S210 3.2 CDI problem z tylnymi hamulcami
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
S210 3.2 CDI problem z tylnymi hamulcami
Witam
Byłem niedawno na przeglądzie i diagnosta mi powiedział, że tył bardzo słabo hamuje. Jest to dziwne, bo w zeszłym roku wymieniłem tylne tarcze, klocki, szczęki i płyn w układzie. Zmartwiony następnego dnia podjechałem do mechanika, a ten odpowietrzył układ (nie było powietrza) i powiedział że raczej wszystko jest ok, bo niema rdzy na tarczach.
Nie wiem co mam robić i od czego zacząć.
Byłem niedawno na przeglądzie i diagnosta mi powiedział, że tył bardzo słabo hamuje. Jest to dziwne, bo w zeszłym roku wymieniłem tylne tarcze, klocki, szczęki i płyn w układzie. Zmartwiony następnego dnia podjechałem do mechanika, a ten odpowietrzył układ (nie było powietrza) i powiedział że raczej wszystko jest ok, bo niema rdzy na tarczach.
Nie wiem co mam robić i od czego zacząć.
S210 3,2CDI 2000r WDB2102261B179046
Re: S210 3.2 CDI problem z tylnymi hamulcami
Z tego co wyżej napisane to tylko wróżbita Maciej Ci może pomóc
Jakiej marki tarcze? jakie klocki? czy może np trzecie klocki na tych samych tarczach, założone na lekki rant? w jakim stanie zaciski? - czy chodzą lekko i równo?
Takie rzeczy się sprawdza a nie takie pierdoły jak napisałeś.
A może diagnostę jajco zaswędziało i słabiej hebel nacisnął?
TAk poza tym... wg Ciebie jak się jeździ i jak Twoja gwiazda hamuje? Miałeś jakieś wątpliwości wcześniej?
Jakiej marki tarcze? jakie klocki? czy może np trzecie klocki na tych samych tarczach, założone na lekki rant? w jakim stanie zaciski? - czy chodzą lekko i równo?
Takie rzeczy się sprawdza a nie takie pierdoły jak napisałeś.
A może diagnostę jajco zaswędziało i słabiej hebel nacisnął?
TAk poza tym... wg Ciebie jak się jeździ i jak Twoja gwiazda hamuje? Miałeś jakieś wątpliwości wcześniej?
Re: S210 3.2 CDI problem z tylnymi hamulcami
Tarcze ATE, klocki Ferodo, płyn hamulcowy Motul.
Wszystko było zakładane nowe, z przodu mam już pomału do wymiany tarcze, klocki są w stanie dobrym (całość do wymiany pod koniec roku).
Niewiem czy to normalne, ale jak zmieniałem płyn hamulcowy, to wyszło że miałem zalany taki jakby lekko zielonkawą ciecz podobną do jakiegoś oleju. Całość została zlana, układ przepłukany i zalany nowym płynem. Co do moich odczuć, to nigdy niemiałem problemów z hamulcami i nigdy nie narzekałem na nie (ale też niewiem jak powinno być).
Zastanawiało mnie czasem, że jak wjeżdżałem szybciej do garażu (płytki na podłodze) to przednie koła się ciągły i zostawiały ślad na płytkach a tylne bez śladów. Tłumaczyłem to sobie tym, że jednak jest rozdział siły hamowania i że zawsze przód hamuje mocniej.
Jutro może podjadę na inną stację i poproszę o sprawdzenie hamulcy.
Wszystko było zakładane nowe, z przodu mam już pomału do wymiany tarcze, klocki są w stanie dobrym (całość do wymiany pod koniec roku).
Niewiem czy to normalne, ale jak zmieniałem płyn hamulcowy, to wyszło że miałem zalany taki jakby lekko zielonkawą ciecz podobną do jakiegoś oleju. Całość została zlana, układ przepłukany i zalany nowym płynem. Co do moich odczuć, to nigdy niemiałem problemów z hamulcami i nigdy nie narzekałem na nie (ale też niewiem jak powinno być).
Zastanawiało mnie czasem, że jak wjeżdżałem szybciej do garażu (płytki na podłodze) to przednie koła się ciągły i zostawiały ślad na płytkach a tylne bez śladów. Tłumaczyłem to sobie tym, że jednak jest rozdział siły hamowania i że zawsze przód hamuje mocniej.
Jutro może podjadę na inną stację i poproszę o sprawdzenie hamulcy.
S210 3,2CDI 2000r WDB2102261B179046
Re: S210 3.2 CDI problem z tylnymi hamulcami
Zahamuj w opór na piasku to wszystko wyjdzie. Wiadomo, że przód wryje się ostro w ziemię, ale tył też powinien dać o sobie znać. U mnie diagnosta stwierdził, że pomocniczy kiepsko trzyma - wystarczyło mocniej pedał przycisnąć i śmiga jak ta lala.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: S210 3.2 CDI problem z tylnymi hamulcami
O chłopieSebaTDS pisze: Niewiem czy to normalne, ale jak zmieniałem płyn hamulcowy, to wyszło że miałem zalany taki jakby lekko zielonkawą ciecz podobną do jakiegoś oleju.
To wygląda na płyn R3. Tylko co za idiota go wlał do w210 Skoro przepłukane i zalany już dot4 to powinno być ok. Ja bym dla wszystkiego jeszcze raz płyn zmienił.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości