Moderatorzy: SuperBuster11 , zibi2210
Filar
Posty: 6 Rejestracja: 8 sty 2009, o 11:53
Lokalizacja: Namysłów
Post
autor: Filar » 8 sty 2009, o 12:08
mam mercedesa klasa E, W220 zwykły disel. Mam problem z vacu pompa jest to pompa do podcisnienia hamulcow. Po parokrotnym naciskaniu pedału hamulca hamulec robi sie coraz bardziej twardy i słabszy. Dopiero po przygazowaniu pompa obi wieksze cisnienie i hamulec znowu dwu czy trzykrotnie działa. Mam pompe firmy barluk VAPEC23S o nr 0002303665 czy moge zastapic ja pompa z CDi o numerach 0002303865?
Ostatnio zmieniony 27 gru 2009, o 00:05 przez
Filar , łącznie zmieniany 1 raz.
fabek
Moderator
Posty: 9462 Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: fabek » 8 sty 2009, o 12:32
sprawdz najpierw czy podcisnienie nie ucieka nigdzie, ten gruby przewod od vacu jest twardy i lubi sobie popekac.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Filar
Posty: 6 Rejestracja: 8 sty 2009, o 11:53
Lokalizacja: Namysłów
Post
autor: Filar » 9 sty 2009, o 00:06
po odkręceniu węża mechanik stwierdził zbyt małe cisnienie na pompie, czyli raczej popłyne bo nowa kosztuje 800zł> Pozdro :-)
fabek
Moderator
Posty: 9462 Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: fabek » 9 sty 2009, o 00:31
membrana przepuszcza
nie wiem czy jest sens nowa kupowac, za tyle kasy.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Filar
Posty: 6 Rejestracja: 8 sty 2009, o 11:53
Lokalizacja: Namysłów
Post
autor: Filar » 10 sty 2009, o 00:05
Zaprowadze do innego mechanika i powiem żeby ją rozkręcili i sprawdzili. Wielkie dzięki. Pozdro Filar
lysyzlota
VIP
Posty: 336 Rejestracja: 8 gru 2008, o 09:19
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: lysyzlota » 4 lut 2009, o 15:31
Filar pisze: mam mercedesa klasa E, W220 zwykły disel
W220 to chyba nie E klasa.
Ja mam pompę używaną sprawną, jeśli potrzeba jeszcze to pisz na PW
Jedyn zaleta przedniego napędu jest taka, że cofając masz tylny napęd
Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym - F.Nietzsche
Arkady
Posty: 132 Rejestracja: 24 kwie 2008, o 07:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Post
autor: Arkady » 29 mar 2009, o 12:31
Witam wszystkich. Mam takie oto pytanko: po zgaszeniu samochodu, wciskając hamulec pracuje on miękko, jednak po upływie kilku minut staje się twardy jak kamień.
Jak powinno być prawidłowo ?
Ostatnio zmieniony 27 gru 2009, o 00:06 przez
Arkady , łącznie zmieniany 1 raz.
E220 CDI/125KM/1999r/KOMBI-Awtomat
Arkady
Posty: 132 Rejestracja: 24 kwie 2008, o 07:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Post
autor: Arkady » 29 mar 2009, o 12:47
fabek pisze: sprawdz najpierw czy podcisnienie nie ucieka nigdzie, ten gruby przewod od vacu jest twardy i lubi sobie popekac.
Gdzie znajduje sie ten przewód i gdzie jest vacu ?
E220 CDI/125KM/1999r/KOMBI-Awtomat
fabek
Moderator
Posty: 9462 Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: fabek » 29 mar 2009, o 12:53
pompujac hamulec na postoju zaciskasz klocki na tarczach hamulcowych. w pewnym momencie beda zacisniete tak mocno, ze nie bedzie co pompowac, co innego podczas jazdy.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
lysyzlota
VIP
Posty: 336 Rejestracja: 8 gru 2008, o 09:19
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: lysyzlota » 29 mar 2009, o 12:59
przez pierwsze pare naciśnięć pracuje miękko bo w pompie są resztki podciśnienia, gdyby nie robił się twardy to byłoby bardzo niedobrze
Jedyn zaleta przedniego napędu jest taka, że cofając masz tylny napęd
Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym - F.Nietzsche
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580 Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: windykatorek » 29 mar 2009, o 13:11
Arkady , to jest prawidłowo
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Arkady
Posty: 132 Rejestracja: 24 kwie 2008, o 07:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Post
autor: Arkady » 29 mar 2009, o 13:14
Czyli rozumiem, że ten objaw u mnie, jest jak najbardziej prawidlowy ?
E220 CDI/125KM/1999r/KOMBI-Awtomat
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580 Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: windykatorek » 29 mar 2009, o 13:16
carny przewod idzie do kolektora ssacego, zatkaj palcem przewod i odpal auto zobaczysz jakie jest csnienie , powinno dosyc mocno wciagac palaca
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580 Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: windykatorek » 29 mar 2009, o 13:17
tak wystepuje w kazdym aucie z serwem , niektore fordy co nei maja serwa tylko zbiornczki cisnieniowe mozna dłuzej pompować:)
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Arkady
Posty: 132 Rejestracja: 24 kwie 2008, o 07:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Post
autor: Arkady » 29 mar 2009, o 13:21
No i super, jeden problem z głowy. Dzięki za szybką pomoc. Pozdrawiam
E220 CDI/125KM/1999r/KOMBI-Awtomat
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości