ABS BAS ETS ASR ESP pali się kontrolka
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
miałem to samo jak sie zapalały kontrolki nie było kontroli trakcji i ABS u pojechałem do elektryka z prawej strony pod maska jest taka skrzynka , elektryk to odkercił gdzies cos przylutował bo jakiś zimny lut 20 zł i problem sie skonczył, wszystko działa :-D
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
kolega bonifacq ma racje. po prawej stronie, przy podszybiu jest taka plastikowa skrzynka. w niej znajduja sie przekazniki, na ktorych tworza sie zimne luty i to jest wlasnie przyczyna Waszych klopotow. przerabialem juz ten temat w swoim aucie i u conajmniej trzech znajomych. najpierw kolega zaplacil frajerskie w ASO, a potem sami zaczelismy kombinowac :-) efekt murowany!
ABS BAS ETS ASR ESP pali się kontrolka
Witam wszystkich serdecznie.
Jestem nowym członkiem na tym forum. Jestem posiadaczem mercedesa W210 E-230.
Mam problem. Zapaliła się kontrolka ABS i ETS oraz przestał działać tempomat.
Klocki hamulcowe wymieniłem z czujnikami zużycia klocków. Płyn hamulcowy wymieniłem 40tyś temu. Może ktoś mial taki problem. Może wystarczy przeczyścić czujnki ABS? Tylko gdzie one są - przy szczękach?
Jestem nowym członkiem na tym forum. Jestem posiadaczem mercedesa W210 E-230.
Mam problem. Zapaliła się kontrolka ABS i ETS oraz przestał działać tempomat.
Klocki hamulcowe wymieniłem z czujnikami zużycia klocków. Płyn hamulcowy wymieniłem 40tyś temu. Może ktoś mial taki problem. Może wystarczy przeczyścić czujnki ABS? Tylko gdzie one są - przy szczękach?
Ostatnio zmieniony 26 gru 2009, o 16:33 przez Baratron, łącznie zmieniany 1 raz.
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Temat woda- najczęściej zespolony wyłącznik stopu do wymiany koszt około 70zł.w serwisie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- kris_lodz200E
- Posty: 282
- Rejestracja: 24 maja 2009, o 17:37
- Lokalizacja: Łódź
witam kolegów ! Mam dokładnie taki sam problem.....u mnie pojawił się po podniesieniu lewego przedniego kola... czy jest jakaś możliwość aby sprawdzić ten czujnik czy jest dobry? Acha po podłączeniu pod kompa wyskoczyły i zostały takie dwa błędy P1631 i B1473....
[ Dodano: 2009-05-24, 21:18 ]
I jeszcze jedno ! Gdzie szukać tego wyłącznika??? Pod pedałem hamulca?? Mam automat.
[ Dodano: 2009-05-24, 21:18 ]
I jeszcze jedno ! Gdzie szukać tego wyłącznika??? Pod pedałem hamulca?? Mam automat.
Krzysiek www.mblodz.pl
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Wyłącznik jest nad pedałem hamulca.Aby odczytać błędy potrzebuję Vin.Lub podaj system np.
ABS ASR/ABS BAS ETS ESP oraz miesiąc i rok produkcji.
Oporność (rezystancja) czujnika około 1000 ohm.
ABS ASR/ABS BAS ETS ESP oraz miesiąc i rok produkcji.
Oporność (rezystancja) czujnika około 1000 ohm.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- kris_lodz200E
- Posty: 282
- Rejestracja: 24 maja 2009, o 17:37
- Lokalizacja: Łódź
- kris_lodz200E
- Posty: 282
- Rejestracja: 24 maja 2009, o 17:37
- Lokalizacja: Łódź
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Jakaś ściema z tymi błędami nie występują w WIS z tym nr. karoserii.
Ogólnie P1631 w innych silnikach to komunikacja silnika z systemami trakcji - linia CAN
B1473 w ogóle nie ma w WDB210.
Ciekawe jakim programem odczytano te błędy zgaduję-Carsoft.
Ogólnie P1631 w innych silnikach to komunikacja silnika z systemami trakcji - linia CAN
B1473 w ogóle nie ma w WDB210.
Ciekawe jakim programem odczytano te błędy zgaduję-Carsoft.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- kris_lodz200E
- Posty: 282
- Rejestracja: 24 maja 2009, o 17:37
- Lokalizacja: Łódź
noc, witam ponownie. Wiesz co nie wiem co to był za komputer.... hmmm tak się zastanawiam coś w tym musi być w tym P1631. Do tej pory wydawało mi się, że jak się kontrola zapali to auto jakby miało mniejszego kopa, nie zmieniało tak biegów(zawsze zrzuca tylko o jeden w dół...) A jak kontrola działa zachowuje się jakoś żwawiej... Myślałem, że pewnie mi się wydaje a może to faktycznie z tym połączone...?????? co to znaczy linia CAN ???Sorki za może głupie pytanie ale w tej elektronice w okach to ja jestem na razie beton:):P Będę się szkolił:) Obiecuje:) :roll:
Krzysiek www.mblodz.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości