Której firmy klocki polecacie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Przepraszam za "małe" opóźnienie, Klocki założyłem ATE (159 zł - tak jak poprzednie z IC + tarcze Oryginalne 370zł za 2 szt). Poprzednie tarcze raczej od nowości (250 tyś ), a poprzednie klocki założyłem ATE ( teraz zmieniane po równo 45 tyś ale jeszcze z 2-4 tyś by przejechały). Pierwsze klocki w tym aucie miałem Ferrodo ( zakładane jeszcze w Niemczech) przejechały ponad 50 tyś - przejechałem osobiście. Teraz poczekamy na rozwój wydarzeń.tonidriver pisze:cyfer, jakie ceny w aso i do jakiego modelu ?
Zakładane do mojego osiołka E220, jazda 95% miasto, styl "normalny".
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
W dzisiejszych czasach żaden producent nie robi już "chłamu".
Tarcze są porównywalnej jakości tak jak i klocki hamulcowe.Słabsi odpadli z rynku.
Piski to rzadkość.Na ogół klient na zużytych tarczach spala nowe klocki bo usiłuje zaoszczędzić.
Dziennie w warsztacie przy przeglądach wymienianych jest co najmniej komplet tarcz i z tuzin klocków.
Reklamacje na jakość (pisk) były ze dwa lata temu.
Mam założone Bosche na damę w podpisie, po mieście przejechałem 30 tys. klocki 30% tarcze jak nowe.W sumie 3-lata.Nie szaleję, ale nie raz tarcze pod domem były różowe.
Felgi niestety robią się czarne.
Tarcze są porównywalnej jakości tak jak i klocki hamulcowe.Słabsi odpadli z rynku.
Piski to rzadkość.Na ogół klient na zużytych tarczach spala nowe klocki bo usiłuje zaoszczędzić.
Dziennie w warsztacie przy przeglądach wymienianych jest co najmniej komplet tarcz i z tuzin klocków.
Reklamacje na jakość (pisk) były ze dwa lata temu.
Mam założone Bosche na damę w podpisie, po mieście przejechałem 30 tys. klocki 30% tarcze jak nowe.W sumie 3-lata.Nie szaleję, ale nie raz tarcze pod domem były różowe.
Felgi niestety robią się czarne.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Wcześniej miałem klocki Jurid i chyba jeszcze oryginalne tarcze, taki zestaw hamował całkiem przyzwoicie (szału nie było, ale też nie było na co narzekać).
Od początku grudnia na tyle mam nacinane tarcze ATE PowerDisc i klocki ATE Ceramic.
Różnica podczas hamowania jest wyczuwalna (może też za sprawą zregenerowanych zacisków ). Przy mocnym hamowaniu czuć, że tarcze są nacinane. Nie czuje prawie różnicy między siłą hamowania przy jeździe w deszczu/śniegu, a na suchym.
Po jakichś 2 tygodniach (ok 350km) zdjąłem koła bo miałem wymieniane sztywne przewody hamulcowe i wyglądały prawie jak nowe (ledwo co zdarta farba z tarcz).
W intercarsie zapłaciłem 2x110zł za tarcze i 190zł za klocki (mogłyby być trochę tańsze).
przy okazji wymieniłem odpowietrzniki, chyba po 4,5zł szt.
Od początku grudnia na tyle mam nacinane tarcze ATE PowerDisc i klocki ATE Ceramic.
Różnica podczas hamowania jest wyczuwalna (może też za sprawą zregenerowanych zacisków ). Przy mocnym hamowaniu czuć, że tarcze są nacinane. Nie czuje prawie różnicy między siłą hamowania przy jeździe w deszczu/śniegu, a na suchym.
Po jakichś 2 tygodniach (ok 350km) zdjąłem koła bo miałem wymieniane sztywne przewody hamulcowe i wyglądały prawie jak nowe (ledwo co zdarta farba z tarcz).
W intercarsie zapłaciłem 2x110zł za tarcze i 190zł za klocki (mogłyby być trochę tańsze).
przy okazji wymieniłem odpowietrzniki, chyba po 4,5zł szt.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2012, o 22:05 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Ciemne felgi dotyczyły różowych tarcz i mycia 2-razy w roku.hammond24 pisze:Tez stosuje tarcze Bosch-a,ale klocki Breck.Jakość ta sama i nie "farbują" felg.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
witam. ja wymieniłem tarcze i klocki na bosch jakieś 2000 km do tyłu i jest git.hamują ekstra,trochę "kurzą" ale tragedii nie ma i zauważyłem jeszcze że przy lekkim naciśnięciu hamulca przez dłuższy czas auto samo mi jakby "dohamowuje" i czuć to dosyć wyrażnie. macie coś takiego? pozdr
MB W210 320 CDI COMBI AVANGARDE 2000R WDB2102261B179634
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Tarcze są toczone z tzw. pucków staliwnych lub żeliwnych.
Porządna firma wytacza ~ i sezonuje półfabrykat na świeżym powietrzu przez rok -dwa.
Potem toczy na wymiar.
Taka tarcza nawet rozgrzana do czerwoności obryzgana wodą z kałuży nie odkształca się.
Niestety czas to pieniądz i tarcze bez "sezonowania" idą na rynek.
Kałuża i po tarczy.
Stąd i różnica w cenach.
80 zł. za tarczę chłodzoną to żart.
Za dobrą trzeba minimum 3x tyle.
Porządna firma wytacza ~ i sezonuje półfabrykat na świeżym powietrzu przez rok -dwa.
Potem toczy na wymiar.
Taka tarcza nawet rozgrzana do czerwoności obryzgana wodą z kałuży nie odkształca się.
Niestety czas to pieniądz i tarcze bez "sezonowania" idą na rynek.
Kałuża i po tarczy.
Stąd i różnica w cenach.
80 zł. za tarczę chłodzoną to żart.
Za dobrą trzeba minimum 3x tyle.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
To ATE za 380pln z allegro będą dobre ?noc pisze:Tarcze są toczone z tzw. pucków staliwnych lub żeliwnych.
Porządna firma wytacza ~ i sezonuje półfabrykat na świeżym powietrzu przez rok -dwa.
Potem toczy na wymiar.
Taka tarcza nawet rozgrzana do czerwoności obryzgana wodą z kałuży nie odkształca się.
Niestety czas to pieniądz i tarcze bez "sezonowania" idą na rynek.
Kałuża i po tarczy.
Stąd i różnica w cenach.
80 zł. za tarczę chłodzoną to żart.
Za dobrą trzeba minimum 3x tyle.
Podejrzewam że wiele przypadków bicia tarcz to po części skutek niewłaściwego ich użytkowania. Po założeniu nowych producent zaleca aby przez pierwsze 500 km unikać gwałtownego hamowania. Ja tak zrobiłem i dodatkowo w dalszej eksploatacji unikam silnego hamowania w kałużach.
Mam założone tarcze Mikoda. Polska produkcja i ma wiele pozytywnych opinii na forach. Zapłaciłem 95zł szt/przód. Zrobiłem na nich już 10tyś. km i nie narzekam. Tarcze proste, nie biją. Myślę że Mikoda może niedługo stanowić poważną konkurencję dla popularnych i wiodących producentów tarcz, szczególnie w kwestii cena/jakość.
Mam założone tarcze Mikoda. Polska produkcja i ma wiele pozytywnych opinii na forach. Zapłaciłem 95zł szt/przód. Zrobiłem na nich już 10tyś. km i nie narzekam. Tarcze proste, nie biją. Myślę że Mikoda może niedługo stanowić poważną konkurencję dla popularnych i wiodących producentów tarcz, szczególnie w kwestii cena/jakość.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości