Co to za tarcze i klocki?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Proszę
Tarcze
A 210 421 07 12
OptionPart_With: A 210 421 24 12
A 210 421 24 12
OptionPart_With: A 210 421 07 12
Klocki
A 002 420 44 20
Replaced_By: A 002 420 96 20
A 002 420 96 20
PARTS KIT
Wszystkie nr pasują.
Tarcze
A 210 421 07 12
OptionPart_With: A 210 421 24 12
A 210 421 24 12
OptionPart_With: A 210 421 07 12
Klocki
A 002 420 44 20
Replaced_By: A 002 420 96 20
A 002 420 96 20
PARTS KIT
Wszystkie nr pasują.
Ostatnio zmieniony 30 lip 2013, o 18:51 przez kakadu, łącznie zmieniany 1 raz.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Jeśli chodzi o tarcze ATE to maja numer 15-3440-0
Co do klocków to faktycznie ten podany numer nie dotyczy e 270cdi dziwne ,ale jeszcze poszukam.
A sprawdzałes w katalogu ATE? Według niego to jest .
MERCEDES-BENZ 002 420 45 20/13.0460-7087.2/ATE/ 21670, 21794, 607087
http://outcat-cs.tecdoc.net/ows/de/E393 ... ramesetJsp
Co do klocków to faktycznie ten podany numer nie dotyczy e 270cdi dziwne ,ale jeszcze poszukam.
A sprawdzałes w katalogu ATE? Według niego to jest .
MERCEDES-BENZ 002 420 45 20/13.0460-7087.2/ATE/ 21670, 21794, 607087
http://outcat-cs.tecdoc.net/ows/de/E393 ... ramesetJsp
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Ceramiczne Akebono maja dobry balans wszystkiego.
Ponoc daja dluzsza droge hamowania, ale ja nie odczuwam roznicy i jednen z kolegow robil pomiary i roznice wychodzily w granicach bledow pomiaru, wiec jesli roznice sa to marginesowe.
Zuzycie tarczy tez mnie malo rusza. Jesli zamiast 500,000 km zrobie tylko 480 tysiecy, to posiadanie czystych kol jest tego warte.
Ponoc daja dluzsza droge hamowania, ale ja nie odczuwam roznicy i jednen z kolegow robil pomiary i roznice wychodzily w granicach bledow pomiaru, wiec jesli roznice sa to marginesowe.
Zuzycie tarczy tez mnie malo rusza. Jesli zamiast 500,000 km zrobie tylko 480 tysiecy, to posiadanie czystych kol jest tego warte.
Pół miliona robisz na kpl tarcz ??
po zdjęciu rozumiem ze golić się nimi można...
ATE też teraz do oferty wprowadziło klocki ceramiczne. Zatem najdalej za pół roku każdy producent będzie miał takowe w ofercie.
po zdjęciu rozumiem ze golić się nimi można...
ATE też teraz do oferty wprowadziło klocki ceramiczne. Zatem najdalej za pół roku każdy producent będzie miał takowe w ofercie.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
No u mnie firmowe z racji przebiegów jakie robią faktycznie 120-140 tys km max robią na tarczach. 2kpl klocków i tarcze mają 2-3mm mniej niż graniczna wartość dopuszczająca do użytku. W każdym z aut już po 3x (w jednym 4x) zmieniałem tarcze.
W VW Caddy
22mm grubości ma fabrycznie nowa
18mm to wartość graniczna kwalifikująca tarcz jako zużytą
16-15mm mają po 120-140 tyś km
i to wszystko renomowane produkty Brembo, TRW, itp. Żadne tam 4Maxy czy Kagery albo jeszcze jakie cuda z allegro
W VW Caddy
22mm grubości ma fabrycznie nowa
18mm to wartość graniczna kwalifikująca tarcz jako zużytą
16-15mm mają po 120-140 tyś km
i to wszystko renomowane produkty Brembo, TRW, itp. Żadne tam 4Maxy czy Kagery albo jeszcze jakie cuda z allegro
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości