Konserwacja podwozia

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

perzu126
Posty: 517
Rejestracja: 29 lip 2014, o 01:16
Lokalizacja: Perzów

Post autor: perzu126 »

jacekm7, zależy co chcesz dokładnie zrobić. Ale 450zl to uważam, że jadnak trochę mało za uczciwą robotę. No chyba, że mówimy tylko o opierdzieleniu podłogi baranem. Przypominam również, że w pierwszej kolejność należy zajrzeć pod dywany- gąbka w dywanikach potrafi trzymać litry wody :przestraszony: Zamalujemy od dołu a odśrodka gnije aż miło :hyhy:
C220D WDB2021211A313360
Obrazek
A208 CLK 200Kompressor
Forum W202
Star Diagnosis, okolice Kępna
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

perzu126, pod dywanami wszystko ok. Już nie przesadzaj że za samo potraktowanie barankiem powinni wołać 450zł.
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Awatar użytkownika
lipa6
Posty: 563
Rejestracja: 25 lis 2014, o 19:52
Lokalizacja: SZ

Post autor: lipa6 »

perzu126 jeśli chcesz mieć na prawdę dobrze zrobione, to zrób to sam :hyhy:
Ja robiłem niedawno. Koszt około 600-800 na materiały.
Nie ma sensu dawać do fachowców, tylko po to żaby psikneli od spodu barankiem. I tak pod starą konsekwencją będzie gniło dalej.
Niestety trza drapać do gołej blachy :( inaczej robota bez sensu.
I lej w każdy otwór Bolla do profili zamkniętych hektolitrami ;)
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6

Zawsze pali mi 6 litrów :cwaniak:
Zależy tylko, na ile kilometrów ;)
wojtekjasny
Posty: 83
Rejestracja: 22 paź 2012, o 12:33
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: wojtekjasny »

Coś mogę powiedzieć na temat konserwacji ponieważ zajmuję się tym.
U mnie sprawa wygląda następująco:
-Spód auta traktuję szczotą na wiertarkę miejsca ugryzione rudą oczyszczam do blachy na to podkład antykorozyjny( dobierajcie podkład do środka którym będzie konserwować- potrafią zacząć wchodzić w reakcję po czasie) na to baran(nie zapomnijcie odłuścić). Za sam spód biorę (nie jest żadna reklama) 100-200zł zależy od gabarytów. Za każde nadkole 50zł( demontaż itp).
Inna jest sprawa gdy ktoś zażyczy sobie konserwację wedle życzeń-wtedy ustalamy cenę indywidualnie.
Będę wykonywał konserwację Pacyfiki w przyszłym tygodniu ( z łatką w progu) mogę zrobić foto relację.

http://olx.pl/oferta/kons...19-IDayvY7.html
Kurde za drogi jestem jak oni to robią... Druga sprawa popatrzcie na zdjęciu ja już widzę, niedomalowane miejsca....
W210 e290td sprzedany
Aktualnie:
a6c5 2,4v6 avant
S210 E300td
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9463
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

wojtekjasny, kolego szczotką drucianą na wiertarkę zagładzisz rdzę jedynie, także nie uważam Twojej roboty za fachowej.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
wojtekjasny
Posty: 83
Rejestracja: 22 paź 2012, o 12:33
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: wojtekjasny »

Przy powierzchniowej rdzy szczotka wydziera do gołej blachy. Nie wiem co rozumiesz przez wygładzenie?? Zrozumiałą sprawą jest, że jeśli mamy blachę zjedzoną do szczotką się nie ma co wysilać-wtedy czyścimy w miarę możliwości i idą środki łączące się z rdzą typu app na rdze czy brunox) Nie oszukujmy się nikt nie wytnie całej podłogi i każdego ogniska rdzy naszym zadaniem jest możliwie jak najbardziej spowolnić jej działanie...
W210 e290td sprzedany
Aktualnie:
a6c5 2,4v6 avant
S210 E300td
Awatar użytkownika
lipa6
Posty: 563
Rejestracja: 25 lis 2014, o 19:52
Lokalizacja: SZ

Post autor: lipa6 »

Wszystko zależy jak bardzo zaawansowana jest korozja. Oczywiście, że jeśli jest juz dziura to trza ciąć i wspawywać.
Ale do zwykłych pęcherzy wiertarka ze szczotką załatwi sprawę. Co do środka wiożącego, to nie warto przepłacać za Brunoxa. Cortanin F jest o wiele tańszy.Nie sądzę żeby w profesjonalnym warsztacie potraktowali rudą inaczej.Jasne, że można oddać auto do serwisu MB na blachę, ale wydaje mi się że przekroczy to wartość niejednego oka na tym forum :hyhy:
Problem jest w tym, że w w210 nawet jeśli coś wygląda O.K
To pod konserwacją fabryczną i tak jest rdza :wstyd: Gnije gadzina od środka :wstyd:
Wiec trza całą konserwację od spodu usunąć, żeby oszacować faktyczny stan blachy ;)
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6

Zawsze pali mi 6 litrów :cwaniak:
Zależy tylko, na ile kilometrów ;)
wojtekjasny
Posty: 83
Rejestracja: 22 paź 2012, o 12:33
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: wojtekjasny »

Sprawdzę na swoim jak uporam się z autami klientów więc gdzieś za 2tygodnie. Jak na początku oglądałem już wyznaczyłem 2 miejsca gdzie trzeba zajrzeć :kwasny: . Także można będzie się dowiedzieć czym najlepiej schodzi stara konserwacja.
W210 e290td sprzedany
Aktualnie:
a6c5 2,4v6 avant
S210 E300td
perzu126
Posty: 517
Rejestracja: 29 lip 2014, o 01:16
Lokalizacja: Perzów

Post autor: perzu126 »

jacekm7, nie piszę złosliwie, wiem jak robi większość :P
lipa6, zapraszam na forum w202 do mojego tematu :hyhy:
fabek, masz rację, ale problem jest taki że przeważnie są głebokie wżery i faktycznie szczotka już nic ździała. Nawet piaskowanie niewiele daje bo robi się sito z blachy. Tylko cięcie i wstawianie łatki. Powierzchowna rdza była... 10lat temu :rotfl:
C220D WDB2021211A313360
Obrazek
A208 CLK 200Kompressor
Forum W202
Star Diagnosis, okolice Kępna
Awatar użytkownika
lipa6
Posty: 563
Rejestracja: 25 lis 2014, o 19:52
Lokalizacja: SZ

Post autor: lipa6 »

perzu126, zapodaj linka jakiegoś co z tą Celiną wyprawiasz. :zdrowko:
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6

Zawsze pali mi 6 litrów :cwaniak:
Zależy tylko, na ile kilometrów ;)
perzu126
Posty: 517
Rejestracja: 29 lip 2014, o 01:16
Lokalizacja: Perzów

Post autor: perzu126 »

lipa6, http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=6667 ... &start=285 tu się zaczyna :P
Zarejestruj się i przywitaj w odpowiednim dziale :]
C220D WDB2021211A313360
Obrazek
A208 CLK 200Kompressor
Forum W202
Star Diagnosis, okolice Kępna
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

On tego nie zna , bo głupi jak głąb od kapusty :hyhy:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
lipa6
Posty: 563
Rejestracja: 25 lis 2014, o 19:52
Lokalizacja: SZ

Post autor: lipa6 »

perzu126, no właśnie, że nie chce mi się rejestrować :wstyd:
mesio14, żebyś Ty w szkole dziecko był taki mądry :rotfl:

[ Dodano: 2015-11-13, 19:21 ]
perzu126 no dobra, zarerejestowalem się :cwaniak:
Nieźle chłopaku poczynasz sobie z tą Celiną :szok:
:padam:
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6

Zawsze pali mi 6 litrów :cwaniak:
Zależy tylko, na ile kilometrów ;)
(Maciek)
Posty: 9
Rejestracja: 15 gru 2015, o 21:16
Lokalizacja: Puławy

Post autor: (Maciek) »

Witajcie, przeczytałem cały temat od początku. Dwie lub trzy osoby wymieniły dokładnie kolejnosc z którą stosowały środki zabezpieczenia podwozia. Moje 210 jeszcze się trzyma, ale już niedługo, niech no tylko dobiorę się do kątówki i szczoty, aż jestem ciekaw czy się rozejdzie;)
W każdym bądź razie stare linki powygasały i chciałbym przedstawić swoje wnioski dotyczące kolejności zabezpieczenia.

Czy po zmianie progów na ocynkowane nadal lać Bolla do profili zamknietych?
http://allegro.pl/konserwacja-do-profil ... 22965.html
Myślę, że dwa litry wystarczą na mietka (?)

Po wyczyszczeniu podwozia do gołej blachy przecieram zmywaczem silikonowym
http://allegro.pl/zmywacz-do-usuwania-s ... 47192.html
Następnie jadę Cortanin'em
http://allegro.pl/cortanin-f-wiaze-rdze ... 46451.html
Potem podkład akrylowy
http://allegro.pl/podklad-akrylowy-trot ... 80462.html
Lakier akrylowy
http://allegro.pl/lakier-akrylowy-troto ... 68796.html
I na koniec konserwacja
http://allegro.pl/konserwacja-do-podwoz ... 65770.html

Proszę o sprawdzenie czy są jakieś przeciwwskazania lub coś pomyliłem, dziękuję :) ;)



P.S. Czy biała masa, którą pokryte są fabryczne zgrzewy blachy i jej łączenia może zostać zastąpiona tym? http://allegro.pl/poliuretanowa-masa-kl ... 57253.html
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

(Maciek) pisze:Czy biała masa, którą pokryte są fabryczne zgrzewy blachy i jej łączenia
To samo i chyba tańśze
http://allegro.pl/masa-uszczelniajaca-z ... 24147.html
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 18 gości