Której firmy klocki polecacie

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

cyfer, jakie ceny w aso i do jakiego modelu ?
cyfer
Posty: 12
Rejestracja: 7 lis 2009, o 20:37
Lokalizacja: Poznań

Post autor: cyfer »

tonidriver pisze:cyfer, jakie ceny w aso i do jakiego modelu ?
Przepraszam za "małe" opóźnienie, Klocki założyłem ATE (159 zł - tak jak poprzednie z IC + tarcze Oryginalne 370zł za 2 szt). Poprzednie tarcze raczej od nowości (250 tyś ), a poprzednie klocki założyłem ATE ( teraz zmieniane po równo 45 tyś ale jeszcze z 2-4 tyś by przejechały). Pierwsze klocki w tym aucie miałem Ferrodo ( zakładane jeszcze w Niemczech) przejechały ponad 50 tyś - przejechałem osobiście. Teraz poczekamy na rozwój wydarzeń.
Zakładane do mojego osiołka E220, jazda 95% miasto, styl "normalny".
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Ojciec ,dane auta
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

cyfer, co znaczy tarcze oryginalne ?
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

W dzisiejszych czasach żaden producent nie robi już "chłamu".
Tarcze są porównywalnej jakości tak jak i klocki hamulcowe.Słabsi odpadli z rynku.
Piski to rzadkość.Na ogół klient na zużytych tarczach spala nowe klocki bo usiłuje zaoszczędzić.
Dziennie w warsztacie przy przeglądach wymienianych jest co najmniej komplet tarcz i z tuzin klocków.
Reklamacje na jakość (pisk) były ze dwa lata temu.
Mam założone Bosche na damę w podpisie, po mieście przejechałem 30 tys. klocki 30% tarcze jak nowe.W sumie 3-lata.Nie szaleję, ale nie raz tarcze pod domem były różowe.
Felgi niestety robią się czarne.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Tez stosuje tarcze Bosch-a,ale klocki Breck.Jakość ta sama i nie "farbują" felg.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 583
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 01:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek »

Wcześniej miałem klocki Jurid i chyba jeszcze oryginalne tarcze, taki zestaw hamował całkiem przyzwoicie (szału nie było, ale też nie było na co narzekać).
Od początku grudnia na tyle mam nacinane tarcze ATE PowerDisc i klocki ATE Ceramic.
Różnica podczas hamowania jest wyczuwalna (może też za sprawą zregenerowanych zacisków :P). Przy mocnym hamowaniu czuć, że tarcze są nacinane. Nie czuje prawie różnicy między siłą hamowania przy jeździe w deszczu/śniegu, a na suchym.

Po jakichś 2 tygodniach (ok 350km) zdjąłem koła bo miałem wymieniane sztywne przewody hamulcowe i wyglądały prawie jak nowe (ledwo co zdarta farba z tarcz).

W intercarsie zapłaciłem 2x110zł za tarcze i 190zł za klocki (mogłyby być trochę tańsze).
przy okazji wymieniłem odpowietrzniki, chyba po 4,5zł szt.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2012, o 22:05 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573


S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278


S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

hammond24 pisze:Tez stosuje tarcze Bosch-a,ale klocki Breck.Jakość ta sama i nie "farbują" felg.
Ciemne felgi dotyczyły różowych tarcz i mycia 2-razy w roku. :rotfl:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Aaaa,pardąnsik. :D
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

kolega założył tarcze na przód oczywiście firma "krzak" do w210 i po tysiącu km biją. Nadmienię,że piasta oczyszczona przed założeniem.
rob72
VIP
Posty: 200
Rejestracja: 30 wrz 2008, o 17:46
Lokalizacja: kostrzyn n/o

Post autor: rob72 »

witam. ja wymieniłem tarcze i klocki na bosch jakieś 2000 km do tyłu i jest git.hamują ekstra,trochę "kurzą" ale tragedii nie ma i zauważyłem jeszcze że przy lekkim naciśnięciu hamulca przez dłuższy czas auto samo mi jakby "dohamowuje" i czuć to dosyć wyrażnie. macie coś takiego? pozdr
MB W210 320 CDI COMBI AVANGARDE 2000R WDB2102261B179634
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Tarcze są toczone z tzw. pucków staliwnych lub żeliwnych.
Porządna firma wytacza ~ i sezonuje półfabrykat na świeżym powietrzu przez rok -dwa.
Potem toczy na wymiar.
Taka tarcza nawet rozgrzana do czerwoności obryzgana wodą z kałuży nie odkształca się.
Niestety czas to pieniądz i tarcze bez "sezonowania" idą na rynek.
Kałuża i po tarczy.
Stąd i różnica w cenach.
80 zł. za tarczę chłodzoną to żart.
Za dobrą trzeba minimum 3x tyle.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

noc pisze:Tarcze są toczone z tzw. pucków staliwnych lub żeliwnych.
Porządna firma wytacza ~ i sezonuje półfabrykat na świeżym powietrzu przez rok -dwa.
Potem toczy na wymiar.
Taka tarcza nawet rozgrzana do czerwoności obryzgana wodą z kałuży nie odkształca się.
Niestety czas to pieniądz i tarcze bez "sezonowania" idą na rynek.
Kałuża i po tarczy.
Stąd i różnica w cenach.
80 zł. za tarczę chłodzoną to żart.
Za dobrą trzeba minimum 3x tyle.
To ATE za 380pln z allegro będą dobre ?
Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

Podejrzewam że wiele przypadków bicia tarcz to po części skutek niewłaściwego ich użytkowania. Po założeniu nowych producent zaleca aby przez pierwsze 500 km unikać gwałtownego hamowania. Ja tak zrobiłem i dodatkowo w dalszej eksploatacji unikam silnego hamowania w kałużach.
Mam założone tarcze Mikoda. Polska produkcja i ma wiele pozytywnych opinii na forach. Zapłaciłem 95zł szt/przód. Zrobiłem na nich już 10tyś. km i nie narzekam. Tarcze proste, nie biją. Myślę że Mikoda może niedługo stanowić poważną konkurencję dla popularnych i wiodących producentów tarcz, szczególnie w kwestii cena/jakość.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Tak jak kayaba :hyhy:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości