Powinno dać się sprawdzić w EPC... ale trzeba mieć do tego VIN...looqash pisze:nie wiem jaka kupic czy po nr vin dowiem sie jaka pompke potrzebuje?
Pompka centralnego zamka
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- szczypior87
- VIP
- Posty: 544
- Rejestracja: 20 maja 2009, o 21:15
- Lokalizacja: Wrocław
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Możliwości są, tylko gdzie ten VIN?? :mrgreen:looqash pisze:czy moze ktos z Was ma mozliwosc rozkodowac mi moj nr VIN i podac nr pompki??bede wdzieczny.
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Oryginalny numer Twojej pompki: A2108000248. Obecnie zastąpiony przez A2108001248... szukaj wg tych dwóch...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Skrzynia nr.MB 2102707300, sterownik wewnętrzny nr.MB 1402700606, sterownik zewnętrzny
nr.MB 0215450432 , 0215450632, 0215451032, 0265459032.
nr.MB 0215450432 , 0215450632, 0215451032, 0265459032.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
-
- Posty: 198
- Rejestracja: 16 cze 2010, o 08:34
- Lokalizacja: Kraków
To ja się może też czymś podzielę.Z uwagi na to że moja dama nie jest już młoda to rożne rzeczy zaczęły z czasem szwankować co jest normalne w tym wieku .Pewnego dnia trafiło na pompkę pneumatyczną centralnego zamka.Objawem był kompletny brak reakcji na naciśnięcie kluczyka no i nie było słychać pompki.Wykręciłem ustrojstwo.Okazało się,że skończyły się szczotki w silniczku.Sęk w tym że nie są wymienne.
Jako że zarobasem nie jestem i nie miałem 2100 zł(tyle nowa pompa w ASO pytałem),a zamiennika nie znalazłem to postanowiłem naprawić.Silnik od wkrętarki wydał się idealnym pomysłem.Okazało się jednak że złożenie pierścieni, z których składa się ta pompka nie jest takie proste.Za pierwszym razem się pomyliłem przy składaniu i po założeniu spaliłem silniczek,dlatego bardzo ważne jest poprawne złożenie elementów pompki.Zasada jej działania jest prosta jak otwieramy drzwi to pompka na prawych obrotach działa jak mały kompresor dmucha powietrzem,jak zamykamy to ma lewe obroty i wytwarza próżnie.
Założyłem drugi silniczek od wkrętarki,okazało się jednak,że pomimo prawidłowego złożenia nie wytrzymuje silniczek obciążenia i się przepala(niestety wkrętarki nie były bosha).Poszedłem więc na całość i kupiłem na szrocie wentylator od jakiegoś starego auta chyba od fiata.Silniczek miał dużą moc no i był na 12V ale miał za to większy króciec.Dotoczyłem więc do odpowiednich rozmiarów,złożyłem do niego elementy pompki i działa do dziś jak nowa.
Oczywiście jeśli ktoś będzie próbował to radze nie przesadzić z mocą silniczka bo można uszkodzić zaworki sterujące a wtedy już większy problem.
U mnie oprócz centralnego pompka steruje także zagłówkami i wysokością świateł mijania.Możliwe,że wspomaga jeszcze coś dodatkowo bo nie raz przy zgaszonym radiu słychać,że się załącza na kilka sekund.
Pozdrawiam ;-)
Jako że zarobasem nie jestem i nie miałem 2100 zł(tyle nowa pompa w ASO pytałem),a zamiennika nie znalazłem to postanowiłem naprawić.Silnik od wkrętarki wydał się idealnym pomysłem.Okazało się jednak że złożenie pierścieni, z których składa się ta pompka nie jest takie proste.Za pierwszym razem się pomyliłem przy składaniu i po założeniu spaliłem silniczek,dlatego bardzo ważne jest poprawne złożenie elementów pompki.Zasada jej działania jest prosta jak otwieramy drzwi to pompka na prawych obrotach działa jak mały kompresor dmucha powietrzem,jak zamykamy to ma lewe obroty i wytwarza próżnie.
Założyłem drugi silniczek od wkrętarki,okazało się jednak,że pomimo prawidłowego złożenia nie wytrzymuje silniczek obciążenia i się przepala(niestety wkrętarki nie były bosha).Poszedłem więc na całość i kupiłem na szrocie wentylator od jakiegoś starego auta chyba od fiata.Silniczek miał dużą moc no i był na 12V ale miał za to większy króciec.Dotoczyłem więc do odpowiednich rozmiarów,złożyłem do niego elementy pompki i działa do dziś jak nowa.
Oczywiście jeśli ktoś będzie próbował to radze nie przesadzić z mocą silniczka bo można uszkodzić zaworki sterujące a wtedy już większy problem.
U mnie oprócz centralnego pompka steruje także zagłówkami i wysokością świateł mijania.Możliwe,że wspomaga jeszcze coś dodatkowo bo nie raz przy zgaszonym radiu słychać,że się załącza na kilka sekund.
Pozdrawiam ;-)
Mogłem kupić samochód ale kupiłem mercedesa...
W210 e320 95 r. R6 (m104)
VIN: WDB2100551A043171
W210 e320 95 r. R6 (m104)
VIN: WDB2100551A043171
Bardzo proszę o podpowiedź co się sypnęło. Przestał blokować się zamek tylnej klapy (kombi po lifcie) jednocześnie pozostałe zamki zamykają się prawidłowo. W Carsoft wychodzi w module PSE błąd: B1436 - Central locking secure time too long, air capacity too high (choć część o zbyt wysokim ciśnieniu byłą raportowana i przed usterką). Jak myślicie gdzie szukać przyczyny?
Mercedes W210 270 CDI Avantgarde, 2000, automat, kombi
VIN: WDB2102161B183313
VIN: WDB2102161B183313
Witam nowego Kolegę 8-)
W opisie błędu nie ma niczego o zbyt wysokim ciśnieniu. Dosłownie: "czas blokowania (zamykania) centralnego zamka zbyt długi, objętość powietrza zbyt duża"
Wskazuje to zazwyczaj na nieszczelność w układzie. Trzeba przykładać ucho i słuchać :lol:
[ Dodano: 2010-07-21, 08:16 ]
W opisie błędu nie ma niczego o zbyt wysokim ciśnieniu. Dosłownie: "czas blokowania (zamykania) centralnego zamka zbyt długi, objętość powietrza zbyt duża"
Wskazuje to zazwyczaj na nieszczelność w układzie. Trzeba przykładać ucho i słuchać :lol:
[ Dodano: 2010-07-21, 08:16 ]
Światła są regulowane z układu podciśnieniowego silnika.mayday2007 pisze: U mnie oprócz centralnego pompka steruje także zagłówkami i wysokością świateł mijania.
-
- Posty: 198
- Rejestracja: 16 cze 2010, o 08:34
- Lokalizacja: Kraków
[ Dodano: 2010-07-21, 08:16 ]
A to ciekawe bo jak padła pompka to regulacja świateł nie działała a po naprawie wszystko było ok.
Światła są regulowane z układu podciśnieniowego silnika.[/quote]mayday2007 pisze: U mnie oprócz centralnego pompka steruje także zagłówkami i wysokością świateł mijania.
A to ciekawe bo jak padła pompka to regulacja świateł nie działała a po naprawie wszystko było ok.
Mogłem kupić samochód ale kupiłem mercedesa...
W210 e320 95 r. R6 (m104)
VIN: WDB2100551A043171
W210 e320 95 r. R6 (m104)
VIN: WDB2100551A043171
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości