grzeje mi tarczę hamulcową :-/
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
z odkręceniem tych przewodów jest zawsze problem i żadne klucze z dziurką Ci nie pomogą ja odkręcałem małą żabką do rur, ale musi być dobra.W pompie raczej nie grzeb.
[ Dodano: 2012-06-22, 17:23 ]
Oczywiście odkręcając w miejscu łączenie z przewodem metalowym jak już ktoś napisał musisz pomóc sobie drugim kluczem,aby nie przekręcić metalowego przewodu.
[ Dodano: 2012-06-22, 17:23 ]
Oczywiście odkręcając w miejscu łączenie z przewodem metalowym jak już ktoś napisał musisz pomóc sobie drugim kluczem,aby nie przekręcić metalowego przewodu.
w210 2.2d 1996.
Nissan almera 2.0d 1998
Fiat ducato 1.9d 1999
Nissan almera 2.0d 1998
Fiat ducato 1.9d 1999
odkręciłem przewód elastyczny - nie był łatwo, ale dało sie... nie bardzo wiem, po co MP zapodał tam nakrętkę na klucz 11 ( w miejsce zwyczajowej 10)
ale nic to, odkręciłem - przewód elastyczny wymieniłem (tylko po co) - była to wymiana z cyklu "dobre na nowe" - przewód stary miał dobry prześwit i żadnych rozwarswień, nowy jest dokładnie taki sam
[ Dodano: 2012-06-22, 22:08 ]
aha, no i nie musze chyba dodawać, że grzeje tarcza dalej
czyli zacisk miód malina (na nowej reperaturce), klocki miod malina, bolce i blaszki miod malina, wszedzie wyczyszczone i posmarowane - luzy nawet ponadstandardowe na wspolpracujacych cześciach.... z drugiej strony jest identycznie - i efekt: jedna strona zimna, druga strona grzeje
ale nic to, odkręciłem - przewód elastyczny wymieniłem (tylko po co) - była to wymiana z cyklu "dobre na nowe" - przewód stary miał dobry prześwit i żadnych rozwarswień, nowy jest dokładnie taki sam
[ Dodano: 2012-06-22, 22:08 ]
aha, no i nie musze chyba dodawać, że grzeje tarcza dalej
czyli zacisk miód malina (na nowej reperaturce), klocki miod malina, bolce i blaszki miod malina, wszedzie wyczyszczone i posmarowane - luzy nawet ponadstandardowe na wspolpracujacych cześciach.... z drugiej strony jest identycznie - i efekt: jedna strona zimna, druga strona grzeje
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
- Bandit120080
- Posty: 1160
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 15:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
tez była taka opcja - ale została wykluczona w ramach tzw. diagnostyki
tj. klocki w zacisku lekko rozsunięte, a na przewodzie elastycznym zacisnięty mały Morsik... po przejechaniu paru kilometrow tarcza zimniutka - czyli to ani ręczny, ani łożysko
nie mam juz pomysłu, niech sie grzeje i tyle
bylem tez dzis na szrocie mercedesowym - ale zaciski ktore tam oferują (z anglikow) wygladaja jakby byly moczone prze iks lat w kanale La Manche
[ Dodano: 2012-06-22, 23:16 ]
zresztą grzejące sie łożysko nie dawałoby odcisków stygnących kloców na tarczy (a takie odciski były)... a zatem łożysko wyeliminowałem na podstawie objawów wcześniejszych (no i tych z zaciśniętym przewodem też)
tj. klocki w zacisku lekko rozsunięte, a na przewodzie elastycznym zacisnięty mały Morsik... po przejechaniu paru kilometrow tarcza zimniutka - czyli to ani ręczny, ani łożysko
nie mam juz pomysłu, niech sie grzeje i tyle
bylem tez dzis na szrocie mercedesowym - ale zaciski ktore tam oferują (z anglikow) wygladaja jakby byly moczone prze iks lat w kanale La Manche
[ Dodano: 2012-06-22, 23:16 ]
zresztą grzejące sie łożysko nie dawałoby odcisków stygnących kloców na tarczy (a takie odciski były)... a zatem łożysko wyeliminowałem na podstawie objawów wcześniejszych (no i tych z zaciśniętym przewodem też)
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
tłoczek swobodnie przesuwać dłonią to można, ale raczej w snach
wygląda na to, ze znalazłem i usunąłem przyczynę - dziś zrobiłem ponad 200 km i moge stwierdzic, ze grzanie zniknęło
kto zgadnie, no kto zgadnie ?
wygląda na to, ze znalazłem i usunąłem przyczynę - dziś zrobiłem ponad 200 km i moge stwierdzic, ze grzanie zniknęło
kto zgadnie, no kto zgadnie ?
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
seburaj pisze:tłoczek swobodnie przesuwać dłonią to można, ale raczej w snach
wygląda na to, ze znalazłem i usunąłem przyczynę - dziś zrobiłem ponad 200 km i moge stwierdzic, ze grzanie zniknęło
kto zgadnie, no kto zgadnie ?
Czujnik ABS.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
no dobra, nie bede trzymał Was w niepewności...
a wiec przypomnę - zacząłem od rozbiórki zacisku (choć wyglądał na działający, tłoczki chodziły a osłony przeciwpyłowe były całe - cały zacisk nawet nie bardzo pordzewiały)
czyszczenie, mycie, składanie na nowej reperaturce
nic nie pomogło
wczesnie wyczyściłem na glanc bolec prowadnicy, blaszkę trzymającą, krawedzie wkładki spiłowałem
nic nie pomogło
znowu czyszczenie, porównanie pracy z drugim zaciskiem (wszystko na oko chodzi tak samo, a tamten sie nie grzeje)
dobra - wymieniam przewód elastyczny
zajetrudno było go oczywiscie odkręcić od przewodu metalowego - ale uległ
odkręciłem, dmucham w niego z tej i drugiej strony - generalnie dmucha sie jak w trąbkę, żadnych trudności - dokładnie tak samo jak w nowy przewód... ki .uj, myśle sobie
no ale nic - mam nowy, to zakładam
założyłem nowy - i PRZESTAŁO grzać
teraz wnioski:
przewód elastyczny może być naprawdę źródłem kłopotów !! nawe, jeżeli wygląda zewnętrznie i wewnętrznie na sprawny... ciekawe, nieprawdaż ?
[ Dodano: 2012-06-23, 19:38 ]
a wiec przypomnę - zacząłem od rozbiórki zacisku (choć wyglądał na działający, tłoczki chodziły a osłony przeciwpyłowe były całe - cały zacisk nawet nie bardzo pordzewiały)
czyszczenie, mycie, składanie na nowej reperaturce
nic nie pomogło
wczesnie wyczyściłem na glanc bolec prowadnicy, blaszkę trzymającą, krawedzie wkładki spiłowałem
nic nie pomogło
znowu czyszczenie, porównanie pracy z drugim zaciskiem (wszystko na oko chodzi tak samo, a tamten sie nie grzeje)
dobra - wymieniam przewód elastyczny
zajetrudno było go oczywiscie odkręcić od przewodu metalowego - ale uległ
odkręciłem, dmucham w niego z tej i drugiej strony - generalnie dmucha sie jak w trąbkę, żadnych trudności - dokładnie tak samo jak w nowy przewód... ki .uj, myśle sobie
no ale nic - mam nowy, to zakładam
założyłem nowy - i PRZESTAŁO grzać
teraz wnioski:
przewód elastyczny może być naprawdę źródłem kłopotów !! nawe, jeżeli wygląda zewnętrznie i wewnętrznie na sprawny... ciekawe, nieprawdaż ?
[ Dodano: 2012-06-23, 19:38 ]
a w jakim mechanizmie miałby cokolwiek grzać czujnik ABS ?kakadu pisze: Czujnik ABS.
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
Nie masz pojecia o czym piszesz, skoro taki z.ciebie ekspert to mało w życiu zrobiłeś.seburaj pisze:tłoczek swobodnie przesuwać dłonią to można, ale raczej w snach
wygląda na to, ze znalazłem i usunąłem przyczynę - dziś zrobiłem ponad 200 km i moge stwierdzic, ze grzanie zniknęło
kto zgadnie, no kto zgadnie ?
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
fabek pisze:zobacz też na włączonym silniku czy tłoczek po napompowaniu hamulca odbija normalnie.
seburaj pisze:nie bardzo rozumiem, co masz na mysli pisząc o odbijaniu tłoczka po napompowaniu hamulca
seburaj, czy tłoczek da się przesuwać swobodnie dłonią?
staraliśmy się pomóc, to zachowujesz się jak burak. mesio14 jak zwykle dobrze gada na dobrą sprawę elspasoo miał całkowitą rację już nawet nie wspominam o mnie, bo pytałem dokładnio o to samo.seburaj pisze:tłoczek swobodnie przesuwać dłonią to można, ale raczej w snach
no i jeszcze to:
seburaj pisze:taaaa, protekcjonalny ton i dyskredytowanie rozmówcy
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości