ABS BAS ETS ASR ESP zespolony wyłącznik stopu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Witam.
Ja mam niestety podobny problem. otóż:
od kilku dni pojawiał mi się LAMPE DEFEKT, który zapalał się po wciśnieciu pedału hamulca. doprowadziło mnie to do braku lewego światla stop. Wcześniej kilka razy pojawiał mi się komunikat ASR regulung (nie wiem czy ma to coś wspólnego). Dziś podjechalem do sklepu, zakupiłem żaróweczke P21W4 i ją wymieniłem. Przekręciłem zapłon i pojawił się błąd ASR i ABS oraz ponownie Lamp Defekt(bez wciśnięcia pedału)kontrolki od Abs i Asr się cały czas palą.Niestety teraz nie mam żadnego światła stop! Jeszcze jedna rzecz, po wymianie żaróweczki nie paliła się lewa lampa, poprawiłem jeszcze raz żarówke i było oki.
Moje pytanie:
możliwe że jest uszkodzony czujnik stopu?
czy na razie szukać tego w bezpiecznikach?
okazało się, że bezpiecznik nr 2
Ja mam niestety podobny problem. otóż:
od kilku dni pojawiał mi się LAMPE DEFEKT, który zapalał się po wciśnieciu pedału hamulca. doprowadziło mnie to do braku lewego światla stop. Wcześniej kilka razy pojawiał mi się komunikat ASR regulung (nie wiem czy ma to coś wspólnego). Dziś podjechalem do sklepu, zakupiłem żaróweczke P21W4 i ją wymieniłem. Przekręciłem zapłon i pojawił się błąd ASR i ABS oraz ponownie Lamp Defekt(bez wciśnięcia pedału)kontrolki od Abs i Asr się cały czas palą.Niestety teraz nie mam żadnego światła stop! Jeszcze jedna rzecz, po wymianie żaróweczki nie paliła się lewa lampa, poprawiłem jeszcze raz żarówke i było oki.
Moje pytanie:
możliwe że jest uszkodzony czujnik stopu?
czy na razie szukać tego w bezpiecznikach?
okazało się, że bezpiecznik nr 2
Ostatnio zmieniony 9 mar 2011, o 18:31 przez wlodi, łącznie zmieniany 1 raz.
wlodi
Granatowe oczko
w210 2,8 benz.+ LPG
Elegance r. 1996 ASB
________________
Vin: WDB2100531A182288
Granatowe oczko
w210 2,8 benz.+ LPG
Elegance r. 1996 ASB
________________
Vin: WDB2100531A182288
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Myślałem, że po wysłaniu przez te kilka lat, kilku postów, przekażę trochę wiedzy na forum.
Chyba się nie udało.Polak po szkodzie nadal głupi będzie i nie nauczy się na czyimś błędzie.
Żadnych podmian sterowników, nawet o tym samym numerze bez Star Diagnosis, EPC i WIS.
Powiem więcej, gaśnica powinna stać w zasięgu ręki. "Ja wójt wam to mówię"
Dodano: Pewna firma z Tajwanu sprzedaje drobiazg dla warsztatów samochodowych.
To klema pośrednia do akumulatora odpalana małą petardą przez pilota.Zakres zastosowania, szef ma pilota w ręku, pracownik próbuje naprawić auto.
Chyba się nie udało.Polak po szkodzie nadal głupi będzie i nie nauczy się na czyimś błędzie.
Żadnych podmian sterowników, nawet o tym samym numerze bez Star Diagnosis, EPC i WIS.
Powiem więcej, gaśnica powinna stać w zasięgu ręki. "Ja wójt wam to mówię"
Dodano: Pewna firma z Tajwanu sprzedaje drobiazg dla warsztatów samochodowych.
To klema pośrednia do akumulatora odpalana małą petardą przez pilota.Zakres zastosowania, szef ma pilota w ręku, pracownik próbuje naprawić auto.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
kontrolki ABS BAS ESP a przyspieszanie
jak w temacie. zapalają się przy gwałtownym przyspieszaniu. Wyłączenie silnika resetuje komunikat. Czy przyczyną w tym przypadku jest też ten "mityczny" włącznik, czy mam szukać w innym miejscu?
S211 500 4MATIC/2004 OBSIDIAN BLACK
S210 430 4MATIC/2002 OBSIDIAN BLACK; WDB2102831X076171 był
W123 230C Silbergrun/1978
W123 280CE Silbergrun/1977 (rozebrany)
Land Rover Discovery I 300/1996OBSIDIAN BLACK
S210 430 4MATIC/2002 OBSIDIAN BLACK; WDB2102831X076171 był
W123 230C Silbergrun/1978
W123 280CE Silbergrun/1977 (rozebrany)
Land Rover Discovery I 300/1996OBSIDIAN BLACK
Moim zdaniem zwarcie oprawki żarówki powoduje : brak światła stop i wywala bezpiecznik.S.W.A.T pisze:Wymieniony czujnik a nadal to samo... po uruchomienniu wywaala BAS, ASR i ABS... ??
Wymień oprawkę załóż żarówkę i, wymień bezpiecznik, obserwuj banan na ustach.
E290TD/'96 Avantgarde- ręczna skrzynka
Nie płakałem 11 września 2001 i o 21:37 też nie.
Piszę poprawnie po polsku.
Nie płakałem 11 września 2001 i o 21:37 też nie.
Piszę poprawnie po polsku.
Zwarcie w oprawie żarówki nastąpiło by przy naciśnięciu hamulca.(Miałem coś takiego)EEDVIKING pisze:Moim zdaniem zwarcie oprawki żarówki powoduje : brak światła stop i wywala bezpiecznik.S.W.A.T pisze:Wymieniony czujnik a nadal to samo... po uruchomienniu wywaala BAS, ASR i ABS... ??
Wymień oprawkę załóż żarówkę i, wymień bezpiecznik, obserwuj banan na ustach.
WDB2102061B324666
Każdy inżynier wie, że matematyka jest jak kobieta - trzeba ją umieć wykorzystać, a nie zrozumieć.
Każdy inżynier wie, że matematyka jest jak kobieta - trzeba ją umieć wykorzystać, a nie zrozumieć.
Witajcie , nagrałem mały filmik z zachowaniem mojego autka , i prosiłbym o pomoc , i jako takie nakierowanie mnie na mozliwe rozwiazanie usterki :
http://hotfile.com/dl/114287688/1e94402 ... 5.3gp.html
Flim w .3gp , otwieramy na przyklad VLC media player
Czy to akumulator , czy rzeczywiscie czujnik pod pedałem hamulca ? sam nie wiem , czasamu odpalajac auto nawet z czekaniem az zgasna kontrolki od swiec zarowych , tego bledu nie ma .
Pozdrawiam
Nazir
http://hotfile.com/dl/114287688/1e94402 ... 5.3gp.html
Flim w .3gp , otwieramy na przyklad VLC media player
Czy to akumulator , czy rzeczywiscie czujnik pod pedałem hamulca ? sam nie wiem , czasamu odpalajac auto nawet z czekaniem az zgasna kontrolki od swiec zarowych , tego bledu nie ma .
Pozdrawiam
Nazir
ten zespolony włącznik stop to jakaś plaga, u mnie też sie wysypał. Najczęsciej wysypuje sie ten styk z przewodami o mniejszym przekroju. jeśli palą sie światła stopu, a wyskakuje błąd ABS, BAS, ASR... itd żeby upewnić sie czy to ten włącznik, należy wcisnąć pedał hamulca, trzymać, i dopiero odpalać auto, oczywiście pedał naciskamy zanim włozymy kluczyk do stacyjki. jesli nie wyskoczy zaden błąd, smigamy po ten zespolony włącznik. Myśle ze nie ma sensu bawić sie w reaktywacje starego, jesli ceny są dość niskie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości