bartpol1 pisze:audi hamuje od 230 km/h i nic sie nie dzieje
do 0 i to tarcze to wytrzymuja???
merlin pisze:ATE idą na pierwszy montaż sa bardzo dobre
jezeli chodzi o Mercedes'a to na pierwszy montaz ida tarcze produkowane przez firme Mercedes-Benz,jezeli chodzi o klocki to jest kilku dostawcow na pierwszy montaz.
ATE jak najbardziej godne polecenia jak rowniez i BOSCH(Buderus),ktory jest dostawca na pierwszy montaz tarcz do BMW...
Dziwne pytania zadajecie ... było juz tak choc nie w audi i nie w MB , a w omedze , ze tarcze po powrocie z Poznania (noca wracałem i sie spieszyłem ) były czerwone i też nic im nie było ku mojemu zdziwieniu .
kurde wszak pytam o TRW to co mi tu o ate piszecie :mrgreen:
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
bartpol1 pisze:uf ! wreszcie jakies pocieszenie ;-)
Kupiłem przez przypadek (hamulce mi się po kupnie auta na trasie skończyły). I tarcze i klocki nowiutkie TRW Lucas, tanio, fajnie. Po 40 kkm wyrzuciłem cały komplet do śmieci. Bo tylko tam się nadawały. W tej chwili tarcze oryginalne i klocki ATE - inny świat.
E280 '99
VW Golf MK IV 1.6 cabrio '98
Ze świata statystyk: 90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes :mrgreen:
Ja u siebie też załozyłem 4 nowiutkie tarcze ATE, nowe przewody elestyczne - gumowe,nowy płyn hamulcowy, klocki hamulcowe dałem remsa- nie pylą i nie piszczą . Hamulce jak żyleta ;-)
sorki,ale jak mozna kupic najdrozsze tarcze z aftermarketu,a do nich jedne z najtanszych klockow :shock:
najtansze klocki nie beda piszczec przy zadnych tarczach ze wzgledu na duza ilosc substancji wypelniajacych,a nie hamujacych
dla doświadczenia! na SKP zrobiłem pomiar siły hamowania na oryginalnych tarczach, niedługo zrobię na PD i Racerach, a potem na PD i ATE/Brembo lub czegoś innego z wyższej półki... :mrgreen:
Ja u siebie też załozyłem 4 nowiutkie tarcze ATE, nowe przewody elestyczne - gumowe,nowy płyn hamulcowy, klocki hamulcowe dałem remsa- nie pylą i nie piszczą . Hamulce jak żyleta ;-)
Nie straszę. Nocek wymieniał, może potwierdzić
Opinię, że do MB tylko oryginalne tarcze słyszałem lata temu. Jak widać - jest w tym dużo prawdy.
Pozdrawiam,
nonmaximus
E280 '99
VW Golf MK IV 1.6 cabrio '98
Ze świata statystyk: 90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes :mrgreen:
jarecki500 pisze:mi tez wczesniej nie biły a teraz widze ze przy hamowaniu ze 130 w dół tak przy około setki czuć drgania... wczensiej tego nie było... możliwe ze sie skrzywiły???
i te drgania są tylko przy gwaltownym mocnym hamowaniu... bo jak lekko to ich nie ma...
Skrzywić się mogą np.jak jeździsz po mieście od świateł to świateł i hamujesz gwałtownie a później wjeżdżasz w wielką kałużę których na naszych drogach nie brakuje....
Mogłem kupić samochód ale kupiłem mercedesa...
W210 e320 95 r. R6 (m104)
VIN: WDB2100551A043171
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
no i co z tego !! skoro oryginały nie wytrzymały 120 kkm to co sie dziwic jakiemus trw !! a i czort wie od kiedy te moje biją (ori) bo bicie czuc dopiero od 160km/g
ori zatem mam zdemontowane dam do dobrego dryjera wychebluje mi je ze hej i jak te szlag rafi zrobie zamianke , a tamte do dryjera i tyle :mrgreen: ale ze mnie spryciarz :roll: :lol:
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
ja koledzy przerabiałem temat bardzo długo, założyłem do gwiazdy oryginał ATE tarcze i klocki przód i tył i gówno niesamowite po ok 2000kilometrów szmelc poszły na reklamacje,
w T4 miałem to samo i założyłem mu ok1,5roku temu tarcze ZIMMERMANN SPORT nawiercane i klocki ATE i jest MIÓD.
Do merca (myślałem długo czy nie oryginał ASO) sprawiłem teraz sobie na przód i tył ZIMMERMANN SPORT NAWIERCANE I KLOCKI ZIMMERMANN zrobiłem dopiero jakieś 3tys.km i jest luksus więc śmiało mogę każdemu polecić z pełną odpowiedzialnością.
ostatnio nawet leciałem na warszawkę mercem bo z reguły T4 po towar i złapałem prawie 2,40 bo już droga się kończyła i zero problemu do samego końca.
najlepszą rzeczą w tych hamulcach jest to że jak parę razy depniesz ostro to w hamulec to przy normalnych tarczach robi się twardszy pedał a tu do samego końca mięciutki, ponieważ nie tworzy się poduszka pomiędzy tarczą a klockiem.
jutro postaram się wrzucić jakieś foty moich tarcz.
E 320 CDI AVANGARDE 2000 czarny SPRZEDANY
T4 2.5TDI LONG 2000 czarny