Której firmy klocki polecacie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
kayaby do audi zakładałem, całkiem elegancko pracowały co do klocków... założyłem sobie ostatnio nowy komplecik ATE PD, tarcze, klocki... jest moc baaardzo czułe są... z 2paczek lekkie depnięcie i jest paczka jeździłem na różnych kompletach, bosch, textar, roadhouse, trw, ferrodo... wszystkie zostają w tyle nie chce już innych no... ewentualnie zwykłe ATE
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Jeżdżę dużo po mieście i mam doświadczenie z różnymi tarczami i klockami ale od kiedy mam komplety Zimmermana nie wiem co to problemy z hamulcami. Zimmermana poleciłem kilku kolegom i jakoś nadal się do mnie odzywają Teraz założyłem Zimmermany do mojego Oldtimera i jestem pod dużym wrażeniem że samochód staje w miejscu a ma hamulce bez wspomagania.
anmimo, kiedys sie zastanawialem wlasnie nad ta firma. Tylko w C180 nie mam z przodu wentylowanych tarczy to w w201 1,8 byly... Tylko do zmiany tarcz u mnie to daleka droga jeszcze a jezdze sporo po miescie Jak skoncza sie klocki to wezme tej firmy, wczesniej jakos o nich zapomnialem.
W202 C 180 1999r. Jaspis blau Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
Mała rada jak będziesz kupował kupuj te które nie rdzewieją - chodzi o tarcze a klocki koniecznie bezpyłowe, przy alusach to zbawienie.....Michal200 pisze:anmimo, kiedys sie zastanawialem wlasnie nad ta firma. Tylko w C180 nie mam z przodu wentylowanych tarczy to w w201 1,8 byly... Tylko do zmiany tarcz u mnie to daleka droga jeszcze a jezdze sporo po miescie Jak skoncza sie klocki to wezme tej firmy, wczesniej jakos o nich zapomnialem.
U mnie ostatnio zawitały klocki Bosch 0986494001.
Jak na razie wszystko super. Nic nie piszczy. Dobrze hamują. Pylenie w normie.
Cena też w moim odczuciu zadowalająca, bo 139 zł brutto, 113 zł netto (sklep internetowy, przesyłka na drugi dzień, dostawa gratis, mogę podać namiary).
Do tego dwa nowe czujniki zużycia klocków po 10 zł każdy.
Robocizna 50 zł.
Łączny koszt wymiany to 209 zł.
Ja jestem zadowolony i polecam
Jak na razie wszystko super. Nic nie piszczy. Dobrze hamują. Pylenie w normie.
Cena też w moim odczuciu zadowalająca, bo 139 zł brutto, 113 zł netto (sklep internetowy, przesyłka na drugi dzień, dostawa gratis, mogę podać namiary).
Do tego dwa nowe czujniki zużycia klocków po 10 zł każdy.
Robocizna 50 zł.
Łączny koszt wymiany to 209 zł.
Ja jestem zadowolony i polecam
S210 E300TD Elegance '98 - WDB2102251A718487
SILEGIS Kancelaria Prawna. Śląsk, Zagłębie i okolice
Kontakt: 512126916 kancelaria@silegis.pl www.silegis.pl www.facebook.com/silegis
SILEGIS Kancelaria Prawna. Śląsk, Zagłębie i okolice
Kontakt: 512126916 kancelaria@silegis.pl www.silegis.pl www.facebook.com/silegis
ja mam z tyłu założone tarcze ATE PowerDisc + ceramiczne klocki też ATE. pylenie znikome i bardzo dobrze hamują. Z przodu klocki RoadHouse (miały być TRW, ale mechol kupił te i skasował jak za TRW), hamują gorzej niż ATE i bardziej pylą. Wcześniej miałem juridy, hamowały słabiej niż obecny zestaw i bardzo pyliły
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
U nas w firmie mamy kilka aut, które robią spore przebiegi a że użytkujemy je od 2002 roku no to trochę się tego nawymieniało i conieco moge napisać:
1) tarcze wszystkich "ciekawych firm z promocji + formaliny, kagery i inne śmiecie z allegro" to chłam od początku do końca. To się nadaje... nei wiem... do Tico i to pod warunkiem rocznych przebiegów nie większych jak 3 tyś km
2) Tarcze Brembo najlepiej współpracowały u nas z klockami Ferrodo ale z serii Premier (są 3 serie klocków: Clasic - zielone pudełka, Premier - czerwone i Race). Na takim zestawie klocki przelatywały na nowej tarczy ok 60 tyś km, kolejne ok 50ciu i wszystko szło na wymianę. Sporo pyliły ale pył był zmywalny - nei wżerał się w felgi. TRW - zarówno tarcze jak i klocki - nic specjalnego. Klocki max 60 tyś km i dużo pylenia, tarcze po 2 kpl klocków były 2-3mm cieńsze niż wymiar kwalifikujący do wymiany.
3) Od jakichś 2 lat natomiast montujemy tylko i wyłącznie klocki Breck - polskie. Są zaje**ste. Auta takie jak VW Caddy czy T4 przelatują na nich do 100 tyś km !! Nie piszczą, dobrze hamują i nie pylą za bardzo. Po takim dystansie tarcze z klockami są do wymiany - ale to normalne. Nawet fabrycznie nie przeleciały więcej jak 100 tyś km.
P.S. Tarcze zmieniamy jak mają milimetr do 2 mniej niż grubość kwalifikująca do wymiany a nie dożynamy aż popękają !! jak wielu chwaląc się ze on "250 tyś km na tarczach zrobił" Poza tym to dostawczaki - pierza nie wożą...
4) obecnie najlepszym zestawieniem hebli to klocki Breck + tarcze Mikoda - też polskie.
Pomijając fakt że Mikody sa najtańsze to są bardzo, bardzo dobre. Na ostatnim kpl w Caddy`laku taki zestawik zrobił 133 tyś km na przedniej osi nim metalowy podkład z klocka zaczął szorować o rant tarczy. Okładziny na klocku od strony cylinderka jeszcze ze 3mm było. Ja nie wiem z czego oni te klocki i tarcze robią ale robią to rewelacyjnie.
Warto wspomnieć iż obie firmy ponad połowę produkcji sprzedają innym ... zatem kupując Ferrodo, Brembo czy ATE nie macie żadnej gwarancji czy przypadkiem nie kupiliście polskiej Mikody i polskiego Brecka tylko w innych opakowaniach (i drożej)
1) tarcze wszystkich "ciekawych firm z promocji + formaliny, kagery i inne śmiecie z allegro" to chłam od początku do końca. To się nadaje... nei wiem... do Tico i to pod warunkiem rocznych przebiegów nie większych jak 3 tyś km
2) Tarcze Brembo najlepiej współpracowały u nas z klockami Ferrodo ale z serii Premier (są 3 serie klocków: Clasic - zielone pudełka, Premier - czerwone i Race). Na takim zestawie klocki przelatywały na nowej tarczy ok 60 tyś km, kolejne ok 50ciu i wszystko szło na wymianę. Sporo pyliły ale pył był zmywalny - nei wżerał się w felgi. TRW - zarówno tarcze jak i klocki - nic specjalnego. Klocki max 60 tyś km i dużo pylenia, tarcze po 2 kpl klocków były 2-3mm cieńsze niż wymiar kwalifikujący do wymiany.
3) Od jakichś 2 lat natomiast montujemy tylko i wyłącznie klocki Breck - polskie. Są zaje**ste. Auta takie jak VW Caddy czy T4 przelatują na nich do 100 tyś km !! Nie piszczą, dobrze hamują i nie pylą za bardzo. Po takim dystansie tarcze z klockami są do wymiany - ale to normalne. Nawet fabrycznie nie przeleciały więcej jak 100 tyś km.
P.S. Tarcze zmieniamy jak mają milimetr do 2 mniej niż grubość kwalifikująca do wymiany a nie dożynamy aż popękają !! jak wielu chwaląc się ze on "250 tyś km na tarczach zrobił" Poza tym to dostawczaki - pierza nie wożą...
4) obecnie najlepszym zestawieniem hebli to klocki Breck + tarcze Mikoda - też polskie.
Pomijając fakt że Mikody sa najtańsze to są bardzo, bardzo dobre. Na ostatnim kpl w Caddy`laku taki zestawik zrobił 133 tyś km na przedniej osi nim metalowy podkład z klocka zaczął szorować o rant tarczy. Okładziny na klocku od strony cylinderka jeszcze ze 3mm było. Ja nie wiem z czego oni te klocki i tarcze robią ale robią to rewelacyjnie.
Warto wspomnieć iż obie firmy ponad połowę produkcji sprzedają innym ... zatem kupując Ferrodo, Brembo czy ATE nie macie żadnej gwarancji czy przypadkiem nie kupiliście polskiej Mikody i polskiego Brecka tylko w innych opakowaniach (i drożej)
Po przeczytaniu całego tematu, w końcu konkretna odpowiedź Dzieki, już wiem co kupićPiasek pisze:.
4) obecnie najlepszym zestawieniem hebli to klocki Breck + tarcze Mikoda - też polskie.
Pomijając fakt że Mikody sa najtańsze to są bardzo, bardzo dobre. Na ostatnim kpl w Caddy`laku taki zestawik zrobił 133 tyś km na przedniej osi nim metalowy podkład z klocka zaczął szorować o rant tarczy. Okładziny na klocku od strony cylinderka jeszcze ze 3mm było. Ja nie wiem z czego oni te klocki i tarcze robią ale robią to rewelacyjnie.
Warto wspomnieć iż obie firmy ponad połowę produkcji sprzedają innym ... zatem kupując Ferrodo, Brembo czy ATE nie macie żadnej gwarancji czy przypadkiem nie kupiliście polskiej Mikody i polskiego Brecka tylko w innych opakowaniach (i drożej)
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Co do klocków Breck to się zgodzę, ale jeśli chodzi o tarcze Mikoda wentylowane+nacinane to tragedia. Nie wiem jak ze zwykłymi tarczami. Ja teraz albo zainwestuję w oryginał lub przetestuję jeszcze Zimmerman
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
nadgorliwość gorsza od faszyzmu. Masz W210 a nie DTMbartek4334 pisze:tarcze Mikoda wentylowane+nacinane
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości