ABS BAS ETS ASR ESP zespolony wyłącznik stopu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: ABS BAS ETS ASR ESP zespolony wyłącznik stopu
lukasz1987 Moduł zasilania do sprawdzenia, lub wymiany (w skrzynce z komputerami - ten z bezpiecznikami i przekaźnikiem).
Wstaw w stopkę informacje o modelu z nr VIN, będzie łatwiej coś doradzać.
Wstaw w stopkę informacje o modelu z nr VIN, będzie łatwiej coś doradzać.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 14:43
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: ABS BAS ETS ASR ESP zespolony wyłącznik stopu
Brak reguły przy wyskakiwaniu błędu. Błąd pojawia się i znika losowo, nie trzeba gasić samochodu żeby zniknął, raz świeci kilka minut, raz tylko błysna kontrolki. Nie ma znaczenia czy samochód stoi, jedzie, przyspiesza, czy hamuje, błąd zapala się i gaśnie sam. Tak jak pisałem, jak się pojawia samochód nie reaguje na manetke od kierunków/wycieraczek, nie działa oświetlenie kabiny i gaśnie podświetlenie wyświetlacza radia. Światła stopu działają normalnie.
We wtorek mam zamiar go podłączyć do kompa, o ile dojadę do domu zświątecznego wyjazdu...
We wtorek mam zamiar go podłączyć do kompa, o ile dojadę do domu zświątecznego wyjazdu...
Hades S210 2.0 99r
WDB2102351A9187746
WDB2102351A9187746
Re: ABS BAS ETS ASR ESP zespolony wyłącznik stopu
lukas1987 ja bym bardziej stawiał na czujnik kąta skrętu pod taśmą airbagu. Jak się zapalą kontrolki przekręcić kierownicą prawo/lewo od pełnego do pełnego skrętu 2 razy. Wyłącz zapłon i ponownie uruchom samochód. Jeśli błąd zniknie to właśnie ten czujnik padnięty.
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 14:43
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: ABS BAS ETS ASR ESP zespolony wyłącznik stopu
Dziękuję za porady i tropy, ale w moim przypadku winny był regulator napięcia, podawał ponad 18V, po wymianie problem ustąpił i wszystko działa jak należy
Hades S210 2.0 99r
WDB2102351A9187746
WDB2102351A9187746
Re: ABS BAS ETS ASR ESP zespolony wyłącznik stopu
Witam,
Na forum jest dużo info na ten temat jednak siedzę na telefonie i nie jestem w stanie tego znaleść.
Czy po kupnie nowego czujnika stop, przed założeniem trzeba go jakoś kalibrować?
Pamietam, ze ktoś wklejal tutaj informacje jak to zrobić.
Objawy:
Brak stop, błąd bas asr i tryb awaryjny
Pozdr
Na forum jest dużo info na ten temat jednak siedzę na telefonie i nie jestem w stanie tego znaleść.
Czy po kupnie nowego czujnika stop, przed założeniem trzeba go jakoś kalibrować?
Pamietam, ze ktoś wklejal tutaj informacje jak to zrobić.
Objawy:
Brak stop, błąd bas asr i tryb awaryjny
Pozdr
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
Re: ABS BAS ETS ASR ESP zespolony wyłącznik stopu
Co chciałbyś kalibrować?Zamieniasz stary na nowy i tyle.
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
Re: ABS BAS ETS ASR ESP zespolony wyłącznik stopu
Świecą kontrolki ABS BSA ASR komunikat schlupf regulung.
Auto stało w garażu ponad rok nie używane i bateria padła. Naladowalem baterie, uruchomiłem auto i pozostawiłem je w garażu na godzinę. Wrocilem przygazowalem i zgasiłem. Po miesiącu uruchomiłem auto ponownie i zostawiłem odpalone na 2-3h w garażu..kiedy wrocilem zastałem auto z podniesiona temperatura do 105 stopni, falującymi obrotami i świecącymi kontrolkami ABS BSA ASR i komunikat schlupf regulung.
Zgasiłem samochód i następnego dnia postanowiłem nim wyjechać z garazu, kontrolki sie zapaliły okazało sie ze auto jest w trybie i rozpędza sie Ok 20km/h max a obroty do 2000.i jedzie tylko na jednym biegu do przodu..wsteczny działa. Bezpieczniki sprawdziłem, STOP dziala, nie zaglądałem do skrzynki z prawej strony gdzie sa przekaźniki z bezpieczinksmi..nie sprawdzałem czujników.
Cenne sa dla mnie wszystkie rady
W210 E320 1997
Nr VIN WDB2100651A404327
Auto stało w garażu ponad rok nie używane i bateria padła. Naladowalem baterie, uruchomiłem auto i pozostawiłem je w garażu na godzinę. Wrocilem przygazowalem i zgasiłem. Po miesiącu uruchomiłem auto ponownie i zostawiłem odpalone na 2-3h w garażu..kiedy wrocilem zastałem auto z podniesiona temperatura do 105 stopni, falującymi obrotami i świecącymi kontrolkami ABS BSA ASR i komunikat schlupf regulung.
Zgasiłem samochód i następnego dnia postanowiłem nim wyjechać z garazu, kontrolki sie zapaliły okazało sie ze auto jest w trybie i rozpędza sie Ok 20km/h max a obroty do 2000.i jedzie tylko na jednym biegu do przodu..wsteczny działa. Bezpieczniki sprawdziłem, STOP dziala, nie zaglądałem do skrzynki z prawej strony gdzie sa przekaźniki z bezpieczinksmi..nie sprawdzałem czujników.
Cenne sa dla mnie wszystkie rady
W210 E320 1997
Nr VIN WDB2100651A404327
W210 E320 1997 Avangarde sedan
W124 E230 1991 sedan
W124 E230 1991 sedan
Re: ABS BAS ETS ASR ESP zespolony wyłącznik stopu
Sprawdź akumulator, to że się naładował i uruchomił auto nie oznacza, że jest sprawny. Jak będzie ok to szukamy dopiero dalej. Zbyt często ludzie wymieniają "pół auta" przez akumulator żeby go zignorować.JustSytes pisze: ↑20 maja 2019, o 17:07 Świecą kontrolki ABS BSA ASR komunikat schlupf regulung.
Auto stało w garażu ponad rok nie używane i bateria padła. Naladowalem baterie, uruchomiłem auto i pozostawiłem je w garażu na godzinę. Wrocilem przygazowalem i zgasiłem. Po miesiącu uruchomiłem auto ponownie i zostawiłem odpalone na 2-3h w garażu..kiedy wrocilem zastałem auto z podniesiona temperatura do 105 stopni, falującymi obrotami i świecącymi kontrolkami ABS BSA ASR i komunikat schlupf regulung.
Zgasiłem samochód i następnego dnia postanowiłem nim wyjechać z garazu, kontrolki sie zapaliły okazało sie ze auto jest w trybie i rozpędza sie Ok 20km/h max a obroty do 2000.i jedzie tylko na jednym biegu do przodu..wsteczny działa. Bezpieczniki sprawdziłem, STOP dziala, nie zaglądałem do skrzynki z prawej strony gdzie sa przekaźniki z bezpieczinksmi..nie sprawdzałem czujników.
Cenne sa dla mnie wszystkie rady
W210 E320 1997
Nr VIN WDB2100651A404327
Re: ABS BAS ETS ASR ESP zespolony wyłącznik stopu
Dziękuje za odpowiedz
W210 E320 1997 Avangarde sedan
W124 E230 1991 sedan
W124 E230 1991 sedan
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości