Której firmy klocki polecacie

Moderatorzy: fabek, kichcio, elspasoo

Leszek304
Posty: 1249
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Kontakt:

Post autor: Leszek304 » 29 gru 2012, o 22:53

kayaby nie użytkowałem więc się nie wypowiem :)
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Awatar użytkownika
tonidriver
Moderator
Posty: 9214
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver » 29 gru 2012, o 23:00

Leszek304 pisze:kayaby nie użytkowałem więc się nie wypowiem :)
to producent amortyzatorów ale w jakości dogonil lub nawet przegonil znanych producentów
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4943
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid » 30 gru 2012, o 19:39

kayaby do audi zakładałem, całkiem elegancko pracowały :ok: co do klocków... założyłem sobie ostatnio nowy komplecik ATE PD, tarcze, klocki... jest moc :rotfl: baaardzo czułe są... z 2paczek lekkie depnięcie i jest paczka :hyhy: jeździłem na różnych kompletach, bosch, textar, roadhouse, trw, ferrodo... wszystkie zostają w tyle :D nie chce już innych :rotfl: no... ewentualnie zwykłe ATE ;)
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
tonidriver
Moderator
Posty: 9214
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver » 30 gru 2012, o 19:46

kid pisze:ATE PD
??
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3571
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew » 30 gru 2012, o 20:01

tonidriver pisze:
kid pisze:ATE PD
??
Ate powerdisc
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4943
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid » 30 gru 2012, o 20:09

..dokładnie :hyhy:

Obrazek

co ciekawe, sprzedawca bardziej polecał zwykłe ate, argumentował to tym, że na PD się klocki szybciej kończą... ale to mnie nie obchodzi... :hyhy: fajne heble, wg mnie dobry wybór :D
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
anmimo
Posty: 35
Rejestracja: 30 cze 2010, o 23:25
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: anmimo » 28 mar 2013, o 21:35

Jeżdżę dużo po mieście i mam doświadczenie z różnymi tarczami i klockami ale od kiedy mam komplety Zimmermana nie wiem co to problemy z hamulcami. Zimmermana poleciłem kilku kolegom i jakoś nadal się do mnie odzywają :rotfl: Teraz założyłem Zimmermany do mojego Oldtimera i jestem pod dużym wrażeniem że samochód staje w miejscu a ma hamulce bez wspomagania.
http://www.motoretro.org.pl

MB 210 290 kombi 1998
VIN: WDB2102171A657220
Awatar użytkownika
Michal200
Posty: 475
Rejestracja: 10 lis 2009, o 23:43
Lokalizacja: US
Kontakt:

Post autor: Michal200 » 28 mar 2013, o 21:48

anmimo, kiedys sie zastanawialem wlasnie nad ta firma. Tylko w C180 nie mam z przodu wentylowanych tarczy :przestraszony: to w w201 1,8 byly... Tylko do zmiany tarcz u mnie to daleka droga jeszcze a jezdze sporo po miescie ;) Jak skoncza sie klocki to wezme tej firmy, wczesniej jakos o nich zapomnialem.
W202 C 180 1999r. Jaspis blau Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
Obrazek
Awatar użytkownika
anmimo
Posty: 35
Rejestracja: 30 cze 2010, o 23:25
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: anmimo » 28 mar 2013, o 21:55

Michal200 pisze:anmimo, kiedys sie zastanawialem wlasnie nad ta firma. Tylko w C180 nie mam z przodu wentylowanych tarczy :przestraszony: to w w201 1,8 byly... Tylko do zmiany tarcz u mnie to daleka droga jeszcze a jezdze sporo po miescie ;) Jak skoncza sie klocki to wezme tej firmy, wczesniej jakos o nich zapomnialem.
Mała rada jak będziesz kupował kupuj te które nie rdzewieją - chodzi o tarcze a klocki koniecznie bezpyłowe, przy alusach to zbawienie.....
http://www.motoretro.org.pl

MB 210 290 kombi 1998
VIN: WDB2102171A657220
Awatar użytkownika
lukaszbaj
Posty: 55
Rejestracja: 27 lut 2013, o 07:55
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: lukaszbaj » 5 kwie 2013, o 18:05

U mnie ostatnio zawitały klocki Bosch 0986494001.

Jak na razie wszystko super. Nic nie piszczy. Dobrze hamują. Pylenie w normie.

Cena też w moim odczuciu zadowalająca, bo 139 zł brutto, 113 zł netto (sklep internetowy, przesyłka na drugi dzień, dostawa gratis, mogę podać namiary).

Do tego dwa nowe czujniki zużycia klocków po 10 zł każdy.

Robocizna 50 zł.

Łączny koszt wymiany to 209 zł.

Ja jestem zadowolony i polecam :hyhy:
S210 E300TD Elegance '98 - WDB2102251A718487
Obrazek
SILEGIS Kancelaria Prawna. Śląsk, Zagłębie i okolice
Kontakt: 512126916 kancelaria@silegis.pl www.silegis.pl www.facebook.com/silegis
Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 585
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Przemek » 5 kwie 2013, o 18:48

ja mam z tyłu założone tarcze ATE PowerDisc + ceramiczne klocki też ATE. pylenie znikome i bardzo dobrze hamują. Z przodu klocki RoadHouse (miały być TRW, ale mechol kupił te i skasował jak za TRW), hamują gorzej niż ATE i bardziej pylą. Wcześniej miałem juridy, hamowały słabiej niż obecny zestaw i bardzo pyliły
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573


S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278


S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5364
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek » 6 lip 2013, o 12:33

U nas w firmie mamy kilka aut, które robią spore przebiegi a że użytkujemy je od 2002 roku no to trochę się tego nawymieniało i conieco moge napisać:
1) tarcze wszystkich "ciekawych firm z promocji + formaliny, kagery i inne śmiecie z allegro" to chłam od początku do końca. To się nadaje... nei wiem... do Tico i to pod warunkiem rocznych przebiegów nie większych jak 3 tyś km
2) Tarcze Brembo najlepiej współpracowały u nas z klockami Ferrodo ale z serii Premier (są 3 serie klocków: Clasic - zielone pudełka, Premier - czerwone i Race). Na takim zestawie klocki przelatywały na nowej tarczy ok 60 tyś km, kolejne ok 50ciu i wszystko szło na wymianę. Sporo pyliły ale pył był zmywalny - nei wżerał się w felgi. TRW - zarówno tarcze jak i klocki - nic specjalnego. Klocki max 60 tyś km i dużo pylenia, tarcze po 2 kpl klocków były 2-3mm cieńsze niż wymiar kwalifikujący do wymiany.
3) Od jakichś 2 lat natomiast montujemy tylko i wyłącznie klocki Breck - polskie. Są zaje**ste. Auta takie jak VW Caddy czy T4 przelatują na nich do 100 tyś km !! Nie piszczą, dobrze hamują i nie pylą za bardzo. Po takim dystansie tarcze z klockami są do wymiany - ale to normalne. Nawet fabrycznie nie przeleciały więcej jak 100 tyś km.
P.S. Tarcze zmieniamy jak mają milimetr do 2 mniej niż grubość kwalifikująca do wymiany a nie dożynamy aż popękają !! jak wielu chwaląc się ze on "250 tyś km na tarczach zrobił" Poza tym to dostawczaki - pierza nie wożą...
4) obecnie najlepszym zestawieniem hebli to klocki Breck + tarcze Mikoda - też polskie.
Pomijając fakt że Mikody sa najtańsze to są bardzo, bardzo dobre. Na ostatnim kpl w Caddy`laku taki zestawik zrobił 133 tyś km na przedniej osi nim metalowy podkład z klocka zaczął szorować o rant tarczy. Okładziny na klocku od strony cylinderka jeszcze ze 3mm było. Ja nie wiem z czego oni te klocki i tarcze robią ale robią to rewelacyjnie.
Warto wspomnieć iż obie firmy ponad połowę produkcji sprzedają innym ... zatem kupując Ferrodo, Brembo czy ATE nie macie żadnej gwarancji czy przypadkiem nie kupiliście polskiej Mikody i polskiego Brecka tylko w innych opakowaniach (i drożej)
wasyl
Posty: 3
Rejestracja: 29 gru 2013, o 11:34
Lokalizacja: Łódź - Bałuty

Post autor: wasyl » 29 gru 2013, o 12:44

Piasek pisze:.
4) obecnie najlepszym zestawieniem hebli to klocki Breck + tarcze Mikoda - też polskie.
Pomijając fakt że Mikody sa najtańsze to są bardzo, bardzo dobre. Na ostatnim kpl w Caddy`laku taki zestawik zrobił 133 tyś km na przedniej osi nim metalowy podkład z klocka zaczął szorować o rant tarczy. Okładziny na klocku od strony cylinderka jeszcze ze 3mm było. Ja nie wiem z czego oni te klocki i tarcze robią ale robią to rewelacyjnie.
Warto wspomnieć iż obie firmy ponad połowę produkcji sprzedają innym ... zatem kupując Ferrodo, Brembo czy ATE nie macie żadnej gwarancji czy przypadkiem nie kupiliście polskiej Mikody i polskiego Brecka tylko w innych opakowaniach (i drożej)
Po przeczytaniu całego tematu, w końcu konkretna odpowiedź :) Dzieki, już wiem co kupić :padam:
Awatar użytkownika
bartek4334
Doradca
Posty: 2075
Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Kontakt:

Post autor: bartek4334 » 29 gru 2013, o 20:10

Co do klocków Breck to się zgodzę, ale jeśli chodzi o tarcze Mikoda wentylowane+nacinane to tragedia. Nie wiem jak ze zwykłymi tarczami. Ja teraz albo zainwestuję w oryginał lub przetestuję jeszcze Zimmerman :)
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5364
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek » 29 gru 2013, o 20:45

bartek4334 pisze:tarcze Mikoda wentylowane+nacinane
nadgorliwość gorsza od faszyzmu. Masz W210 a nie DTM ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość