Tarcze hamulcowe przód

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

mbsly
Posty: 167
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 10:47
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: mbsly »

bartpol1 pisze:audi hamuje od 230 km/h i nic sie nie dzieje
do 0 i to tarcze to wytrzymuja???
merlin pisze:ATE idą na pierwszy montaż sa bardzo dobre
jezeli chodzi o Mercedes'a to na pierwszy montaz ida tarcze produkowane przez firme Mercedes-Benz,jezeli chodzi o klocki to jest kilku dostawcow na pierwszy montaz.
ATE jak najbardziej godne polecenia jak rowniez i BOSCH(Buderus),ktory jest dostawca na pierwszy montaz tarcz do BMW...
MB 190 2.6 manual WDB2010291F400274
MB 190 2.6 automat WDB2010291F752227
MB C 36 AMG WDB2020281F421896
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

Dziwne pytania zadajecie ... było juz tak choc nie w audi i nie w MB , a w omedze , ze tarcze po powrocie z Poznania (noca wracałem i sie spieszyłem ) były czerwone i też nic im nie było ku mojemu zdziwieniu .
kurde wszak pytam o TRW to co mi tu o ate piszecie :mrgreen:
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
mbsly
Posty: 167
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 10:47
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: mbsly »

bartpol1 pisze: pytam o TRW to
TRW tez markowy produkt i nie powinno byc z nim problemow.
MB 190 2.6 manual WDB2010291F400274
MB 190 2.6 automat WDB2010291F752227
MB C 36 AMG WDB2020281F421896
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

uf ! wreszcie jakies pocieszenie ;-)
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
nonmaximus
Posty: 899
Rejestracja: 13 cze 2008, o 13:00
Lokalizacja: Wawa

Post autor: nonmaximus »

bartpol1 pisze:uf ! wreszcie jakies pocieszenie ;-)
Kupiłem przez przypadek (hamulce mi się po kupnie auta na trasie skończyły). I tarcze i klocki nowiutkie TRW Lucas, tanio, fajnie. Po 40 kkm wyrzuciłem cały komplet do śmieci. Bo tylko tam się nadawały. W tej chwili tarcze oryginalne i klocki ATE - inny świat.
E280 '99
VW Golf MK IV 1.6 cabrio '98

Ze świata statystyk: 90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes :mrgreen:
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

Nonmaximus nie strasz ludzi ;-)

Ja u siebie też załozyłem 4 nowiutkie tarcze ATE, nowe przewody elestyczne - gumowe,nowy płyn hamulcowy, klocki hamulcowe dałem remsa- nie pylą i nie piszczą . Hamulce jak żyleta ;-)
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Pussey
Posty: 1007
Rejestracja: 6 sty 2009, o 15:31
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pussey »

mbsly pisze:
Pussey pisze:ATE PD, kupiłem do nich klocki Racer
sorki,ale jak mozna kupic najdrozsze tarcze z aftermarketu,a do nich jedne z najtanszych klockow :?: :shock:
najtansze klocki nie beda piszczec przy zadnych tarczach ze wzgledu na duza ilosc substancji wypelniajacych,a nie hamujacych :!:
dla doświadczenia! na SKP zrobiłem pomiar siły hamowania na oryginalnych tarczach, niedługo zrobię na PD i Racerach, a potem na PD i ATE/Brembo lub czegoś innego z wyższej półki... :mrgreen:
romek61 pisze:
bartpol1 pisze:co teraz kazac zamówic ??
Ja założyłem tarcze nacinane i nawiercane mikoda i jest git.
http://www.mikoda.pl/sklep/11055,MERCED ... 0KM-125kW-
W cenie GT miałem ATE, chyba że kwota podana na stronie dotyczy 2 sztuk :-P
nonmaximus
Posty: 899
Rejestracja: 13 cze 2008, o 13:00
Lokalizacja: Wawa

Post autor: nonmaximus »

merlin pisze:Nonmaximus nie strasz ludzi ;-)

Ja u siebie też załozyłem 4 nowiutkie tarcze ATE, nowe przewody elestyczne - gumowe,nowy płyn hamulcowy, klocki hamulcowe dałem remsa- nie pylą i nie piszczą . Hamulce jak żyleta ;-)
Nie straszę. Nocek wymieniał, może potwierdzić :)

Opinię, że do MB tylko oryginalne tarcze słyszałem lata temu. Jak widać - jest w tym dużo prawdy.

Pozdrawiam,

nonmaximus
E280 '99
VW Golf MK IV 1.6 cabrio '98

Ze świata statystyk: 90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes :mrgreen:
mayday2007
Posty: 198
Rejestracja: 16 cze 2010, o 08:34
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mayday2007 »

jarecki500 pisze:mi tez wczesniej nie biły a teraz widze ze przy hamowaniu ze 130 w dół tak przy około setki czuć drgania... wczensiej tego nie było... możliwe ze sie skrzywiły???
i te drgania są tylko przy gwaltownym mocnym hamowaniu... bo jak lekko to ich nie ma...
Skrzywić się mogą np.jak jeździsz po mieście od świateł to świateł i hamujesz gwałtownie a później wjeżdżasz w wielką kałużę których na naszych drogach nie brakuje....
Mogłem kupić samochód ale kupiłem mercedesa...
W210 e320 95 r. R6 (m104)
VIN: WDB2100551A043171
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

załozone - nie biją !!
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
nonmaximus
Posty: 899
Rejestracja: 13 cze 2008, o 13:00
Lokalizacja: Wawa

Post autor: nonmaximus »

bartpol1 pisze:załozone - nie biją !!
Mi też długo nie biły. Później jak zaczęły to kierownica wibrowała.
E280 '99
VW Golf MK IV 1.6 cabrio '98

Ze świata statystyk: 90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes :mrgreen:
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

no i co z tego !! skoro oryginały nie wytrzymały 120 kkm to co sie dziwic jakiemus trw !! a i czort wie od kiedy te moje biją (ori) bo bicie czuc dopiero od 160km/g
ori zatem mam zdemontowane dam do dobrego dryjera wychebluje mi je ze hej i jak te szlag rafi zrobie zamianke , a tamte do dryjera i tyle :mrgreen: ale ze mnie spryciarz :roll: :lol:
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
Awatar użytkownika
mariuszoaza
VIP
Posty: 127
Rejestracja: 16 lis 2009, o 13:29
Lokalizacja: Żuromin

Post autor: mariuszoaza »

ja koledzy przerabiałem temat bardzo długo, założyłem do gwiazdy oryginał ATE tarcze i klocki przód i tył i gówno niesamowite po ok 2000kilometrów szmelc poszły na reklamacje,
w T4 miałem to samo i założyłem mu ok1,5roku temu tarcze ZIMMERMANN SPORT nawiercane i klocki ATE i jest MIÓD.
Do merca (myślałem długo czy nie oryginał ASO) sprawiłem teraz sobie na przód i tył ZIMMERMANN SPORT NAWIERCANE I KLOCKI ZIMMERMANN zrobiłem dopiero jakieś 3tys.km i jest luksus więc śmiało mogę każdemu polecić z pełną odpowiedzialnością.
ostatnio nawet leciałem na warszawkę mercem bo z reguły T4 po towar i złapałem prawie 2,40 bo już droga się kończyła i zero problemu do samego końca.
najlepszą rzeczą w tych hamulcach jest to że jak parę razy depniesz ostro to w hamulec to przy normalnych tarczach robi się twardszy pedał a tu do samego końca mięciutki, ponieważ nie tworzy się poduszka pomiędzy tarczą a klockiem.
jutro postaram się wrzucić jakieś foty moich tarcz.
E 320 CDI AVANGARDE 2000 czarny SPRZEDANY
T4 2.5TDI LONG 2000 czarny
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości