Konserwacja podwozia
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
jacekm7, zależy co chcesz dokładnie zrobić. Ale 450zl to uważam, że jadnak trochę mało za uczciwą robotę. No chyba, że mówimy tylko o opierdzieleniu podłogi baranem. Przypominam również, że w pierwszej kolejność należy zajrzeć pod dywany- gąbka w dywanikach potrafi trzymać litry wody Zamalujemy od dołu a odśrodka gnije aż miło
perzu126 jeśli chcesz mieć na prawdę dobrze zrobione, to zrób to sam
Ja robiłem niedawno. Koszt około 600-800 na materiały.
Nie ma sensu dawać do fachowców, tylko po to żaby psikneli od spodu barankiem. I tak pod starą konsekwencją będzie gniło dalej.
Niestety trza drapać do gołej blachy inaczej robota bez sensu.
I lej w każdy otwór Bolla do profili zamkniętych hektolitrami
Ja robiłem niedawno. Koszt około 600-800 na materiały.
Nie ma sensu dawać do fachowców, tylko po to żaby psikneli od spodu barankiem. I tak pod starą konsekwencją będzie gniło dalej.
Niestety trza drapać do gołej blachy inaczej robota bez sensu.
I lej w każdy otwór Bolla do profili zamkniętych hektolitrami
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 12:33
- Lokalizacja: Dolnośląskie
Coś mogę powiedzieć na temat konserwacji ponieważ zajmuję się tym.
U mnie sprawa wygląda następująco:
-Spód auta traktuję szczotą na wiertarkę miejsca ugryzione rudą oczyszczam do blachy na to podkład antykorozyjny( dobierajcie podkład do środka którym będzie konserwować- potrafią zacząć wchodzić w reakcję po czasie) na to baran(nie zapomnijcie odłuścić). Za sam spód biorę (nie jest żadna reklama) 100-200zł zależy od gabarytów. Za każde nadkole 50zł( demontaż itp).
Inna jest sprawa gdy ktoś zażyczy sobie konserwację wedle życzeń-wtedy ustalamy cenę indywidualnie.
Będę wykonywał konserwację Pacyfiki w przyszłym tygodniu ( z łatką w progu) mogę zrobić foto relację.
http://olx.pl/oferta/kons...19-IDayvY7.html
Kurde za drogi jestem jak oni to robią... Druga sprawa popatrzcie na zdjęciu ja już widzę, niedomalowane miejsca....
U mnie sprawa wygląda następująco:
-Spód auta traktuję szczotą na wiertarkę miejsca ugryzione rudą oczyszczam do blachy na to podkład antykorozyjny( dobierajcie podkład do środka którym będzie konserwować- potrafią zacząć wchodzić w reakcję po czasie) na to baran(nie zapomnijcie odłuścić). Za sam spód biorę (nie jest żadna reklama) 100-200zł zależy od gabarytów. Za każde nadkole 50zł( demontaż itp).
Inna jest sprawa gdy ktoś zażyczy sobie konserwację wedle życzeń-wtedy ustalamy cenę indywidualnie.
Będę wykonywał konserwację Pacyfiki w przyszłym tygodniu ( z łatką w progu) mogę zrobić foto relację.
http://olx.pl/oferta/kons...19-IDayvY7.html
Kurde za drogi jestem jak oni to robią... Druga sprawa popatrzcie na zdjęciu ja już widzę, niedomalowane miejsca....
W210 e290td sprzedany
Aktualnie:
a6c5 2,4v6 avant
S210 E300td
Aktualnie:
a6c5 2,4v6 avant
S210 E300td
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 12:33
- Lokalizacja: Dolnośląskie
Przy powierzchniowej rdzy szczotka wydziera do gołej blachy. Nie wiem co rozumiesz przez wygładzenie?? Zrozumiałą sprawą jest, że jeśli mamy blachę zjedzoną do szczotką się nie ma co wysilać-wtedy czyścimy w miarę możliwości i idą środki łączące się z rdzą typu app na rdze czy brunox) Nie oszukujmy się nikt nie wytnie całej podłogi i każdego ogniska rdzy naszym zadaniem jest możliwie jak najbardziej spowolnić jej działanie...
W210 e290td sprzedany
Aktualnie:
a6c5 2,4v6 avant
S210 E300td
Aktualnie:
a6c5 2,4v6 avant
S210 E300td
Wszystko zależy jak bardzo zaawansowana jest korozja. Oczywiście, że jeśli jest juz dziura to trza ciąć i wspawywać.
Ale do zwykłych pęcherzy wiertarka ze szczotką załatwi sprawę. Co do środka wiożącego, to nie warto przepłacać za Brunoxa. Cortanin F jest o wiele tańszy.Nie sądzę żeby w profesjonalnym warsztacie potraktowali rudą inaczej.Jasne, że można oddać auto do serwisu MB na blachę, ale wydaje mi się że przekroczy to wartość niejednego oka na tym forum
Problem jest w tym, że w w210 nawet jeśli coś wygląda O.K
To pod konserwacją fabryczną i tak jest rdza Gnije gadzina od środka
Wiec trza całą konserwację od spodu usunąć, żeby oszacować faktyczny stan blachy
Ale do zwykłych pęcherzy wiertarka ze szczotką załatwi sprawę. Co do środka wiożącego, to nie warto przepłacać za Brunoxa. Cortanin F jest o wiele tańszy.Nie sądzę żeby w profesjonalnym warsztacie potraktowali rudą inaczej.Jasne, że można oddać auto do serwisu MB na blachę, ale wydaje mi się że przekroczy to wartość niejednego oka na tym forum
Problem jest w tym, że w w210 nawet jeśli coś wygląda O.K
To pod konserwacją fabryczną i tak jest rdza Gnije gadzina od środka
Wiec trza całą konserwację od spodu usunąć, żeby oszacować faktyczny stan blachy
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 12:33
- Lokalizacja: Dolnośląskie
jacekm7, nie piszę złosliwie, wiem jak robi większość
lipa6, zapraszam na forum w202 do mojego tematu
fabek, masz rację, ale problem jest taki że przeważnie są głebokie wżery i faktycznie szczotka już nic ździała. Nawet piaskowanie niewiele daje bo robi się sito z blachy. Tylko cięcie i wstawianie łatki. Powierzchowna rdza była... 10lat temu
lipa6, zapraszam na forum w202 do mojego tematu
fabek, masz rację, ale problem jest taki że przeważnie są głebokie wżery i faktycznie szczotka już nic ździała. Nawet piaskowanie niewiele daje bo robi się sito z blachy. Tylko cięcie i wstawianie łatki. Powierzchowna rdza była... 10lat temu
perzu126, zapodaj linka jakiegoś co z tą Celiną wyprawiasz.
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
lipa6, http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=6667 ... &start=285 tu się zaczyna
Zarejestruj się i przywitaj w odpowiednim dziale
Zarejestruj się i przywitaj w odpowiednim dziale
perzu126, no właśnie, że nie chce mi się rejestrować
mesio14, żebyś Ty w szkole dziecko był taki mądry
[ Dodano: 2015-11-13, 19:21 ]
perzu126 no dobra, zarerejestowalem się
Nieźle chłopaku poczynasz sobie z tą Celiną
mesio14, żebyś Ty w szkole dziecko był taki mądry
[ Dodano: 2015-11-13, 19:21 ]
perzu126 no dobra, zarerejestowalem się
Nieźle chłopaku poczynasz sobie z tą Celiną
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Witajcie, przeczytałem cały temat od początku. Dwie lub trzy osoby wymieniły dokładnie kolejnosc z którą stosowały środki zabezpieczenia podwozia. Moje 210 jeszcze się trzyma, ale już niedługo, niech no tylko dobiorę się do kątówki i szczoty, aż jestem ciekaw czy się rozejdzie;)
W każdym bądź razie stare linki powygasały i chciałbym przedstawić swoje wnioski dotyczące kolejności zabezpieczenia.
Czy po zmianie progów na ocynkowane nadal lać Bolla do profili zamknietych?
http://allegro.pl/konserwacja-do-profil ... 22965.html
Myślę, że dwa litry wystarczą na mietka (?)
Po wyczyszczeniu podwozia do gołej blachy przecieram zmywaczem silikonowym
http://allegro.pl/zmywacz-do-usuwania-s ... 47192.html
Następnie jadę Cortanin'em
http://allegro.pl/cortanin-f-wiaze-rdze ... 46451.html
Potem podkład akrylowy
http://allegro.pl/podklad-akrylowy-trot ... 80462.html
Lakier akrylowy
http://allegro.pl/lakier-akrylowy-troto ... 68796.html
I na koniec konserwacja
http://allegro.pl/konserwacja-do-podwoz ... 65770.html
Proszę o sprawdzenie czy są jakieś przeciwwskazania lub coś pomyliłem, dziękuję
P.S. Czy biała masa, którą pokryte są fabryczne zgrzewy blachy i jej łączenia może zostać zastąpiona tym? http://allegro.pl/poliuretanowa-masa-kl ... 57253.html
W każdym bądź razie stare linki powygasały i chciałbym przedstawić swoje wnioski dotyczące kolejności zabezpieczenia.
Czy po zmianie progów na ocynkowane nadal lać Bolla do profili zamknietych?
http://allegro.pl/konserwacja-do-profil ... 22965.html
Myślę, że dwa litry wystarczą na mietka (?)
Po wyczyszczeniu podwozia do gołej blachy przecieram zmywaczem silikonowym
http://allegro.pl/zmywacz-do-usuwania-s ... 47192.html
Następnie jadę Cortanin'em
http://allegro.pl/cortanin-f-wiaze-rdze ... 46451.html
Potem podkład akrylowy
http://allegro.pl/podklad-akrylowy-trot ... 80462.html
Lakier akrylowy
http://allegro.pl/lakier-akrylowy-troto ... 68796.html
I na koniec konserwacja
http://allegro.pl/konserwacja-do-podwoz ... 65770.html
Proszę o sprawdzenie czy są jakieś przeciwwskazania lub coś pomyliłem, dziękuję
P.S. Czy biała masa, którą pokryte są fabryczne zgrzewy blachy i jej łączenia może zostać zastąpiona tym? http://allegro.pl/poliuretanowa-masa-kl ... 57253.html
To samo i chyba tańśze(Maciek) pisze:Czy biała masa, którą pokryte są fabryczne zgrzewy blachy i jej łączenia
http://allegro.pl/masa-uszczelniajaca-z ... 24147.html
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 18 gości