Cykanie w kole po wymianie okładzin hamulca postojowego
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 11 sty 2011, o 20:01
- Lokalizacja: Rzeszów
Cykanie w kole po wymianie okładzin hamulca postojowego
Witajcie koledzy
Dzisiaj miałem wymieniane okładziny hamulca postojowego, ponieważ po zimie mi się zaciął i szlifował podczas jazdy. Po rozebraniu okazało się, że rozsypały się sprężynki, na których okładziny są zamocowane. Kupiłem więc nowy zestaw montażowy z InterCars (sprężynki itd.), zmontowałem to wszystko i szlifowanie w kole ustąpiło, ale za to pojawiło się takie cykliczne cykanie ;/ zmienia się to w zależności od prędkości. Coś jakby jakaś sprężynka obijała o coś albo coś o coś zahaczało - nie jest to długie tarcie, lecz raczej taki punktowy odgłos. Ktoś ma jakiś pomysł, czym to może być spowodowane? Bo teoretycznie wszystko wygląda ok, hamulec też zaczął bardzo fajnie trzymać. Z góry dzięki za podpowiedzi
Dzisiaj miałem wymieniane okładziny hamulca postojowego, ponieważ po zimie mi się zaciął i szlifował podczas jazdy. Po rozebraniu okazało się, że rozsypały się sprężynki, na których okładziny są zamocowane. Kupiłem więc nowy zestaw montażowy z InterCars (sprężynki itd.), zmontowałem to wszystko i szlifowanie w kole ustąpiło, ale za to pojawiło się takie cykliczne cykanie ;/ zmienia się to w zależności od prędkości. Coś jakby jakaś sprężynka obijała o coś albo coś o coś zahaczało - nie jest to długie tarcie, lecz raczej taki punktowy odgłos. Ktoś ma jakiś pomysł, czym to może być spowodowane? Bo teoretycznie wszystko wygląda ok, hamulec też zaczął bardzo fajnie trzymać. Z góry dzięki za podpowiedzi
Mercedes W210 E290 2.9TD Manual 6
VIN: WDB2100171A495683
VIN: WDB2100171A495683
Trzeba by jeszcze raz rozebrać i dokładnie obadać co obciera i tak cyka.
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 11 sty 2011, o 20:01
- Lokalizacja: Rzeszów
No właśnie śruby są na pewno ok, bo wcześniej jeździłem na tych samych i nie było problemów. Rozbierałem już niby drugi raz i przeglądałem, teoretycznie wszystko wygląda ok i nie mam pomysłu, co może ocierać o co. Słychać to tak, jakby jakaś sprężynka przeskakiwała podczas obracania kołasklassa pisze:Moze masz jedną śrubę za długą i to ona tak ociera cyklicznie.
Mercedes W210 E290 2.9TD Manual 6
VIN: WDB2100171A495683
VIN: WDB2100171A495683
Spróbuj najpierw ze śrubami - zamień z lewego koła na prawe po jednej. Ja przerabiałem to samo w C124 i jak raz się założyło koło to cykało, a innym nie - to jest kwestia powiedzmy 1mm na jakiejś śrubie, lub obrobionego otworu w feldze przez co wchodzi głębiej.
EX '90 W201 2.0D "Śnieżka"
EX '90 C124 2.3 "Wisienka"
EX '98 W210 3.2 4matic "Żelek"
'00 W210 3.2 CDI "Mamba"
'92 W201 1.8 "Wisienka2"
WDB2100261B079761
EX '90 C124 2.3 "Wisienka"
EX '98 W210 3.2 4matic "Żelek"
'00 W210 3.2 CDI "Mamba"
'92 W201 1.8 "Wisienka2"
WDB2100261B079761
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 11 sty 2011, o 20:01
- Lokalizacja: Rzeszów
Dzięki za rady, koledzy Faktycznie problemem była jedna śruba - okazało się, że jest minimalnie dłuższa od pozostałych.Myski pisze:Spróbuj najpierw ze śrubami - zamień z lewego koła na prawe po jednej. Ja przerabiałem to samo w C124 i jak raz się założyło koło to cykało, a innym nie - to jest kwestia powiedzmy 1mm na jakiejś śrubie, lub obrobionego otworu w feldze przez co wchodzi głębiej.
Mercedes W210 E290 2.9TD Manual 6
VIN: WDB2100171A495683
VIN: WDB2100171A495683
Ja raz też spotkałem się z tym problemem na tyle i co najlepsze 'cykanie' powodowała sprężynka (te takie 2 co są po zdjęciu tarczy), która raptem była lekko wygięta inaczej niż zwykle (przemieniałem koła z innego okulara na chwilę i pewnie się poruszyła). Wystarczyło minimalnie inaczej ją ułożyć i wszystko jest ok.
Jeśli pomogłem - kliknij POMÓGŁ, dziękuję.
W210 290TD 98r.
WDB2100171A610998
W210 290TD 98r.
WDB2100171A610998
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości