do zrobienia hamulce, co polecacie? oryginały, ATE czy TRW?

Moderatorzy: fabek, kichcio, elspasoo

vinci
Posty: 18
Rejestracja: 24 cze 2010, o 23:37
Lokalizacja: Warszawa

do zrobienia hamulce, co polecacie? oryginały, ATE czy TRW?

Post autor: vinci » 1 lip 2010, o 22:14

w świeżo zakupionym 300TD hamulce drewniaki, decyzja: wymiana tarczy i klocków przód - nalezy im się. Znajomy z InterCars proponuje TRW z klockami, jakie opinie o tym?
Ostatnio zmieniony 2 lip 2010, o 15:39 przez vinci, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
robak_wroc
Posty: 53
Rejestracja: 9 cze 2010, o 22:44
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: robak_wroc » 1 lip 2010, o 22:37

Ja osobiście nie jezdziłem na TRW - słyszałem ze są wporządku, natomiast polecam Ci ATE, parę złoty więcej i 100% zadowolenia
W210, E320 R6 '95r. PEŁNY LIFT
WDB2100551A021544
jeżeli mi pomogłeś klikam "POMÓGŁ"
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16067006
vinci
Posty: 18
Rejestracja: 24 cze 2010, o 23:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vinci » 1 lip 2010, o 22:41

OK, to drugi post za ATE, jak beda u nich to wezmę. Mogę też mieć oryginały za 199 zł za sztukę, ale dopiero w środę... :(((
E 300 TD 98' Elegance Silver Arrow ;)
Awatar użytkownika
robak_wroc
Posty: 53
Rejestracja: 9 cze 2010, o 22:44
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: robak_wroc » 1 lip 2010, o 23:07

vinci pisze:OK, to drugi post za ATE, jak beda u nich to wezmę. Mogę też mieć oryginały za 199 zł za sztukę, ale dopiero w środę... :(((
Dla mnie tarcza ATE w IC jest za 181pln, a ATE PowerDisc (nacinane) za 208pln
klocki ATE kpl 155pln :)
W210, E320 R6 '95r. PEŁNY LIFT
WDB2100551A021544
jeżeli mi pomogłeś klikam "POMÓGŁ"
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16067006
Awatar użytkownika
tomeks215
Posty: 522
Rejestracja: 24 maja 2008, o 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomeks215 » 1 lip 2010, o 23:26

Jeżdżę na klockach TRW, i ogólnie są dobre, nie piszczą, pylą tyle co inne, wydaję mi się tylko że są za twarde mam przejechane 24 tys. i klocki zużyły sie w połowie przy jeździe miejskiej. Ktoś powie dobry wynik, ale ja tak nie uważam, bo oczywiście zjechały się tarcze. Tarcze mam orginalne(podobno są bardziej miękkie), więc może opcja tarcze i klocki TRW będzie dobra.
Poprzednio jeździłem na Textarach i do nich wrócę. Starczały mi na 20 tys, ale tarcze całe.
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
vinci
Posty: 18
Rejestracja: 24 cze 2010, o 23:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vinci » 2 lip 2010, o 10:09

Zamówiłem ATE Power Disc, dobra cenę dostałem, (ok. 210zł) , i klocki do tego ATE. Za godzinę odbieram. Dzieki za pomoc wszystkim!
Ostatnio zmieniony 5 lip 2010, o 22:44 przez vinci, łącznie zmieniany 1 raz.
E 300 TD 98' Elegance Silver Arrow ;)
Awatar użytkownika
fabek
Administrator
Posty: 9727
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek » 3 lip 2010, o 00:54

tarcze tylko oryginal. klocki jakie chcesz.
Awatar użytkownika
tomeks215
Posty: 522
Rejestracja: 24 maja 2008, o 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomeks215 » 3 lip 2010, o 13:48

fabek pisze:tarcze tylko oryginal. klocki jakie chcesz.
Nie zgodzę się z tobą, najlepszy układ jest gdy tarcze i klocki są tego samego producenta. Taką opinię usłyszałem też od wielu mechaników.
Doświadczyłem to na sobie, tarcze orginał klocki TRW i zamiast klocków zjechały mi się tarcze. :cry:
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
Paszczak Junior
Posty: 132
Rejestracja: 31 maja 2010, o 20:56
Lokalizacja: Czermna (KTA)

Post autor: Paszczak Junior » 3 lip 2010, o 22:28

ja jeżdżę na klockach ate i sobie chwalę,auto dosłownie staje w miejscu,
nawet dziś do swojego Puchacza założyłem na tył nowy komplet klocków ate
S124 200TE metallic blue-black SPRZEDANY :(
golf3 1.6 lpg
W211 E220cdi brata;)
C220cdi 125KM-obecnie
Awatar użytkownika
rene
Posty: 489
Rejestracja: 13 sty 2009, o 21:10
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: rene » 4 lip 2010, o 00:30

Od ponad roku mam założone tarcze ATE i klocki ATE. Zrobiłem jakieś 15 tys. km na nich. Zużycie tarcz i klocków minimalne.
Skuteczność hamulców dobra, nie piszczą, nie hałasują.
Srebrna S210 290TD T Classic Automat '97
WDB2102171A400160
Obrazek
Awatar użytkownika
peter
VIP
Posty: 344
Rejestracja: 3 wrz 2009, o 22:33
Lokalizacja: Monachiun

Post autor: peter » 9 lis 2011, o 12:49

fabek pisze:tarcze tylko oryginal
a jakie to sa oryginal??? Jak bylem w swrwisie MB w Lodzi i zapytalem jakie maja tarcze to mi piec rodzajow wymienili (w tym TRW i ATE)
E 200 CDI 99r. Classic 156tys.
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
granio
Posty: 50
Rejestracja: 18 paź 2009, o 21:21
Lokalizacja: Łódz

Post autor: granio » 24 lis 2011, o 19:26

Witam .Dzisiaj kupiłem w łodzi w( wazcar ) komplet na przód tarcze + klocki TRW za 375 zł , już zmienione zobaczymy co z tego będzie
MB W123 2.4D sprzedany , MB W201 2.5D sprzedany , MB W210 2.9TD WDB2102171A533102
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8355
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc » 24 lis 2011, o 19:35

ATE cichsze, mało zużywana tarcza ale słabo w deszcz.
TRW zużywa tarcze, głośne w upał, zawsze tak samo skuteczne.
TRW dla "ścigantów".ATE dla "centusiów".Textar dla normalnych.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3249
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi » 25 lis 2011, o 14:33

A Brembo dla jakich :cool:
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
Awatar użytkownika
bartek4334
Doradca
Posty: 2075
Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Kontakt:

Post autor: bartek4334 » 25 lis 2011, o 14:44

A ja powiem tak. Wolałłbym TRW i textara od ATE, ale to moja sprawa.
Tylko teraz niech ktoś mi powie gdzie kupić dobre tarcze i klocki?
Nie zwróciliście uwagi, że to wszystko jakieś tanie jest?
Kiedys za Textara do 300TD płaciłem 250zł/szt a teraz kupie dwie za ta cenę.
Wszystko robione w kilku gatunkach i my to kupujemy.
Wchodzą na jakąś stronę Brembo itp. za komplet trzeba dać 600zł w górę.
Ja jeźdże dosyć agresywnie, przeszedłem wszystkie tarcze. Od najtańszych do tych najdroższych. Nawet serwisowe po 2mies. siadły i wibrują przy hamowaniu :)
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości