Szary komunikat SERVICE BRAKE VISIT WORKSHOP albo SERVICE BREMSE WERKSTATT AUFSUCHEN naprawa kosztuje 400 zł. Czerwony na pewno sporo więcej.
ale to SBC nie takie straszne jak ludzie sobie myślą, bo przecież nie regeneruje czy naprawia się tego raz w miesiącu. Poza tym kid już wcześniej napisał :
Problem z cyklu "podobno" Nie ma żadnych problemów z sbc, są tylko egzemplarze co na koła mają nawiniętą trzecią regenerację pompy
tonidriver pisze:yellowstone2012, to w 15 minut przez telefon wymieni mi silnik elektryczny pompy i sprawdzi czy jest szczelna ?
W związku z czym to napisałeś ?
w związku z tym co napisane u nich na stronie. W takim czasie regenerują pompę Dwa klocki kosztuje prawidłowa regeneracja. Tyle kolega zapłacił gdzieś na śląsku w tamtym roku.
W 15 minut to można licznik pompy wyzerować i to kosztuje ze 300 400 zł
Były pare lat temu na alegro takie kasowniki do SBC
ale po takiej "regeneracji" to w każdym momęcie może się pokazać avatar toniego i wtedy składamy rączki o odmawiamy zdrowaśki
Już nie dramatyzujcie, z ciekawości zajrzałem co na allegro jest w sprawie pomp SBC i znalazłem kompleksowa regeneracja 700 zł. Nowa pompa SBC 2900 zł.
Poza tym czerwony komunikat na desce w211 pojawia się też w przypadku byle jakich klocków, krzywych tarcz, czy przy popsutym czujniku stopu.
yellowstone2012 pisze:Już nie dramatyzujcie, z ciekawości zajrzałem co na allegro jest w sprawie pomp SBC i znalazłem kompleksowa regeneracja 700 zł. Nowa pompa SBC 2900 zł.
Poza tym czerwony komunikat na desce w211 pojawia się też w przypadku byle jakich klocków, krzywych tarcz, czy przy popsutym czujniku stopu.
czerwony tez sie pokazuje przy bardzo słabym aku, problemie ciśnienia płynu hamulcowego, nieodpowietrzonych hamulcach... jest tego trzochę
ale ogólnie ta pompa to super sprawa, w klasycznym układzie nie ma takiej mocy
PS
zapodaj proszę linka do tej aukcji - po 4 piwach nie chce mi sie szukać
jak robi to dobrze zostanę jego stałym klientem
Pełna regeneracja SBC u "Matki" z forum W211 to ok. 1200-1500zł.
Taka regeneracja powinna wystarczyć na co najmniej 200tys km a najczęściej więcej.
Jeżeli ktoś planuje mieć auto 2-3 lata i robić 10tys km rocznie to faktycznie bez sensu ładować się w koszty.
Przy moich przebiegach 50-60tys km rocznie 1500zł na serwis co 4 lata nie jest wygórowaną kwotą.
Czytając wątki o AirMaticu i SBC mam wrażenie, że większość forumowiczów kupuje auto klasy premium a oczekuje kosztów eksploatacji jak przy Skodzie Fabia.
Pełna regeneracja AirMatic to pewnie nie więcej niż 5-6tys zł i żeby tyle w niego zainwestować trzeba tam praktycznie wymienić/zregenerować wszystko a wystarczy pewnie spokojnie na 300tys km, ja potrzebowałbym na to 5 lat.
To wszystko są rzeczy, które można sprawdzić przed zakupem samochodu.
Jeżeli serwis/mechanik powie że w najbliższym czasie coś z tego będzie do roboty to albo negocjujemy cenę albo rezygnujemy z zakupu.
Można też kupić auto bo ma ładny lakier i dużą navigację a do tego za niewielkie pieniądze a potem narzekać że jest drogi w utrzymaniu.
Niedawno zakupiłem drugą W211, tym razem kombi z 2007r. Warunkiem koniecznym byl Airmatic na pokładzie. Koszta nie są wygórowane, ale za to komfort i prowadzenie o niebo lepsze. Mój sedan ma obecnie 270kkm i przy SBC jeszcze nic do roboty nie było.
emil.86 pisze:Sylwek_S,
o ile dobrze pamiętam to od lifta czyli od 2006 nie dawali już sbc
Póki co mam dwie dwieście jedenastki. Sedan jest z 11.2004r, złego słowa na SBC powiedzieć nie mogę. Polift hamuje także świetnie, ale zupełnie inaczej.