Tarcze
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Jedna tarcza ATE kosztuje 249zł. To nie wiem jakim cudem wyjdzie taniej.Adash pisze:na pewno w tej cenie znajdziesz chociażby ATE Power Disk z kompletem klocków ta marka robi tarcze niemalże do każdego nowego samochodu wiec polecam bo miałem takowe w bmw e60 i sprawowały się znakomicie
R129 500SL
W126C 560SEC
W126C 560SEC
Życie Ci nie miłe?diedo754 pisze:sklassa juz mam i to orginaly ze znaczkiem- tracze i klocki po 20tys przebiegu-koszt wyragowalem za 230zl z przesylka
Takich rzeczy nie kupuje się uzywanych, bo mogą być jak nowe ale będą krzywe a na oko nie sprawdzisz póki nie założysz.
Wykaz przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (załącznik do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005 r., poz. 1666) :
- poduszki powietrzne z aktywatorami pirotechnicznymi
- klocki i szczęki hamulcowe
- przewody układu hamulcowego
- tłumiki układu wydechowego
- przeguby układu kierowniczego i zawieszenia
- fotele zintegrowane z pasami bezpieczeństwa lub poduszkami powietrznymi
- układ blokady kierownicy
- immobilisery wraz z transponderami sterowania elektronicznego
- urządzenia przeciwwłamaniowe i alarmowe
- elementy elektryczne i elektroniczne układów bezpieczeństwa np. ABS
- przewody paliwowe
- filtry jednorazowe i wkłady filtra
- zawory recyrkulacji spalin
- instalacje zasilania gazem
- automatyczne i nieautomatyczne zestawy pasów bezpieczeństwa
- pióra wycieraczek szyb
- katalizatory
- kondensatory zawierające PCB
R129 500SL
W126C 560SEC
W126C 560SEC
jak się zdejmuje tylne tarcze. Śrubę z tarczy wykręciłem i nic nawet nie drgnie. W124 nie miałem problemów. Musze zdjąć bo mi się jedno koło gotuje raz na jakiś czas
Ostatnio zmieniony 27 lut 2013, o 10:54 przez lancer, łącznie zmieniany 1 raz.
WDB2102171A393096
1J4PN2GKXAW111280
1J4PN2GKXAW111280
viewtopic.php?t=5987lancer pisze:jak się zdejmuje tylne tarcze. Śrubę z tarczy wykręciłem i nic nawet nie drgnie. W124 nie miałem problemów. Musze zdjąć bo mi się jedno koło gotuje raz na jakiś czas
też mi się wydaje że ręczny gdzieś blokuje bo nie dalej jak miesiąc temu zrobiłem klocki i uszczelki na zaciskach. Fabek czy ty mówisz o tej śrubie takiej "gwiazdce" co rozpiera szczęki ? Taki sam jak w 124?
Teraz wybebeszę wszystko nowe tarcze (tylko mikody) przewody blaszki i inne na pewno pomoże to.
Teraz wybebeszę wszystko nowe tarcze (tylko mikody) przewody blaszki i inne na pewno pomoże to.
WDB2102171A393096
1J4PN2GKXAW111280
1J4PN2GKXAW111280
dokładnie o to chodzi. czasami od okładzin ręcznego zrobi się rant wew. bebna tarczy i wtedy ciężko schodzi, dlatego musisz maksymalnie zwęzić rozstaw okładzin regulując tą śrubą.lancer pisze:czy ty mówisz o tej śrubie takiej "gwiazdce" co rozpiera szczęki ? Taki sam jak w 124?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości