ABS BAS ETS ASR ESP zespolony wyłącznik stopu

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

używka w nie wiadomo jakim stanie za 40 zeta VS nówka orginał za 70 w aso, ... bez zniżek :looka:
:hyhy:
Obrazek
stike
Posty: 48
Rejestracja: 13 gru 2011, o 13:47
Lokalizacja: DOA

Post autor: stike »

nie wiem do ktorego TY aso dzwoniles , ze masz taka cene !

a jesli chodzi o numery zamienne to znalazlem cos takiego

Numery współzamienne
Marka Numer
Mercedes 000 545 99 09
Mercedes 000 545 86 09
Mercedes 001 545 01 09
Topran 400 681
FEBI 36134
W210 avantgarde kompresor 2,0 gaz/Pb 1998r
WDB2100451A589918

W202 C180 gaz/Pb - 1994r. sprzedany
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

stike pisze: ale zamowilem identyczny uzywany oryginal z innego auta za 40 zl
po co jak nowy w Aso ok 65zł.
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

stike pisze:nie wiem do ktorego TY aso dzwoniles , ze masz taka cene !
w każdym jednym taka sama cena, nie sądzę, żebyś tam dzwonił bo byś się dowiedział, właśnie sprawdziłem :hyhy: dokładnie 64,87 PLN kosztuje nowy - a po zwykłym rabacie dla kogoś kto przyjdzie i powie, że jest kurierem albo taxówkarzem będzie cena 55 zeta :P
:hyhy:
Obrazek
stike
Posty: 48
Rejestracja: 13 gru 2011, o 13:47
Lokalizacja: DOA

Post autor: stike »

dobra
sprawdzilem nowy czujnik miernikiem, jest git , a wiec podlaczylem go i wlozylem do gniazda , zresetowalem auto wylaczajac zasilanie z akumulatora , po podlaczeniu akumulatora , przsekreceniu kluczyka , dalej swieci sie blas BAS ASR , co to moze byc ??

p.s. sprawdzilem stary czujnik rowniez miernikiem a wiec stary czujnik byl walniety , jedno miejsce awari zostalo na pewno zlokalizowane , co to moze byc w takim razie ??

aha , jeszcze jedno , sprawdzilem skrzynke bezpiecznikow pod maska , i nie bylo zadnego bezpiecznika w "15 gniezdzie" na szybko wlozylem bezpiecznik z "7" przekrecilem kluczyk i wszsytkie kotrolki zgasly , a wlaczyl sie od razu wiatrak . zostawilem bezpiecznik w 15 , dodalem bezpiecznik do "7" i w takiej konfiguracji wiatrak zostal wylaczony a dalej swiecil blad BAS ASR , dodam ze temperatura silnika byla w okolicach 40 stopni , a wiec nie bylo potrzeby zeby wlaczal sie wiatrak , jakie macie pomysly , co to moze byc ??
W210 avantgarde kompresor 2,0 gaz/Pb 1998r
WDB2100451A589918

W202 C180 gaz/Pb - 1994r. sprzedany
BoriaGodunoff
Posty: 288
Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: BoriaGodunoff »

Stike
Może ja pomogę.
Długo nie mogłem dojść z tymi błędami u szwagra w mercu.
Wymienione 3 czujniki stopu.
Byłem podirytowany. Mówię daj swój do mojego , a masz mój oryginał.
I wszystko do dziś hula.
Ale nie to odniosło sukces.
Przed wymianą czujników, coś mnie tknęło i wymieniłem mu żarówki stopu i przeczyściłem styki. Żarówki były czarne, a jedna w oprawce się kręciła ( ale paliły się obie).
Od tego czasu zapomnieliśmy o problemie. Nota bene jeden jeździ na podróbce czujnika i wszystko gra.
Może tu jest problem.
Pozdrawiam
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
stike
Posty: 48
Rejestracja: 13 gru 2011, o 13:47
Lokalizacja: DOA

Post autor: stike »

to nie jest przyczyna , zarowki sa dobre , nowe , pozycja dziala , stop nie dziala , bo wyswietla blad BAS ASR , a czujnik jak juz pisalem wczeniej jest w porzadku , sprawddzony miernikiem
W210 avantgarde kompresor 2,0 gaz/Pb 1998r
WDB2100451A589918

W202 C180 gaz/Pb - 1994r. sprzedany
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Jaki jest problem, żeby podjechać na diagnostyke i sprawdzić co jest przyczyną?? Te modele nie są już stodołonaprawialne, można wymienić połowę gratów i przyczyny nie znaleźć... a po jednym podłączeniu pod kompa - właściwie zdiagnozować usterkę...

Twoją metodą to czasu i kasy może zabraknąć na nowe podzespoły - bo używane nie dają żadnej pewności... czujniki, sterowniki, moduły, wiązki, połączenia... sporo pozycji tu można wymienić, dotyczących tego problemu...
:hyhy:
Obrazek
stike
Posty: 48
Rejestracja: 13 gru 2011, o 13:47
Lokalizacja: DOA

Post autor: stike »

za takie rady gdzie mam podjechac to ja dziekkuje , ale nie sa mi one potrzebne ,
dzisiaj troche popadalo sniegiem, bylo slizgo i zauwazylem , ze zanim nie wcisne hamulca , to ASR dziala , jesli tylko wcisne hamuleczaraz zapala sie blad BAS ASR , nieu dzialaja hamulce stop i tak jak juz wyzej napisalem, co to moze byc ? macie jakies pomysly , oprocz pomocy typu , podjedz tu , albo tam dzieki z gory
W210 avantgarde kompresor 2,0 gaz/Pb 1998r
WDB2100451A589918

W202 C180 gaz/Pb - 1994r. sprzedany
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

stike, więc jeśli się upierasz,że zrobisz to bez kompa to zakładaj chociaż nowe części o prawidłowych numerach,ta używka może być też uszkodzona
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Przecież on ma pewnie czujnik uwalony, przeczytaj wyżej - ten co ma sprawdził "miernikiem" i wg niego jest ok... dobrze, że żarówką nie sprawdzał :] Musi zrozumieć, że to nie wartburg.
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
wojak
Posty: 91
Rejestracja: 7 lis 2011, o 01:14
Lokalizacja: (s)PODlasia

Post autor: wojak »

Witam,
No i mi coś "pierdykło", a w zasadzie mojej gwieździe. :looka: Jadę sobie z pracki, przyhamowuję, by dekielka na pas wpuścić i zapala się bas, abs asr. Za kilka sekund info o braku ładowania i od tego momentu nie działają kierunkowskazy i wycieraczki a autem buja jak na morzu. Po zatrzymaniu i wyłączeniu auta okazało się, że opony całe, na postoju wycieraczki działały, lecz w momencie ruszenia przestały (jednak info o braku ładowania już nie pojawiło się), no i znów dyskoteka z bas, abs ars. Jeszcze jedna rzecz. Kontroli zapalały się podczas jazdy, a znikały podczas hamowania. OCK?
W210 2,9TD Avantgarde '98 WDB2100171A427449
Rusty_Cherry
Posty: 320
Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rusty_Cherry »

Jak dla mnie albo włącznik stopu, albo czujnik koła, albo sterownik. Jedź do mechanika i sprawdź, co tu mówić... ;)
W210 '95 300D
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

A pasek alternatora cały
E 270 CDI 2000r, lift, manual
jabu
Posty: 61
Rejestracja: 1 sty 2015, o 16:22
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Post autor: jabu »

Na bank tą całą elektronikę diabeł produkuje, rozumiem postęp , ułatwianie wielu rzeczy w czasie jazdy, ale kurde, nie każdego stać na wymianę auta na nowe co 3 lata, a jazda paroletnim samochodem z tą całą masą czujniczków, komputerków , to `rosyjska ruletka`, lubię gadżety , ale jednak starsze wersje były pewniejsze, jak technicznie działały , to można było na `koniec świata` jechać i z powrotem.
Tak sobie marudzę pod nosem, wiem że zaraz odezwą się głosy mówiące że jak się dba... , tylko ori części , tylko ASO itd., ale gdybym mógł kupić fabrycznie nową 123 lub 124 z początków produkcji, to żadne nowe modele nie miały by u mnie szans.
MB E-200 2.0 B+LPG ASB 95r Classic
WDB2100351A041446
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości