[300TD] Kasowanie informacji o przeglądzie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
wyświetla się komunikat w 2.9 TD Classic
Próbowałem kilka razy takim sposobem jak poniżej skasować i nic dalej się wyświetla Serwis in narysowany klucz i 700 km
Kasowanie inspekcji odbywa się następująco:
1. Włączyć zapłon i wcisnąć natychmiast dwa razy przycisk 0
2. Wyłączyć zapłon
3. Wcisnąć przycisk 0 i przytrzymać, załączyć przy tym zapłon
4. Po 10 sekundach na wyświetlaczu pojawia się nowy interwał inspekcyjny oraz towarzyszy mu sygnał dźwiękowy
5. Zwolnić przycisk 0
6. Wyłączyć zapłon
Przycisk 0 znajduje się po lewej stronie licznika.
Proszę o pomoc !!!
Kasowanie inspekcji odbywa się następująco:
1. Włączyć zapłon i wcisnąć natychmiast dwa razy przycisk 0
2. Wyłączyć zapłon
3. Wcisnąć przycisk 0 i przytrzymać, załączyć przy tym zapłon
4. Po 10 sekundach na wyświetlaczu pojawia się nowy interwał inspekcyjny oraz towarzyszy mu sygnał dźwiękowy
5. Zwolnić przycisk 0
6. Wyłączyć zapłon
Przycisk 0 znajduje się po lewej stronie licznika.
Proszę o pomoc !!!
W210 2.9TD 1997r.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 7 lut 2011, o 22:07
- Lokalizacja: Świecie
Re: wyświetla się komunikat w 2.9 TD Classic
jest możliwość że coś pomyliłeś. Zrób wszystko jak jest w instrukcji ale zamiast włączyć zapłon to włącz elektrykę na stopień w którym się grzeją świecie ( czyli 2 ). Nie włączaj silnika, u mnie tak działa. PowodzeniaJarosław pisze:Próbowałem kilka razy takim sposobem jak poniżej skasować i nic dalej się wyświetla Serwis in narysowany klucz i 700 km
Kasowanie inspekcji odbywa się następująco:
1. Włączyć zapłon i wcisnąć natychmiast dwa razy przycisk 0
2. Wyłączyć zapłon
3. Wcisnąć przycisk 0 i przytrzymać, załączyć przy tym zapłon
4. Po 10 sekundach na wyświetlaczu pojawia się nowy interwał inspekcyjny oraz towarzyszy mu sygnał dźwiękowy
5. Zwolnić przycisk 0
6. Wyłączyć zapłon
Przycisk 0 znajduje się po lewej stronie licznika.
Proszę o pomoc !!!
- przemekcrx
- Posty: 166
- Rejestracja: 17 mar 2011, o 16:05
- Lokalizacja: WLKP Stawiszyn
Ja sie tak męczyłem, że wykręciłem aku!
NAstępnego dnia wszedłem w posiadanie czteropaka piwka[drogą nabycia! ] i odkryłem po 2 piwku: kurde! nie odpalać bestii! To co powyżej napisano! Hej!
NAstępnego dnia wszedłem w posiadanie czteropaka piwka[drogą nabycia! ] i odkryłem po 2 piwku: kurde! nie odpalać bestii! To co powyżej napisano! Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
- kris_lodz200E
- Posty: 282
- Rejestracja: 24 maja 2009, o 17:37
- Lokalizacja: Łódź
A ja mam pytanko:D ponieważ uszczelniałem podstawę filtra oleju i wymieniałem uszczelki pod korkiem i podstawa korka wymieniłem i olej. No to i skasowałem inspekcję (do następnej było 9tyś km ale wnerwiał mnie ten upaprany olejem motor). Przy okazji kasowania inspekcji pojawiło mi się coś w rodzaju pod licznika....
Tam gdzie mam przebieg dzienny pokazało 2.4
Tam gdzie mam przebieg ogólny pokazało 030011
Wyjaśni ktoś co to oznacza? Autko mam 99r przedlift poj 2.4
Tam gdzie mam przebieg dzienny pokazało 2.4
Tam gdzie mam przebieg ogólny pokazało 030011
Wyjaśni ktoś co to oznacza? Autko mam 99r przedlift poj 2.4
Krzysiek www.mblodz.pl
Wypowiadam sie co do wersji po lifcie czyli np rok 2001
Działa ta instrukcja tylko trzeba było włączyć stacyjke na zapłon (to położenie gdzie swieca sie kontrolki) i przytrzymac przycik R dłużej niż piszą w instrukcji, jak sie zapyta czy zresetowac to puszczamy przycisk i jeszcze raz wciskamy.
Ogolnie wyszło mi to za 5 razem.
ps
Moze ta informacja sie komus przyda bo ja wpierwszej chwili tez myslalem ze jakos inaczej sie to robi
A i gdy zaczynalem kolejna probe to trzebabyło wyjac kluczk i włozyc do stacyjki na nowo
Działa ta instrukcja tylko trzeba było włączyć stacyjke na zapłon (to położenie gdzie swieca sie kontrolki) i przytrzymac przycik R dłużej niż piszą w instrukcji, jak sie zapyta czy zresetowac to puszczamy przycisk i jeszcze raz wciskamy.
Ogolnie wyszło mi to za 5 razem.
ps
Moze ta informacja sie komus przyda bo ja wpierwszej chwili tez myslalem ze jakos inaczej sie to robi
A i gdy zaczynalem kolejna probe to trzebabyło wyjac kluczk i włozyc do stacyjki na nowo
E 320 CDI 2001r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 21 gości