Klocki do E klasy.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Sporo przelatały nasze wszystkie auta na kombinacji tarcz Brembo + klocków Ferrodo seria Premier (czerwone pudełka). Cicho i trwale. Ok 60 tyś km na klockach, tarcze - 2 kpl klocków.
Ostatnie kilka wymian to już lecimy na tarczach Mikoda + klocki Breck`a
110-130 tyś km wytrzymuje taki zestaw
Awatar użytkownika
rekin175
Posty: 439
Rejestracja: 1 lut 2014, o 16:57
Lokalizacja: DZG

Post autor: rekin175 »

Piasek pisze: Ostatnie kilka wymian to już lecimy na tarczach Mikoda + klocki Breck`a
110-130 tyś km wytrzymuje taki zestaw
Mówisz o "Mikoda" tych nawiercanych , także biorę je pod uwagę ale czytałem od użytkowników opinię że się wichrują .
MB|e240|2.6 V6 (112,914) Manual-6 2001.r -Sprzedana .

MB|W211|e320| V6 M112.949| ASB 722.6 |Avangarde sedan

Star diagnosis Zgorzelec 508 834 500
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Właśnie na tył kupiłem ATE i dzisiaj montuję.
Na jesieni założyłem na przód ATE i jest jak najbardziej OK.
Nic nie piszczy, nie ma problemu z pyłem na felgach jak tu pisze kol. piasek.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

rekin175 pisze:Mówisz o "Mikoda" tych nawiercanych
gdzie tam. Zwykłe gładkie.
stanleym210 pisze:Na jesieni założyłem na przód ATE i jest jak najbardziej OK.
Nic nie piszczy, nie ma problemu z pyłem na felgach
może się ostatnimi laty poprawili. Moje doświadczenia z ATE są gdzieś z przed 4-5 lat...
W firmowych wiecznie piszczały. Latem po miesiącu niemycia szczotką od garów trzeba było felgi szorować żeby wżarty pył z klocków usunąć.
Mieliśmy w domu 307kę, też na forum Puga siedziałem bo wiadomo to francuz - tam bez pomocy forum to z garażu nie wyjedziesz żeby do mechanika zaprowadzić :) i też był obszerny temat o hamulcach. Fabrycznie montowane ATE i jedno wielkie psioczenie na gnące się tarcze i wiecznie piszczące heble - zarówno w autach branych z PL salonów jak i sprowadzanych. Ja swojego sprowadziłem z Belgii to pomimo 40 tyś km miał już nowiutkie tarcze i klocki na osi przedniej założone - czyli też już mieli z tym problem. Tarcze nie wiem co było ale klocki i tak ATE z logo PSA. Efekt: u mnie piszczały tylko po rozgrzaniu. W CHR jak byliśmy myślałem że szału dostanę na ten ciągły miunk...
Po powrocie z CHR auto od razu poleciało do Nicei - to samo piszczenie.
Przyjechało - wywaliłem klocki i założyłem Ferrodo - błoga ku*wa cisza...
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Piasek a ten kurz z innych klocków gdzie poszedł , chyba wcale się nie scierają , nie śiej żyta :hyhy:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Zmywał się przy zwykłej jeździe w deszczu np...
Z ATE koła były i tak czarne
Awatar użytkownika
rekin175
Posty: 439
Rejestracja: 1 lut 2014, o 16:57
Lokalizacja: DZG

Post autor: rekin175 »

Sam już nie wiem co wybrać , Mikoda nawiercane czy zestaw ATE PD z klockami ATE ceramik , wiem że tu nie ma co porównywać tylko proste zapytanie czy różnica w cenie odzwierciedli lepszym hamowaniu jeżeli tak to jestem za aby dołożyć grosza . W końcu czasem nawet pół metra może uratować tyłek . I przepraszam że mieszam w topicu ;)
MB|e240|2.6 V6 (112,914) Manual-6 2001.r -Sprzedana .

MB|W211|e320| V6 M112.949| ASB 722.6 |Avangarde sedan

Star diagnosis Zgorzelec 508 834 500
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

rekin175 pisze:zestaw ATE PD z klockami ATE ceramik
to się nie masz nad czym zastanawiać bo śmiem twierdzić iż każdy z tu obecnych potwierdzi iż to kompletacja lepsza niż ori MB dostępnych w ASO do W210
To najwyższa liga.
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Na bezwordzie najbardziej rekomendowane sa klocki Akebono
Zalozylem je na przod w aucie zony i teraz tylne kolka czarnieja od pylu a przednie sa czysciutkie. 150,000 km i ciagle wyglada ze mam blisko 50%
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Kajtek1, tylko tarcze 3 komplety poszly nie ? :rotfl: :rotfl: klocki maja byc miekkie wtedy hamuja,twarde niszcza tarcze
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Tarcze byly 40% zuzyte jak klocki zakladalem. - musialem zeszlifowac duze kryzy na obrzezach bo kiepsko to wygladalo.
Podejrzewam ze to oryginaly przy ponad 400t km.
Akebono maja jakas cudowna formule ze robia klocki ceramiczne bez kurzu i bez skutkow ubocznych.
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

rekin175,
Ja mam tarcze Mikoda nawiercane , teraz już drugi komplet klocków założony. Bez żadnych sensacji.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

a ja pakuje do swoich samochodów ATE i nie narzekam, kurzą się nienerwowo, nie piszczą, zużycie na bardzo dobrym poziomie... ale co do zużycia to nie zawsze wynik bedzie oczywisty jeden jeździ w trasy inny nie :hyhy: np. moja mama swoją cklasą nigdy nie wyjechała po za Warszawę :hyhy: tak, nigdy :rotfl: klocki ate na przedniej osi skończyły się po 36 tyś... co uważam za rewelacyjny wynik...
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Sprawdziłem w zapiskach co mam u siebie. Klocki raicam, tarcze textar założone 45kkm temu, trasa/miasto 60/40, do czujników jeszcze daleko, tarcze rant ledwo wyczuwalny.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
rekin175
Posty: 439
Rejestracja: 1 lut 2014, o 16:57
Lokalizacja: DZG

Post autor: rekin175 »

romek61 pisze:rekin175,
Ja mam tarcze Mikoda nawiercane , teraz już drugi komplet klocków założony. Bez żadnych sensacji.
W sensie pozytywnym ?
MB|e240|2.6 V6 (112,914) Manual-6 2001.r -Sprzedana .

MB|W211|e320| V6 M112.949| ASB 722.6 |Avangarde sedan

Star diagnosis Zgorzelec 508 834 500
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości