W140 3.5 Diesel 150KM
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
W140 3.5 Diesel 150KM
Witam , w skrócie szukam informacji na temat w/w silnika od W140 3.5 diesel 150 KM . Jeżeli ktoś z kolegów ma jakieś doświadczenia z nim związane proszę podzielić się wiedzą . czy jest awaryjny jeżeli tak co jest jego bolączką .
Re: W140 3.5 Diesel 150KM
Chyba tylko głowica (uszczelka w okolicach pierwszego cylindra). Podobno da się naprawić tradycyjną wymianą uszczelki, tyle że musi to być wcześnie wykryte.rekin175 pisze:co jest jego bolączką .
Re: W140 3.5 Diesel 150KM
W necie wszyscy narzekają na głowice tych silników,a znajomy ma kilka G-klas z tym silnikiem i lata bezawaryjne. Dbać o auto to będzie wszytko ok.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Re: W140 3.5 Diesel 150KM
Tych silników nie wolno pałować ani przegrzać i wtedy jest ok. Ale lepiej brać 3.0td.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Re: W140 3.5 Diesel 150KM
Bardzo dziękuję za wasze spostrzeżenia, pomogą mi w podjęciu decyzji.
Re: W140 3.5 Diesel 150KM
Silnik chleje ropsko jak Jelcz. 300TD jest dynamiczniejszy a przy tym trochę mniej pali.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: W140 3.5 Diesel 150KM
Przykro mi Piasek, ale bzdury piszesz.
Mój ojciec od roku ma S350 TD.
Auto w trasie przy normalnej jeździe spokojnie mieści się w 8l/100km.
O wszystkim decyduje stan egzemplarza i kondycja silnika.
Ojciec kupił auto za śmieszne pieniądze bo poprzedni właściciel nie potrafił sobie poradzić z autem bez elektroniki i komputerów.
Trzeba uważać na układ chłodzenia, wisko, wentylatory elektryczne, czujniki.
To nie jest auto na wyścigi bo 150KM wystarcza do przemieszczania się, takie auto na przejażdżki.
Jazda powyżej 130km/h robi się męcząca, ale z wyprzedzeniem ciężarówki nie ma problemu.
Mój ojciec od roku ma S350 TD.
Auto w trasie przy normalnej jeździe spokojnie mieści się w 8l/100km.
O wszystkim decyduje stan egzemplarza i kondycja silnika.
Ojciec kupił auto za śmieszne pieniądze bo poprzedni właściciel nie potrafił sobie poradzić z autem bez elektroniki i komputerów.
Trzeba uważać na układ chłodzenia, wisko, wentylatory elektryczne, czujniki.
To nie jest auto na wyścigi bo 150KM wystarcza do przemieszczania się, takie auto na przejażdżki.
Jazda powyżej 130km/h robi się męcząca, ale z wyprzedzeniem ciężarówki nie ma problemu.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Re: W140 3.5 Diesel 150KM
prawda... choć to ciężkie do uzyskania. Niestety w jeździe w koło komina pali 2x tylePaweł Cz. pisze:Auto w trasie przy normalnej jeździe spokojnie mieści się w 8l/100km.
Kuzyn miał 2 lata: bezawaryjny - fakt, opisywanych problemów z układem chłodzenia nie miał i nie doświadczył. Dynamika taka sobie, auto do żeglowania raczej, wyprzedzanie to wyzwanie. Jedyny problem to spalanie:
- w koło komina przekraczał 15L spokojnie
- w trasie przeważnie 10 i ciut więcej bo wyprzedzanie swoje robiło, co nadrobisz lecąc równo, stracisz jak trzeba - depnąć żeby TIR`a wyprzedzić.
- dynamicznie w trasie to górna granica spalania praktycznie nie istniała, na takich tam przelotach w stylu 40km z dobrym butem pi x oko spalanie 30L na 100 wychodziło czyli tyle co Jelcz
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: W140 3.5 Diesel 150KM
To świadczy tylko o tym że silnik nie był już w najlepszej kondycji.
W tym roku zrobiona trasa Słupsk -> Ustrzyki -> Słupsk spalanie ok. 9l/100km
Bez pośrednio po zakupie auto wymagało kilku usprawnień, które zmniejszyły spalanie i i bardzo poprawiły dynamikę.
Te auta maja w większości ponad 500tys km.
Warto sprawdzić turbo, uszczelnić układ dolotwy, końcówki wtrysków.
Byłem bardzo sceptycznie nastawiony do tego auta, ale po pierwszym tysiącu kilometrów zmieniłem zdanie.
300TD OM606 wcale nie będzie palił mniej a też ma problemy z głowicami i podobne przebiegi.
W tym roku zrobiona trasa Słupsk -> Ustrzyki -> Słupsk spalanie ok. 9l/100km
Bez pośrednio po zakupie auto wymagało kilku usprawnień, które zmniejszyły spalanie i i bardzo poprawiły dynamikę.
Te auta maja w większości ponad 500tys km.
Warto sprawdzić turbo, uszczelnić układ dolotwy, końcówki wtrysków.
Byłem bardzo sceptycznie nastawiony do tego auta, ale po pierwszym tysiącu kilometrów zmieniłem zdanie.
300TD OM606 wcale nie będzie palił mniej a też ma problemy z głowicami i podobne przebiegi.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
Re: W140 3.5 Diesel 150KM
Co do spalania to moje najniższe 9l najwyższe 14l (trasa Zabrze-Wrocław-Zabrze... tempomat 160km/h)... A tak zloty, zakupy, do rodzinki nie wiecej niż 5km wychodzi mi ok 12l...
Awarię to raczej przez amatorów mechaników i wiek auta... Silnik wyklekota i z 1,5mln km...
Awarię to raczej przez amatorów mechaników i wiek auta... Silnik wyklekota i z 1,5mln km...
W140
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce
Re: W140 3.5 Diesel 150KM
Niestety OM606 to nie jest konstrukcja na współczesne trasy. Jeżeli ma być W140 to tylko 500-tka, jeżeli diesel to 3.0TD. Reszty nie ma sensu szukać.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Re: W140 3.5 Diesel 150KM
Albo zrobić swapa na 3.2CDI
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości