[ w164 ] ML 320cdi tył ucieka na śliskiej nawierzchni
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
[ w164 ] ML 320cdi tył ucieka na śliskiej nawierzchni
Witam
Posiadam Mercedesa ML 320cdi model w164 ostatnio zauważyłem problem z prowadzeniem auta na śliskiej nawierzchni (auto ma napęd na 4 koła). Podczas jazdy odczuwa się jakby tył auta odpływał (tańcował po drodze). Byłem na stacji diagnostycznej, sprawdzono zbieżność (była do poprawy, ale po prawidłowym ustawieniu zbieżności) brak poprawy w prowadzeniu auta na śliskim.
Koledzy zwracam się z prośbą o poradę co to może być, gdzie się z tym udać???
Posiadam Mercedesa ML 320cdi model w164 ostatnio zauważyłem problem z prowadzeniem auta na śliskiej nawierzchni (auto ma napęd na 4 koła). Podczas jazdy odczuwa się jakby tył auta odpływał (tańcował po drodze). Byłem na stacji diagnostycznej, sprawdzono zbieżność (była do poprawy, ale po prawidłowym ustawieniu zbieżności) brak poprawy w prowadzeniu auta na śliskim.
Koledzy zwracam się z prośbą o poradę co to może być, gdzie się z tym udać???
Ostatnio zmieniony 15 lut 2015, o 10:56 przez w164, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
Tak, wypadałoby pojechać. To typowe dla źle ustawionej geometrii - zwłaszcza z tyłu, że na mokrym uślizguje Ci się koło. Przerabiałem ten temat w swoim i wielu innych MB.w164 pisze:Ok, czyli udać się teraz na geometrię komputerową ?
Czy może to być coś z napędem, bo czytalem dużo w necie na podobne tematy tylko to tyczyło się rożnych marek, a co za tym idzie rożnych rozwiązań przeniesienia napędu. Bo z tego co wyszukałem to u mnie jest stały napęd na wszystkie koła.
W210 '95 300D
Jeśli uślizguje się głównie przy ruszaniu albo jak automat zmieni bieg na wyższy i po zmianie jest taki moment odprężenia na wale i wtedy czujesz, że ucieka auto w którąś stronę to koniecznie sprawdź wózek tylnego zawieszenia, bo takie uślizgi mogą pochodzić od luzów na tylnym zawieszeniu, na szarpakach czasem to nawet nie wychodzi, trzeba ręcznie z dobrym mechanikiem i łyżką konkretną sprawdzić, z przodu i z tyłu tylny wózek, tam są do sprawdzenia i takie duże gruchy, ale i czasem wahacze mają luz na sworzniach i też uślizguje. pamiętaj, że przy normalnych oględzinach wszystko wydaje się być ok i tak jak u mnie było, na szarpakach też ok i dopiero łyżka pokazała co jest grane i teraz jest super i jeździ jak po sznurku. Oczywiście u mnie dotyczy to w210.
W124 300CE 1992 - SPRZEDANY!!!! - WDB1240501B670171
S210 320CDI Elegance 00' - WDB2102261B092101
W210 320CDI, Avantgarde 01' - WDB2100261B376239
W210 270CDI Elegance 01' - WDB2100161B285647
W164 350 4-Matik 07' - WDC1641861A215559
S210 320CDI Elegance 00' - WDB2102261B092101
W210 320CDI, Avantgarde 01' - WDB2100261B376239
W210 270CDI Elegance 01' - WDB2100161B285647
W164 350 4-Matik 07' - WDC1641861A215559
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości