Twardy pedał hamulca - zanik hamowania

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

booll77
Posty: 1
Rejestracja: 9 cze 2013, o 10:04
Lokalizacja: lodz

Twardy pedał hamulca - zanik hamowania

Post autor: booll77 »

Witam.
Autko E 250 D automat VIN WDB2100101A439756 . 270 000 km
przeszukałem w gogle i nie znalazłem,moj problem z hamulcami jest inny,we większości opisywanych przypadków hamowanie się poprawia i hamulec twardnieje po kilkukrotnym naciśnięciu .
U mnie całkiem odwrotnie podczas jazdy jak zahamuje za pierwszym razem auto trochę zwalnia aza każdym następnym wciśnięciem pedału hamulca np przy dojezdżaniu do skrzyżowaniaczy świateł hamulce słabną wręcz zanikają ,a pedał trzeba BARDZO MOCNO wciskać,przy czym pedał hamulca/sprzęgła bo to automat jest zawsze bardzo wysoki i twardy.O zblokowaniu kół i nagłym zahamowaniu z piskiem nie ma nawet mowy. Tarcze są grube i klocki ok.
Czy ktoś z kolegów już przerabiał ten problem?
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

Problem z podciśnieniem (przewody, pompa, zawór zwrotny), w skrajnym przypadku uszkodzone serwo.
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
Leonidas79
Posty: 623
Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Leonidas79 »

ayreon pisze:Problem z podciśnieniem (przewody, pompa, zawór zwrotny), w skrajnym przypadku uszkodzone serwo.
Obstawiam pompę podciśniena.
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
maclos
Posty: 754
Rejestracja: 7 maja 2012, o 16:42
Lokalizacja: Chełm

Post autor: maclos »

Leonidas79 pisze:
ayreon pisze:Problem z podciśnieniem (przewody, pompa, zawór zwrotny), w skrajnym przypadku uszkodzone serwo.
Obstawiam pompę podciśniena.
O jakim zaworze mówicie, tym przy Serwo ?
Awatar użytkownika
radzioll
Posty: 296
Rejestracja: 1 wrz 2008, o 00:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: radzioll »

Kiedy wymieniałes płyn hamulcowy?
Miałem podobne objawy tylko w mniejszej skali. Czeka Cie wymiana pompy hamulcowej ok. 300 zł albo kup zestaw naprawczy.
Mercedes E 270 cdi GT - 2001 r. - AVANTGARDE - automat
WDB2100161B345096
maclos
Posty: 754
Rejestracja: 7 maja 2012, o 16:42
Lokalizacja: Chełm

Post autor: maclos »

radzioll pisze:Czeka Cie wymiana pompy hamulcowej
Pompa raczej nie bo ja mam inny problem. Podczas jazdy jest wszystko OK. Jak zgasze to momentalnie robi sie twardy hamulec, a po zapaleniu trzeba poczekac z 5 sekund zeby hamulec normalnie chodzil, cisnienie wolniej wzrasta. Pompa vacum sprawdzana ok. Nie sadze ze to Serwo bo cos bym slyszal, dlatego pytam o ten zawor zwrotny.
Arus
Posty: 103
Rejestracja: 2 cze 2013, o 11:04
Lokalizacja: Gorzow Wlkp.

Post autor: Arus »

Czyli jak poczekasz chwile to pedal jest miekki i czym wiecej razy naciskasz robi sie twardy tak? Jezeli tak to albo pompa vacum jest juz na wykonczeniu albo servo, ale ja bym obstawial w takim przypadku vacu pompe. Podcisnienie robi ale powoli.
WDB2102251A699098
Mercedes e300 td Avandgarde - Dupowoz
Nissan200sx s13 sr20det - Driftowoz
maclos
Posty: 754
Rejestracja: 7 maja 2012, o 16:42
Lokalizacja: Chełm

Post autor: maclos »

Czyli jak poczekasz chwile to pedal jest miekki i czym wiecej razy naciskasz robi sie twardy tak
Tak
Arus pisze:ale ja bym obstawial w takim przypadku vacu pompe.
Jak podlączyłem vacu tester przy servo (servo było dalej podpięte) to wolno rosło ciśnienie. Jak podłaczyłem tester do samej pompy vacum to rosło szybko
tomi382
Posty: 326
Rejestracja: 14 paź 2011, o 03:43
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Post autor: tomi382 »

czyli nieszczelność pomiędzy Vacu a serwem
WDB2021211A601521
maclos
Posty: 754
Rejestracja: 7 maja 2012, o 16:42
Lokalizacja: Chełm

Post autor: maclos »

Ja myslalem o tym bialym przekazniku, taki plastikowy przy Serwo. mozliwe ze to on ?
brygi667
Posty: 18
Rejestracja: 27 maja 2013, o 08:28
Lokalizacja: Radom

Post autor: brygi667 »

ja miałem podobne objawy. pedał twardy, przy hamowaniu trzeba było zapierać się o kierownicę;)
nie było słychać żadnego syczenia a mimo wszystko po wyciągnięciu serwa okazało się że jest całe przerdzewiałe na dole i tamtędy zasysało powietrze. po wymianie serwa hamulce są jak brzytwa;)
maclos
Posty: 754
Rejestracja: 7 maja 2012, o 16:42
Lokalizacja: Chełm

Post autor: maclos »

ja miałem podobne objawy. pedał twardy, przy hamowaniu trzeba było zapierać się o kierownicę;)
Ale u mnie przy jezdzie jest ok.Tylko po zapaleniu cisnienie wolno wzrasta
Ale dzieki za uwagi :padam:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości