zwyczajnie się zużywa... jak to czujnik stopu...Linoge pisze: co w takim razie moze sie psuc w czujniku ktory ma 4 styki i sprezynke?
Błąd ABS ESP BAS, błąd czujnika skrętu,błąd czujnika l.koła
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Podepnę się troszkę pod temat, bo problem ten sam . Otóż wszystkie kontrolki gasną jak trzeba, geometria, zbieżność ustawione i nic nie pomogło , w prawych łukach i zakrętach działa ESP i to przy prędkościach ok. 80-90 km/h, i tylko w prawych. Nie byłem jeszcze na SD ale jutro się wybieram , bo już pomysłu nie ma. Dodam że po wyłączeniu ESP jechałem z różnymi prędkościami i to po mokrej nawierzchni i ani na moment samochód nie wchodził w jakieś uślizgi czy inna nie kontrolowaną jazdę .glancek pisze:A ja na twoim miejscu zaczął bym od zrobienia geometrii.
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
ESP wlacza sie dopiero jak tracisz kontrole. Jezdziles bokiem?
Jak masz zly czujnik szybkosci na ktoryms kole, to SD powinien wykazac ktory, ale nie zdajmy sie slepo na SD.
Ja mialem w jednym mesiu hamulce pulsujace przy 130 km/h. Zadnych swiatelek, wszystko niby dobrze i dopiero jak po 3 miesiacach walczenia z tym zrobilem dobra plukanke starego plynu hamulcowego, to ustalo.
Jak masz zly czujnik szybkosci na ktoryms kole, to SD powinien wykazac ktory, ale nie zdajmy sie slepo na SD.
Ja mialem w jednym mesiu hamulce pulsujace przy 130 km/h. Zadnych swiatelek, wszystko niby dobrze i dopiero jak po 3 miesiacach walczenia z tym zrobilem dobra plukanke starego plynu hamulcowego, to ustalo.
Jak nie jechales bokiem, to skad wiesz ze ESP zadzialalo?
Z opisu to moze byc ABS.
Co nie zmienia sytuacji ze oba systemy uzywaja te same czujniki na kolach.
Yawn czujnik chyba by Ci zapalil swiatelko.
Tak czy inaczej SD to dobry poczatek diagnostyki.
Oczywiscie zakladajac ze juz sprawdziles opony na rownomierny bieznik i cisnienie?
Z opisu to moze byc ABS.
Co nie zmienia sytuacji ze oba systemy uzywaja te same czujniki na kolach.
Yawn czujnik chyba by Ci zapalil swiatelko.
Tak czy inaczej SD to dobry poczatek diagnostyki.
Oczywiscie zakladajac ze juz sprawdziles opony na rownomierny bieznik i cisnienie?
Miga trójkąt! Samoczynnie przyhamowuje!Kajtek1 pisze:Jak nie jechales bokiem, to skad wiesz ze ESP zadzialalo?
Z opisu to moze byc ABS.
Co nie zmienia sytuacji ze oba systemy uzywaja te same czujniki na kolach.
Yawn czujnik chyba by Ci zapalil swiatelko.
Tak czy inaczej SD to dobry poczatek diagnostyki.
Oczywiscie zakladajac ze juz sprawdziles opony na rownomierny bieznik i cisnienie?
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 19 mar 2013, o 14:04
- Lokalizacja: Suwałki
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 19 mar 2013, o 14:04
- Lokalizacja: Suwałki
Czesc chlopaki, potrzebuje porady w swoim dochodzeniu
Oczytałem kilka tematów na ten temat i to sporych, jednak nie znalazłem swojego problemu.
WDB2021932F991108
BAS ESP Wyskakuje u mnie:
1. po przekroczeniu 110km/h zawsze, nie ma znaczenia tu gwałtowne przyspieszenie(obroty) na jakimkolwiek biegu. Spokojnie w na prostej autostradzie zawsze 110 ... i bach swieci
2. Przy gwałtownych skrętach lewo i prawo
Kasuje sie po ponownych odpaleniu silnika i przekroczeniu 20km/h...
Przy wciskaniu hamulca wszystko OK
Komputer pokazał switch on brake servo, ale nie kumam dlaczego sie włącza kontrolka przy jednej okreslonej prędkosci i przy skrętach, jakos mi to nie pasuje.
Czy to jest czujnik przyspieszenia bocznego?! Czy to jest czujnik skrętu?, czy czujnik przy którymś kole? ...nie wiem, moze ktos mial podobny problem z zapalaniem sie ESP przy 110km/h?
Wczoraj wracam z pracy, i w dosyc długim łuku w prawo przy ok 65km/h zaswieciły się kontrolki, wiec moze to czujnik przy lewym ...tylnym kole?
Pozdrawiam
Oczytałem kilka tematów na ten temat i to sporych, jednak nie znalazłem swojego problemu.
WDB2021932F991108
BAS ESP Wyskakuje u mnie:
1. po przekroczeniu 110km/h zawsze, nie ma znaczenia tu gwałtowne przyspieszenie(obroty) na jakimkolwiek biegu. Spokojnie w na prostej autostradzie zawsze 110 ... i bach swieci
2. Przy gwałtownych skrętach lewo i prawo
Kasuje sie po ponownych odpaleniu silnika i przekroczeniu 20km/h...
Przy wciskaniu hamulca wszystko OK
Komputer pokazał switch on brake servo, ale nie kumam dlaczego sie włącza kontrolka przy jednej okreslonej prędkosci i przy skrętach, jakos mi to nie pasuje.
Czy to jest czujnik przyspieszenia bocznego?! Czy to jest czujnik skrętu?, czy czujnik przy którymś kole? ...nie wiem, moze ktos mial podobny problem z zapalaniem sie ESP przy 110km/h?
Wczoraj wracam z pracy, i w dosyc długim łuku w prawo przy ok 65km/h zaswieciły się kontrolki, wiec moze to czujnik przy lewym ...tylnym kole?
Pozdrawiam
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 19 mar 2013, o 14:04
- Lokalizacja: Suwałki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości