[320cdi] komunikat "battery low"
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
[320cdi] komunikat "battery low"
witam
pojawil sie komunikat BATTERY LOW i gdy odpalalem samochod on po chwili gasl naladowlaem akumulator stwierdzilem ze to bedzie przyczyna bylo wszystko ok lecz gdzies po tygodniu to samo komunikat BATTERY LOW i samochod gasnie
pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc
pojawil sie komunikat BATTERY LOW i gdy odpalalem samochod on po chwili gasl naladowlaem akumulator stwierdzilem ze to bedzie przyczyna bylo wszystko ok lecz gdzies po tygodniu to samo komunikat BATTERY LOW i samochod gasnie
pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony 9 sie 2008, o 20:57 przez w140s, łącznie zmieniany 1 raz.
w210*E320*Avantgarde*
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
migajace na przemian diody swiadcza ao wyładowanej bateri ale w pilocie!!!!!!!!jak masz ładowanie 13.3 na klimatroniku i właczysz swiatła i spadnie do 13 to jest ok na zaciskach aku jak masz ponad 14 to tez ok wtedy aku bym wykluczył , a ze sie wyładował to moze byc ze starosci albo ickeka prad , podlaczyc miernik i wyciagac pokolei bezpieczniki
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Niema takiej mozliwosci zeby auto z rana odpalilo i zgaslo z braku prądu (hahaha) Jesli akumulator ma na tyle prądu zeby ruszyc silnikiem to bedzie go mial wiecej po odpaleniu auta. Alternator daje na tyle pradu ze mozna po odpaleniu wyjac akumulator calkiem wlaczyc swiatla i jechac. Oczywiscie nowsze konstrukcje moga wtedy unieruchomic auto wykazujac jakies bledy ale pisze tylko o mocy alternatora.
Działanie immobilizera jest sygnalizowane dokładnie tak , jak napisał kolega roberts150 . Natomiast słabą baterię w pilocie sygnalizują migające jednocześnie lampki w lusterku i klamce .roberts150 pisze:... zauważyłem migające na przemian diody , więc imobiliser , prawdopodobnie właśnie tak reaguje elektronika na zbyt niskie napięcie w instalacji zasilania.
Co do wartości napięcia ładowania , to w TYM TEMACIE sprawdzaliśmy z kolegą Jarkiem W napięcie w okularach i po załączeniu dodatkowych odbiorników pod obciążeniem napięcie zasilania oscylowało wokół 13,7 - 13,8V (jeśli u kogoś te wartości nieznacznie odbiegają to nie ma żadnej tragedii , w końcu napięcie ustala regulator napięcia alternatora a nie komputer :mrgreen: ) Pomiar dokonywać miernikiem , bo jak się okazało wskazania na panelu klimatronika nie są jednakowe ze wskazaniami miernika 8-)
Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
kolego tak bylo poszedlem do auta przekrecilem kluczyk komunikat battery low odpalilem a on po chwili zgasl. naladowalem akumulator bylo wszystko ok i po jakims tygodniu to samotonidriver pisze:Niema takiej mozliwosci zeby auto z rana odpalilo i zgaslo z braku prądu (hahaha) Jesli akumulator ma na tyle prądu zeby ruszyc silnikiem to bedzie go mial wiecej po odpaleniu auta.
w210*E320*Avantgarde*
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
To widocznie musi cos go odcinac bo napewno nie gasnie z powodu braku pradu. To benzyna ?w140s pisze:kolego tak bylo poszedlem do auta przekrecilem kluczyk komunikat battery low odpalilem a on po chwili zgasl. naladowalem akumulator bylo wszystko ok i po jakims tygodniu to samotonidriver pisze:Niema takiej mozliwosci zeby auto z rana odpalilo i zgaslo z braku prądu (hahaha) Jesli akumulator ma na tyle prądu zeby ruszyc silnikiem to bedzie go mial wiecej po odpaleniu auta.
Czy po tym gdy uruchomiłeś silnik , który zgasł po kilku sekundach , rozrusznik nadal kręcił ?
U mnie jak już pisałem wcześniej ,było właśnie tak, że po uruchomieniu gasł , kolejne próby wskazywały ewidentnie na rozładowany akumulator , rozrusznik jęczał , żaden odbiornik nie działał . Naładowałem aku , i wszystko wróciło do normy . Po kilku dniach ta sama historia . Kupiłem nowy akumulator i śmigam do dziś !
U mnie jak już pisałem wcześniej ,było właśnie tak, że po uruchomieniu gasł , kolejne próby wskazywały ewidentnie na rozładowany akumulator , rozrusznik jęczał , żaden odbiornik nie działał . Naładowałem aku , i wszystko wróciło do normy . Po kilku dniach ta sama historia . Kupiłem nowy akumulator i śmigam do dziś !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 25 gości