Pekniety pierscien odczytu ABS

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

limaluk
Posty: 18
Rejestracja: 20 lut 2009, o 02:48
Lokalizacja: newcastle

Pekniety pierscien odczytu ABS

Post autor: limaluk »

Witam. Podczas jazdy nagle skrzynia zaczela szarpac i w tym samym momencie zapalily sie lampki ABS i ASR. Skrzynia przestala przerzucac biegi, podczas hamowania slyszalem dziwny dzwiek, wspomaganie jakby slabsze.... Przejzalem zawieszenie i w tylnym kole zauwazylem pekniety pierscien z ktorego czyta czujka(ten z "kwadracikami") Byl luzny i go wyjalem. Macie pomysl jak sie do tego zabrac? Czy to jest powod tej serii usterek? Dzieki.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 mar 2010, o 19:32 przez limaluk, łącznie zmieniany 1 raz.
e300td, kombi, avantgarde
FuzziMajster
Posty: 194
Rejestracja: 30 lis 2009, o 20:24
Lokalizacja: Sobków

Post autor: FuzziMajster »

No jak czujnik stracił sygnał to tak jakby się koło zatrzymało i mogło powariować systemy. Wydaje mi się że ten pierścień na piaście jest niewymienny, ale mogę się mylić. Trzeba by piastę nawet używke wstawić i pewnie ból minie. Tak czy inaczej parę centów masz w plecy.
WDB2102611A759412
E 240 avantgarde
fuzzi
„Bo lepiej na swej drodze spotkać kogoś mądrego
Niż dać się wysysać przez innego, głupiego”
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Pierscien powinny byc wymienny,może ci pękł. Jeżeli jest cały to wyczyśc wszystko i na klej LOCTITE do złączy współosiowych będzie trzymac. ;-)
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
limaluk
Posty: 18
Rejestracja: 20 lut 2009, o 02:48
Lokalizacja: newcastle

Post autor: limaluk »

Pierscien byl popekany na oczkach a w jednym miejscu pekl zupelnie tak ze zlamalem go zeby wyjac. Czy Mercedes sprzedaje takie pierscienie? A czy przypadkiem ten pierscien nie jest na polosi a nie na piascie?
e300td, kombi, avantgarde
cove
Posty: 20
Rejestracja: 6 sie 2009, o 02:36
Lokalizacja: west midlands

Post autor: cove »

witam miałem ten sam problem pierścień wymieniłem i po sprawie (załozenie kosztowało 47 funa) natomiast gdzie nie pojedziesz sie pytac o tą część to powiedzą że musisz kupic cały driveshaft. jak to jeszcze aktualne to mam taki pierscien do odsprzedania!!!

pozdro
1997 Mercedes Benz E class Classic
2.0 Petrol
Manual
Engine Model: M111.942
WDB2100352A504413
Kluczyk "Rybka"
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości