Błąd ABS ESP BAS, błąd czujnika skrętu,błąd czujnika l.koła

Moderatorzy: fabek, kichcio, elspasoo

Awatar użytkownika
lukip66
Posty: 251
Rejestracja: 10 gru 2008, o 11:45
Lokalizacja: Pińczów
Kontakt:

Post autor: lukip66 » 11 kwie 2010, o 13:04

Witam
mam taki problem iż jadąc wyskoczył mi zająć i zahamowałem gwałtownie i uderzyłem go lewym kołem.... i pojawił mi sie błąd ASR i BAS i nie wiem co teraz robic.... :-(
Auto 97r więc przed liftem
Mercedes W211 2,7 CDI i W140 S500 CL :)
Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak mozna dac w pizd_.....
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3571
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew » 11 kwie 2010, o 13:13

lukip66, po co 2 razy to samo piszesz?

Odpal auto i zrób od nowa adaptację - kierownica na max lewo, prawo i lewo, i powinien zgasnąć. Jak nie zgaśnie to nie wiem co jest :-/
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
lukip66
Posty: 251
Rejestracja: 10 gru 2008, o 11:45
Lokalizacja: Pińczów
Kontakt:

Post autor: lukip66 » 11 kwie 2010, o 13:17

przestraszyłem sie tego blędu i mnie bardzo drazni...
probowałem i nic z tego :-|
Mercedes W211 2,7 CDI i W140 S500 CL :)
Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak mozna dac w pizd_.....
hammond24
Doradca
Posty: 4062
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 » 11 kwie 2010, o 15:38

Zdjąć lewe koło,dokładnie obejrzeć czujniki i przewody.Prawdopodobnie przewód oberwał zającem.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
lukip66
Posty: 251
Rejestracja: 10 gru 2008, o 11:45
Lokalizacja: Pińczów
Kontakt:

Post autor: lukip66 » 14 kwie 2010, o 21:41

po problemie
czujnik hamulca załatwił wszystko
kupywałem ostatnio w ASO do W211 i zapłaciłem 32zł a do W210 70 zl
ale wazne ze bede mogł spać spokojnie
Mercedes W211 2,7 CDI i W140 S500 CL :)
Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak mozna dac w pizd_.....
Awatar użytkownika
ewro3
Posty: 12
Rejestracja: 13 wrz 2011, o 22:28
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: ewro3 » 7 paź 2011, o 20:49

a ja mialem podobnie, tyle ze po wymianie tasmy airbac na nowa. zaraz po kazdym uruchomieniu zapalaly mi sie wszytskie kontrolki. ale po przeczytaniu waszych rad wymienilem tasme na kolejna nową i wszystko wrocilo do normy. dziala jak nalezy dziekuje i pozdrawiam.
E270 CDI LIFT 99r automat
WDB2100161A990630
holloww
Posty: 159
Rejestracja: 11 maja 2010, o 22:19
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: holloww » 8 paź 2011, o 08:13

Gdyby po tak zwanej "adaptacji" nie zgasł to znaczy że trzeba na kompa jechać. To na prawdę nie boli chyba że ktoś woli szukać po ciemku.
www.mercserwis.pl SERWIS SAMOCHODOWY
remocar
Posty: 29
Rejestracja: 23 maja 2012, o 15:19
Lokalizacja: Morąg

Post autor: remocar » 14 gru 2013, o 22:07

Ostatnimi czasy wywala mi dość często BAS i ESP... wyczyściłem czujnik skrętu za kierownica ale nie pomogło na SD pokazuje bląd C1406 bas brake booster wie ktoś może czego szukać po tym kodzie bo ja nie znalazłem nic konkretnego zamówiłem tylko tak zapobiegawczo nowy czujnik stopu ale to w przyszłym tyg wymienie...
E430 Avantgarde
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3140
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 » 14 gru 2013, o 22:11

Wspomaganie hamulcow Ci siada. Zacznij od sprawdzenia wezykow. Twoj silnik dostaje podcisnienie z kolektora ssacego i dalej idzie na zbiornik wspomagania i inne gadgety jak sterowniki klimatyzacji.
remocar
Posty: 29
Rejestracja: 23 maja 2012, o 15:19
Lokalizacja: Morąg

Post autor: remocar » 16 gru 2013, o 12:28

Idze taki dość gruby przewód od tyłu kolektora bo pompy wspomagania hamulców i przy kolektorze jest taka jakby złączka z króćcem i na niej jest wyczuwalny luz czy to może być przyczyną?
E430 Avantgarde
Gawra
Posty: 3114
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra » 16 gru 2013, o 13:39

remocar pisze:Idze taki dość gruby przewód od tyłu kolektora bo pompy wspomagania hamulców i przy kolektorze jest taka jakby złączka z króćcem i na niej jest wyczuwalny luz czy to może być przyczyną?
Nie tylko moze, ale prawdopodobnie tak; bo byc moze jest zasysania dodatkowego powietrza z zewnatrz co powoduje utrate podcisnienia?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Gumibeer77
Posty: 2
Rejestracja: 4 wrz 2013, o 15:27
Lokalizacja: Bergen Norwegia

Post autor: Gumibeer77 » 9 mar 2014, o 14:49

Witam kolegów. Jeżeli zrobię jakaś gafę to przepraszam ale na mechanice nie znam się za dużo. Do rzeczy, na początku stycznia zapaliły mi się kontrolki ABS ESP i BAS, do tego pojawił się problem ze skrzynia raz się blokowała a raz było OK. udałem się do serwisu Mercedesa oni wymienili pierścienie od ABS(nie wiem czy dokładnie tak się to nazywa) i do dzisiaj było ok. Dojechałem na stacje benzynowa zgasiłem silnik. i po powrocie znowu ten sam problem. Zadzwoniłem po lawetę i odstawiłem samochód pod serwis. Jak już wyczytam problem ze skrzynia możne wynikać z czujnika hamulca
viewtopic.php?t=12347&postdays=0&postorder=asc&start=15
Teraz pytanie czy ten sam czujnik może powodować błędy ASP ESP BAS? Będę tez domagał się zwrotu kosztów za lawetę, bo wspominałem o problemach ze skrzynia, przy pierwszej naprawie. Nie wiem czy ma tez znaczenie to ze przy pierwszej naprawie był robiony serwis B. Za porady z góry dziękuje.

PS dodam ze nie chodzi o kasę ale o profesjonalizm mechaników i oczywiście dobro moje ukochanej Laleczki.
W końcu wymarzona gwiazdeczka. Nawiąże kontakt z fanami MB ze Skandynawii. E200 Elegance / WDB2100351B105220
hammond24
Doradca
Posty: 4062
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 » 9 mar 2014, o 20:48

Teraz pytanie czy ten sam czujnik może powodować błędy ASP ESP BAS?

Tak
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
luka9
Posty: 74
Rejestracja: 24 kwie 2011, o 10:57
Lokalizacja: wawa

Post autor: luka9 » 18 maja 2014, o 14:57

Witam
Mam problem w aucie ojca S210 3.0td przedlift 97r. auto jak wpadnie na jakąś nierówność, czy też koło podskoczy na nierówności (bardziej) to zapala się BAS, ESP i ABS co może być przyczyną takie stanu rzeczy? Do tego przestaje wtedy działać tempomat. oczywiście auto w automacie? Kwiatki zaczęły się po odłączeniu akumulatora któregoś pięknego dnia, dodam że przy każdym zgaszeniu i odpaleniu auta błędy giną
Mercedes E300 TD kombi 97r.
Mercedes W124 sedan 200d 90r (szatan) :D
romek61
Doradca VIP
Posty: 1106
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 » 18 maja 2014, o 16:58

luka9 pisze:Kwiatki zaczęły się po odłączeniu akumulatora któregoś pięknego dnia
Jeszcze raz przyjrzyj się kablom przy akumulatorze, masz gdzieś luźny kabel.
A akumulator jest przykręcony do podłogi?
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość