Klocki do E klasy.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Klocki do E klasy.
Witam. Szukam od pewnego czasu porządnych klocków do swojego W124 z 97 roku. Trafiłem na dosyć ciekawą ofertę http://www.nowe-hamulce.pl/klocki,hamul ... 047070862/ Gdybyście mogli rzucić okiem i mi doradzić byłbym wdzięczny. Czy to całe ATE jest faktycznie takie dobre jak ludzie piszą?
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- RadekMBCLK270
- Posty: 158
- Rejestracja: 30 lip 2010, o 01:19
- Lokalizacja: Śląsk
Zmieniałem w ub. wiosnę tarcze przód oraz klocki na ATE, polecam. Nie zaskoczą Cię negatywnie, tzn. nie pylą nadmiernie ani nie skrzypią przy hamowaniu. Jak ze ścieralnością na razie Ci nie powiem, bo za krótko. Co do skuteczności hamowania wszystko ok! Jest tak samo jak w serii.
MB E 320 Cdi 2007 Avantgarde
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
....,a przesmarowales krawedzie boczne smarem miedzianym?(czesto pomaga)ralfi89 pisze:zmieniłem na tyle na ate komplet i piszczą mi ciąglę mogło by już przestać;)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
- RadekMBCLK270
- Posty: 158
- Rejestracja: 30 lip 2010, o 01:19
- Lokalizacja: Śląsk
Też mi się tak wydaje, nie powinny piszczeć nawet na początku, poza tym po rozpakowaniu nowych ATE zauważyłem, że są całe pokryte jakąś warstwą, która po paru mocnych hamowaniach elegancko się wytopiła i pozostała błyszcząca tarcza.. pewnie była to jakaś warstwa ochronna żeby nie rdzewiały przed założeniem.to coś źle pozakładane
MB E 320 Cdi 2007 Avantgarde
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
Tak powłoka zabezpiecza na czas magazynowania korozyjnie , ale po montażu należy obowiązkowo zmyć powłokę zmywaczem do tarczRadekMBCLK270 pisze:Też mi się tak wydaje, nie powinny piszczeć nawet na początku, poza tym po rozpakowaniu nowych ATE zauważyłem, że są całe pokryte jakąś warstwą, która po paru mocnych hamowaniach elegancko się wytopiła i pozostała błyszcząca tarcza.. pewnie była to jakaś warstwa ochronna żeby nie rdzewiały przed założeniem.to coś źle pozakładane
MB|e240|2.6 V6 (112,914) Manual-6 2001.r -Sprzedana .
MB|W211|e320| V6 M112.949| ASB 722.6 |Avangarde sedan
Star diagnosis Zgorzelec 508 834 500
MB|W211|e320| V6 M112.949| ASB 722.6 |Avangarde sedan
Star diagnosis Zgorzelec 508 834 500
Nie dalej jak wczoraj sprzedawałem tarcze do E90 z TRW i było jak byk w instrukcji aby zmyć je zmywaczem przed montażem.Aloiz pisze:Ja z kolei slyszalem ze klocki same sobie zertą powierzchnie tarczy do hamowania a reszta powierzchni która nie uczestniczy w styku klocka zostaje dalej pokryta farba aby nie korodowała. Ale to jest tylko jedna z teorii
Farba na rantach to jedno - tej nie zmyjesz ale warstwę konserwacyjną z pow. styku należy bezwzględnie usunąć ponieważ nim się zetrze skuteczność hamowania może być ograniczona oraz wniknie w klocki powodując smród i dymienie przez jakiś czas nim się wypali a poza tym na tarczach zaciągają się czarne smugi
Wracając do meritum:
Ja kilka razy w życiu miałem do czynienia z ATE i raczej ich miło nie wspominam.
- Praktycznie najdroższe na rynku aftermarket
- Trwałością absolutnie nie odzwierciedlają ceny - przeciętna to max...
- Każde które miałem piszczały: albo w początkowym okresie, albo w letnim okresie kiedy heble się szybko i do bardzo wysokich temp. nagrzewały
- pył jakie zostawiały szybko i mocno wżerał się w felgi - trudny do usunięcia.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości