
Re: Prawa dolna podłużnica
Z Białegostoku, więc trochę daleko, ale może jak zmierzę u siebie i zdjęcie ci wyśle to może się dogadamy na pw
Re: Prawa dolna podłużnica
Wysyłka będzie droższa, jak cena na szrocie w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
- Dobrodziej_1983
- Posty: 593
- Rejestracja: 20 lis 2016, o 02:22
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Prawa dolna podłużnica
Też miałem problem z tą podłużnicą, wycięcie starej i dorobienie nowej kosztowało mnie 1000 zł, dodatkowo w zakresie prac doszły wzmocnienia w progach więc myślę że za połowę tej sumy blacharz zrobi robotę.
WDB2100171A513939 e290td - classic - sedan - manual -1997r. 160km/400NM
Re: Prawa dolna podłużnica
Orientuje się ktoś jakie są wymiary podłużnicy wzdłużnej , ponieważ mam zamiar nałoży jakiś ceownik i przyspawać do podłużnicy.Koszt wymiany samej podłużnicy to zapewne większy koszt niż to warte;(
w210 2,5 d 1996 r. avangarde
VIN WDB2100101A097747
VIN WDB2100101A097747
Re: Prawa dolna podłużnica
Umówmy się. Mercedes był ujowy w tych latach bo poszyciówkę robił w Rumunii z radzieckiej stali, która notabene była najgorszej możliwej jakości stąd miedzy innymi takie wykwity rudego na sprinterach na środku drzwi, stąd zgnite 210, potem 203, 168 i 169 oraz 245 na które była niezmierna ilość reklamacji jeśli chodzi o powłokę lakierniczo-blacharską. Po prostu ujowy materiał z którego wycofano się parę lat później, ale który naniósł brzemię na Mercedesa i obciążył markę kutasówą w postaci famy kiepskiej blacharki. W211 juz miały lepsze materiały, ale niestety, tam Mietek zastosował dziwne rozwiązania które obfitują nam dzisiaj w gnijących podłużnicach i kielichach oraz zapadających się bagażnikach.
Natomiast jeśli chodzi o twoje podłużnice dolne to nie ma takiej opcji, żeby podłużnice tak po prostu zgniły. Merc w tych latach stosował już HSS do podłużnic wiec jeżeli ta gnije znaczy to, ze ktoś tam grzebał. (najprawdopodobniej nagrzewał i prostował) w przeciwnym wypadku akurat ten element pozostałby zdrowy. W twoim wypadku zalecałbym wymianę częściową podłużnicy w okolicy ściany grodziowej na całą używaną, nienaprawianą. Jeżeli chcesz się angażować tak głęboko w naprawę swojego autka, ale to powoduje wyjęcie motoru i duże koszta, także Jeśli nie odbudowujesz auta dla swojej fanaberii a po prostu go używasz olej temat i jeździj dalej. Pozdrawiam
Natomiast jeśli chodzi o twoje podłużnice dolne to nie ma takiej opcji, żeby podłużnice tak po prostu zgniły. Merc w tych latach stosował już HSS do podłużnic wiec jeżeli ta gnije znaczy to, ze ktoś tam grzebał. (najprawdopodobniej nagrzewał i prostował) w przeciwnym wypadku akurat ten element pozostałby zdrowy. W twoim wypadku zalecałbym wymianę częściową podłużnicy w okolicy ściany grodziowej na całą używaną, nienaprawianą. Jeżeli chcesz się angażować tak głęboko w naprawę swojego autka, ale to powoduje wyjęcie motoru i duże koszta, także Jeśli nie odbudowujesz auta dla swojej fanaberii a po prostu go używasz olej temat i jeździj dalej. Pozdrawiam
Mercedes S211 320CDI, 263KM, 590NM
Mercedes S210 E300 TD, OM606 190KM, 400NM
Mercedes S124 2.2 M111, 150KM
Mercedes S210 E300 TD, OM606 190KM, 400NM
Mercedes S124 2.2 M111, 150KM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości