Pompka centralnego zamka

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

looqash pisze:nie wiem jaka kupic czy po nr vin dowiem sie jaka pompke potrzebuje?
Powinno dać się sprawdzić w EPC... ale trzeba mieć do tego VIN...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
looqash
Posty: 17
Rejestracja: 25 wrz 2009, o 13:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: looqash »

nie bardzo rozumiem.:/ o co chodzi z tym EPC??
Bez gwiazdy nie ma jazdy;)
w202 200D
w210 220D
w638 230
Awatar użytkownika
szczypior87
VIP
Posty: 544
Rejestracja: 20 maja 2009, o 21:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szczypior87 »

looqash, to taki "katalog" gdzie wpisujesz nr VIN i możesz odnaleźć część która cię interesuje.
CLK W208 200 KOMPRESSOR 192KM
VIN: WDB2083451F020375
FOTKI: MOJE OCZKO
looqash
Posty: 17
Rejestracja: 25 wrz 2009, o 13:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: looqash »

tak sie domyslalem ale dzieki za odpowiedz bo teraz juz wiem:)czyli musze leciec do serwisu zeby mi rozkodowali? czy moze ktos z Was ma mozliwosc rozkodowac mi moj nr VIN i podac nr pompki??bede wdzieczny.
Bez gwiazdy nie ma jazdy;)
w202 200D
w210 220D
w638 230
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

looqash pisze:czy moze ktos z Was ma mozliwosc rozkodowac mi moj nr VIN i podac nr pompki??bede wdzieczny.
Możliwości są, tylko gdzie ten VIN?? :mrgreen:
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Nie może poszukać :->
E 270 CDI 2000r, lift, manual
looqash
Posty: 17
Rejestracja: 25 wrz 2009, o 13:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: looqash »

szukac nie trzeba bo jest wklepany w dowodzie.niestety odpisuje w takich odstepach bo jak wiekszosc z Nas mam tez inne obowiazki:/niestety za lekko by bylo;)
WDB2100041A363386
Bez gwiazdy nie ma jazdy;)
w202 200D
w210 220D
w638 230
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

Oryginalny numer Twojej pompki: A2108000248. Obecnie zastąpiony przez A2108001248... szukaj wg tych dwóch...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
looqash
Posty: 17
Rejestracja: 25 wrz 2009, o 13:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: looqash »

dziekuje:D

[ Dodano: 2010-06-20, 10:28 ]
mam jeszcze jedna prosbe.czy mozesz mi podac nr skrzyni biegów i jej sterownika?
Bez gwiazdy nie ma jazdy;)
w202 200D
w210 220D
w638 230
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Skrzynia nr.MB 2102707300, sterownik wewnętrzny nr.MB 1402700606, sterownik zewnętrzny
nr.MB 0215450432 , 0215450632, 0215451032, 0265459032.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
mayday2007
Posty: 198
Rejestracja: 16 cze 2010, o 08:34
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mayday2007 »

To ja się może też czymś podzielę.Z uwagi na to że moja dama nie jest już młoda to rożne rzeczy zaczęły z czasem szwankować co jest normalne w tym wieku .Pewnego dnia trafiło na pompkę pneumatyczną centralnego zamka.Objawem był kompletny brak reakcji na naciśnięcie kluczyka no i nie było słychać pompki.Wykręciłem ustrojstwo.Okazało się,że skończyły się szczotki w silniczku.Sęk w tym że nie są wymienne.
Jako że zarobasem nie jestem i nie miałem 2100 zł(tyle nowa pompa w ASO pytałem),a zamiennika nie znalazłem to postanowiłem naprawić.Silnik od wkrętarki wydał się idealnym pomysłem.Okazało się jednak że złożenie pierścieni, z których składa się ta pompka nie jest takie proste.Za pierwszym razem się pomyliłem przy składaniu i po założeniu spaliłem silniczek,dlatego bardzo ważne jest poprawne złożenie elementów pompki.Zasada jej działania jest prosta jak otwieramy drzwi to pompka na prawych obrotach działa jak mały kompresor dmucha powietrzem,jak zamykamy to ma lewe obroty i wytwarza próżnie.
Założyłem drugi silniczek od wkrętarki,okazało się jednak,że pomimo prawidłowego złożenia nie wytrzymuje silniczek obciążenia i się przepala(niestety wkrętarki nie były bosha).Poszedłem więc na całość i kupiłem na szrocie wentylator od jakiegoś starego auta chyba od fiata.Silniczek miał dużą moc no i był na 12V ale miał za to większy króciec.Dotoczyłem więc do odpowiednich rozmiarów,złożyłem do niego elementy pompki i działa do dziś jak nowa.
Oczywiście jeśli ktoś będzie próbował to radze nie przesadzić z mocą silniczka bo można uszkodzić zaworki sterujące a wtedy już większy problem.
U mnie oprócz centralnego pompka steruje także zagłówkami i wysokością świateł mijania.Możliwe,że wspomaga jeszcze coś dodatkowo bo nie raz przy zgaszonym radiu słychać,że się załącza na kilka sekund.
Pozdrawiam ;-)
Mogłem kupić samochód ale kupiłem mercedesa...
W210 e320 95 r. R6 (m104)
VIN: WDB2100551A043171
piqus
Posty: 22
Rejestracja: 24 maja 2010, o 21:40
Lokalizacja: Kraków

Post autor: piqus »

Bardzo proszę o podpowiedź co się sypnęło. Przestał blokować się zamek tylnej klapy (kombi po lifcie) jednocześnie pozostałe zamki zamykają się prawidłowo. W Carsoft wychodzi w module PSE błąd: B1436 - Central locking secure time too long, air capacity too high (choć część o zbyt wysokim ciśnieniu byłą raportowana i przed usterką). Jak myślicie gdzie szukać przyczyny?
Mercedes W210 270 CDI Avantgarde, 2000, automat, kombi
VIN: WDB2102161B183313
Gerri
Doradca
Posty: 459
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 00:09
Lokalizacja: Limerick - IRELAND

Post autor: Gerri »

Witam nowego Kolegę 8-)
W opisie błędu nie ma niczego o zbyt wysokim ciśnieniu. Dosłownie: "czas blokowania (zamykania) centralnego zamka zbyt długi, objętość powietrza zbyt duża"
Wskazuje to zazwyczaj na nieszczelność w układzie. Trzeba przykładać ucho i słuchać :lol:

[ Dodano: 2010-07-21, 08:16 ]
mayday2007 pisze: U mnie oprócz centralnego pompka steruje także zagłówkami i wysokością świateł mijania.
Światła są regulowane z układu podciśnieniowego silnika.
mayday2007
Posty: 198
Rejestracja: 16 cze 2010, o 08:34
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mayday2007 »

[ Dodano: 2010-07-21, 08:16 ]
mayday2007 pisze: U mnie oprócz centralnego pompka steruje także zagłówkami i wysokością świateł mijania.
Światła są regulowane z układu podciśnieniowego silnika.[/quote]

A to ciekawe bo jak padła pompka to regulacja świateł nie działała a po naprawie wszystko było ok.
Mogłem kupić samochód ale kupiłem mercedesa...
W210 e320 95 r. R6 (m104)
VIN: WDB2100551A043171
piqus
Posty: 22
Rejestracja: 24 maja 2010, o 21:40
Lokalizacja: Kraków

Post autor: piqus »

@Gerri,
a są jakieś newralgiczne punkty gdzie najczęściej pojawiają się nieszczelności w kombi ? (w moim przypadku zamek klapy) i jeszcze możne masz sugestię jak dojść która rurka od pompy idzie do tego zamka?
Mercedes W210 270 CDI Avantgarde, 2000, automat, kombi
VIN: WDB2102161B183313
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości