Ukrecona sruba w zacisku

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

miken
Posty: 24
Rejestracja: 30 gru 2013, o 21:36
Lokalizacja: UK

Ukrecona sruba w zacisku

Post autor: miken »

Wymienialem dzis tarcze i klocki przod, wszystko poszlo ok, poza malym szczegolem...

Ukrecil sie (albo byl) gwint na zacisku (ten u gory bardziej) i pierwsze 2-3 okrazenia na srubie...

Jutro rano sie wybieram po ponizszy zestaw:
zestaw

czy po nagwintowaniu zacisku bedzie potrzebna wieksza sruba? czy mozna bez problemu dostac srube tej wielkosci czy jest to rozmiar dobiony tylko do zaciskow przy MB :)?

Oczywiscie auto nie jezdzi - probowalem :zalamany:
tzn. jedzilo do przodu ok 200m az zacisk sie przesunal i zaklinowal i musialem pomalutku na awaryjnych cofac do garazu...
bez gwiazdy nie ma jazdy :D:D:D

E320 Cdi 2000 Avantgarde - jeszcze...

WDB2102262B033889
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

A po co za przeproszeniem pier......ć się z gwintem.To są hamulce nie kombinuj. Kup używany zacisk i wymień.Mieszkasz w UK a tam części na pewno jest w bród.
A jak nie to w Polsce kupisz za 5 dych na allegro.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
miken
Posty: 24
Rejestracja: 30 gru 2013, o 21:36
Lokalizacja: UK

Post autor: miken »

Tez nad tym myslalem ale ma to swoje minusy:

W okolicy nie mam szrotu a przez internet jak zamowie to 2-3 dni zanim przyjdzie, do tego dochodzi pozniej odpowietrzanie systemu...
Zaciski tu jak parzylem miedzy £30 a £50 , £110 nowe...

A narzedzia do gwintu moge kupic jutro rano w sklepie i po chwili auto gotowe do uzytku...
Koszt troche mniejszy niz uzywany zacisk, nie trzeba czekac a i narzedzia zostana na przyszlosc...

Dlatego sklaniam sie w strone gwintowania, jednak wczesniej tego nie robilem i nie jestem pewny czy czegos nie spapram...
bez gwiazdy nie ma jazdy :D:D:D

E320 Cdi 2000 Avantgarde - jeszcze...

WDB2102262B033889
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

miken pisze:Dlatego sklaniam sie w strone gwintowania, jednak wczesniej tego nie robilem i nie jestem pewny czy czegos nie spapram...
Po pierwsze musisz zmierzyć rozmiar gwintu i skok. Nagwintować i sprawdzić czy śruba nie siedzi za luźno.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

miken, Z tym "i po chwili auto gotowe do uzytku" to nie byłbym taki pewien. Śruby w takich miejscach są twarde i ciężko się je wierci, a co dopiero gwintuje, szczególnie gwintownikami niewiadomej jakości. Pociągniesz za mocno, gwintownik pęknie i dopiero będziesz walczył...

Która śruba się urwała, ta gruba trzymająca całe jarzmo zacisku do zwrotnicy, czy cieńsza, mocująca część z tłoczkiem?
Drogo tam macie, na alledrogo zaciski do 320 cdi zaczynają się od 29 zł...
Ostatnio zmieniony 7 lut 2014, o 21:10 przez ayreon, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
miken
Posty: 24
Rejestracja: 30 gru 2013, o 21:36
Lokalizacja: UK

Post autor: miken »

ta gruba- tzrymajaca calosc do zwrotnicy...


PS. drogo- od 3 miesiecy szukam popielniczki bo mam mechanizm polamany i zaczynaja sie od £30 + ok £8 przesylka - prawie 200Zl, na allegro po 50 ZL z przesylka...

[ Dodano: 2014-02-07, 21:18 ]
mam bardzo duzy szrot ok 30 min jazdy, zadzwonie do nich z rana, popytam ile ££ oni beda wolali...

czy zaciski do mnie beda pasowac tez z innych silnikow? tarcze niby wieksze niz mniejsze silniki wiec analogicznie wieksze klocki i zaciski?
bez gwiazdy nie ma jazdy :D:D:D

E320 Cdi 2000 Avantgarde - jeszcze...

WDB2102262B033889
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

miken pisze:czy zaciski do mnie beda pasowac tez z innych silnikow? tarcze niby wieksze niz mniejsze silniki wiec analogicznie wieksze klocki i zaciski?

Będą pasować.
Podaj VIN zobaczymy jaki masz nr zacisków.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
miken
Posty: 24
Rejestracja: 30 gru 2013, o 21:36
Lokalizacja: UK

Post autor: miken »

WDB2102262B033889
bez gwiazdy nie ma jazdy :D:D:D

E320 Cdi 2000 Avantgarde - jeszcze...

WDB2102262B033889
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

A 001 420 31 83 -lewa

A 001 420 32 83 -prawa
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
miken
Posty: 24
Rejestracja: 30 gru 2013, o 21:36
Lokalizacja: UK

Post autor: miken »

Dzieki wielkie.
Jutro rano bede dzwonic czy ma lots w poblizu...

[ Dodano: 2014-02-10, 11:03 ]
Jednak decyzja padla na gwintowanie...

ok 1hr roboty (wliczajac sciagniecie i zalozenie kola) i srubka i zacisk maja nowy gwint.

Wszystko chodzi jak nalezy (w koncu) :)
bez gwiazdy nie ma jazdy :D:D:D

E320 Cdi 2000 Avantgarde - jeszcze...

WDB2102262B033889
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości